Zaawansowane w Divinity Original Sin 2 | Talenty Divinity Original Sin 2 poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 11 lipca 2019
W tym rozdziale znajdziesz obszerny komentarz do wszystkich talentów, które posiadają startowe ograniczenia w Divinity The Original Sin 2. Mogą być związane z poziomem doświadczenia postaci lub wymagają konkretnej wartości określonego atrybutu, aby je aktywować.
Nazwa | Opis | Komentarz |
Demon | +10 do Odporności na Ogień. Poza tym bohater zyskuje 15% odporności na wspomniany żywioł, ale przy tym jest w 15% bardziej podatny na obrażenia od Wody. Wymaga: Pirokineza 1 Wyklucza się z Lodowy Król | Kolejny talent, który przeznaczony jest głównie dla doświadczonego gracza. Przed jego wyborem najlepiej zweryfikować ogólne statystyki postaci pod kątem odporności na żywioły. W zależności od posiadanego ekwipunku masz szansę zyskać dodatkową premię do odporności na ogień, w innym przypadku wybierając ten talent musisz liczyć się z tym, że bohater będzie podatny na obrażenia związane z żywiołem Wody. |
Pionek | Talent daje jeden dodatkowy punkt akcji na początku każdej tury, który pozwala bohaterowi jedynie się przemieścić. Wymaga: Szelmostwo 1 | Kolejny z talentów, który dobrze będzie służył każdej postaci. Warto mieć na uwadze fakt, że punkt przepadnie jeśli na początku tury wykonasz atak, ale jeśli chcesz zdobyć lepszą pozycję lub odejść na bezpieczną odległość w czasie walki to z pewnością warto zainwestować punkt w omawiany talent. |
Okaz Zdrowia | Talent daje ci 3% bonusu do żywotności, za każdy punkt zdolności przeznaczony na Sztuki Walki. Wymaga: Sztuka Walki 1 | Idealny punkt dla wojownika lub rycerza. Dzięki rozwijaniu zdolności, które skalują się z umiejętnościami ze szkoły magii na której są oparte te klasy automatycznie czynisz bohaterów wytrzymalszymi. |
Egzekutor | Po wykonaniu morderczego ataku bohater zyskuje dwa dodatkowe punkty akcji. Wymaga: Sztuka Walki 1 | Bardzo przydatne dla wszelkich postaci, które koncentrują się na zadawaniu obrażeń krytycznych. Dzięki dużej premii mają szansę na wykończenie przeciwnika i szybkie natarcie na kolejnego lub wycofanie się na bezpieczną odległość. Talent aktywuje się tylko raz podczas danej tury. |
Padnij - Powstań | Pozwala unikać ataków, które przeciwnicy mogą wyprowadzać w czasie gdy próbujesz się przemieścić lub wycofać. Wymaga: Myśliswo 1 | W tym przypadku warto poświęcić punkt, aby móc skutecznie przemieszczać się na polu bitwy. Przydatne szczególnie dla bohaterów, którzy walczą z dystansu. Dzięki temu będą mogli zwiększać dystans od przeciwników i nie będą przy tym dawać przeciwnikowi okazji do dodatkowego ataku. |
Żywiołowy Tropiciel | Strzały mogą nakładać dodatkowy status w zależności od tego na jakiej powierzchni stoi przeciwnik. Wymaga: Myślistwo 1 | Talent bardzo przydatny dla łuczników (i dostępny tylko dla nich), który pozwala zadawać przeciwnikom bonusowe obrażenia w zależności od tego, na jakiej powierzchni stoją. Jeśli wróg stoi na wodzie, atak zada dodatkowe obrażenia od wody, jeśli na oleju to obrażenia od ziemi i tak dalej. |
Lodowy Król | +10 do Odporności na Wodę. Poza tym bohater zyskuje 15% odporności na wspomniany żywioł, ale przy tym jest w 15% bardziej podatny na obrażenia od Ognia. Wymaga: Hydrozofia 1 Wyklucza się z Demon | Talent identyczny w założeniach co omawiany na początku rozdziału Demon. Warto zweryfikować premie, które bohater ma za sprawą posiadanego wyposażenia i korzystać rozważnie ze wskazanej możliwości. |