Zadanie Beast | Zadania towarzyszy w Divinity Original Sin 2 Divinity Original Sin 2 poradnik, solucja
Opis przejścia quest Beast.
Ostatnia aktualizacja: 11 lipca 2019
Rozdział poświęcony osobistemu zadaniu Beasta.
Etap 1: For Joy
Zadanie aktywuje się po zwerbowaniu Beast.
W Arena Of Fort Joy, spotkasz Carsona, okaże się on znajomym Beast. Jeśli pozwolisz mu z nim porozmawiać to dowiesz się, że królowa krasnoludów Justinia prowadzi tajną operację. Otrzymasz także Magister's Key.
Kiedy już opuścisz Fort Joy Ghetto, udaj się do Sanctuary Of Amadia. Znajdziesz tam Duggana.
Pozwól Beast z nim porozmawiać, a dowiesz się że informacje na temat Justinii posiada Lohar, który przebywa gdzieś w Driftwood.
Etap 2: Reaper's Coast
Lohara znajdziesz w Undertavern.
Niestety nie będzie on chciał rozmawiać, dopóki nie pomożesz rozwiązać mu problemu z Mordusem (patrz zadanie Shadow Over Driftwood)
Po rozwiązaniu jego problemu zdradzi, że na zlecenie Justinii, miał on przewieźć do Arx bombę z Death Fog.
Etap 3: Arx
Beast będzie miał możliwość skonfrontowania się z Justinią. Spotkasz ją w kryjówce Isbeili.
W tym celu udaj się do Sewer. Znajdują się tam sekretne drzwi, które otwierane są za pomocą cegieł w ścianie. Jeśli posiadasz przynajmniej 5 punktów złodziejstwa możesz je otworzyć. Jeśli nie to możesz to zrobić za pomocą klucza, który znajdziesz w sali z pajęczynami obok kałuży Source.
W kryjówce okaże się, że królowa została zmanipulowana. W wyniku tej rozmowy zostanie zainicjowana walka z Isbeil. Po jej wygraniu udaj się do jej laboratorium, gdzie Beast będzie miał okazję porozmawiać z królową.