Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Divinity Original Sin 2 - poradnik do gry

Divinity Original Sin 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

The Vault Of Linder Kemm | Arx | Solucja Divinity Original Sin 2 Divinity Original Sin 2 poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 11 lipca 2019

1 - The Vault Of Linder Kemm | Arx | Solucja Divinity Original Sin 2 - Divinity Original Sin 2 - poradnik do gry

1. Arx - wejście do Prison

2. Arx - wejście do schronu Lindera Kemma

Zadanie można aktywować na wiele sposobów.

Podczas wykonywania zadania Mercy Is Power, będziesz musiał zdecydować o losie Wendigo. W przypadku, gdy zdecydujesz się ją oszczędzić zdradzi ci ona, że Linder Kemm służy God King.

Jeśli natomiast ocaliłeś Paladin DeShelby w zadaniu The Exexution to spotkasz ją w Prison. Zdradzi ci ona, że Linder Kemm nie jest tym kim się wydaje i ma kilka sekretów.

Warto także udać się w okolice bramy miejskiej - The Vault Of Linder Kemm | Arx | Solucja Divinity Original Sin 2 - Divinity Original Sin 2 - poradnik do gry

Warto także udać się w okolice bramy miejskiej. Spotkasz tam malarza. Jeśli użyjesz tam zdolności Spirit Vision, to zobaczysz ducha ojca malarza. Porozmawiaj z nim, a dowiesz się że Linder Kemm ma obsesję na punkcie sztuki, a wszystkie swoje dzieła przechowuje w schronie pod swoją posiadłością.

Zanim jednak udasz się do schronu, będziesz musiał udać się do Sewer. W pomieszczenie z Death Fog odkryjesz tajemne drzwi, prowadzące do pomieszczenia z grupą trolli i dziećmi. Gdy tam wejdziesz zostaniesz zaczepiony przez chłopca o imieniu Big Tomorrah. Wykorzystując zdolność perswazji możesz uniknąć walki.

Jeśli ci się to nie udało, będziesz musiał stanąć do walki z trollami. Do ich zabicia wykorzystaj skrzynie z Death Fog. Ich zniszczenie rozprzestrzeni substancję na określony obszar. Możesz kolejno teleportować do niego trolle. Musisz jednak uważać by nie odciąć swojej drużynie dostępu do Unusual Painting, znajdującego się w okolicy gdzie przebywa troll o imieniu Latif. Po walce będziesz mógł zabrać obraz.

W przypadku gdy uniknąłeś walki, to będziesz miał do wyboru dwie opcje. Pierwszą z nich jest odkupienie od Big Tomorraha obrazu. Będzie to jednak kosztowne, ponieważ chłopiec zażyczy sobie 10000 złota. Możesz także ukraść obraz.

Kiedy już zdobędziesz Unusual Painting udaj się do rezydencji Lindera Kemma. W ogrodzie znajdziesz dźwignię, która otwiera schron.

Będziesz jednak musiał najpierw ją odblokować - The Vault Of Linder Kemm | Arx | Solucja Divinity Original Sin 2 - Divinity Original Sin 2 - poradnik do gry

Będziesz jednak musiał najpierw ją odblokować. Wystarczą do tego 4 punkty złodziejstwa.

Uwaga: Przed wejściem do schronu warto porozmawiać z Cat The Appraiser. Zleci ci ona odszukanie trzech przedmiotów znajdujących się właśnie w tym schronie (patrz zadanie Old Means Gold).

Po wejściu do schronu okaże się, że jest patrolowany przez żywe posągi - Lucian The Warbringer. Są stosunkowo wolne i można ich unikać. Jeśli jednak staniesz z nimi do walki do ich pokonania będziesz musiał użyć zdolności Source Vampirism. Będziesz jednak musiał najpierw odpowiednio je osłabić. Rozpoznasz ten moment bez problemu. Posągi będą świecić się błękitną poświatą, pojawi się także status mówiący o ich inaktywacji.

Udaj się na drugą stronę schronu. Napotkasz tam zamknięte drzwi oraz niekompletny tryptyk. Użyj zdolności Spirit Vision i porozmawiaj z duchem krasnoluda.

Następnie wejdź w interakcję z pustym miejscem w tryptyku i umieść w nim Unusual Painting - The Vault Of Linder Kemm | Arx | Solucja Divinity Original Sin 2 - Divinity Original Sin 2 - poradnik do gry

Następnie wejdź w interakcję z pustym miejscem w tryptyku i umieść w nim Unusual Painting. Otworzy to zamknięte drzwi. Trafisz do czegoś na wzór skarbca. Będą w nim kolejne zamknięta drzwi, aby je otworzyć wejdź w interakcję z książką pt. Tome Of The God King.

Przed pójściem dalej zabierz ze ściany obraz Resposibillity - The Vault Of Linder Kemm | Arx | Solucja Divinity Original Sin 2 - Divinity Original Sin 2 - poradnik do gry

Przed pójściem dalej zabierz ze ściany obraz Resposibillity.

Trafisz do pomieszczenia z ołtarzem. Czeka cię tam krótka rozmowa z posągiem. Po jej zakończeniu przeczytaj tabliczkę znajdującą się przed ołtarzem. Będzie na niej napisane: "Tylko God King zna ciężar odpowiedzialności". Na ołtarzu połóż więc zabrany wcześniej obraz Resposibillity. Odkryje to kolejny właz.

Trafisz do pomieszczenia, w którym znajduje się Lord Arhu. Odblokuje to zadanie Findinng Lord Arhu.

Będziesz musiał go uwolnić - The Vault Of Linder Kemm | Arx | Solucja Divinity Original Sin 2 - Divinity Original Sin 2 - poradnik do gry

Będziesz musiał go uwolnić. W tym celu użyj zdolności Spirit Vision. Pojawią się trzy duchy, które podtrzymują więzy Arhu. W trakcie konwersacji z każdym z nich pochłoń ich energię.

Po uwolnieniu Lorda Arhu, zostaniesz zaatakowany przez Black Ring. Dodatkowo w czasie walki dołączy sam Linder Kemm. Do ukończenia zadania niezbędne będzie zabicie Lindera Kemma.

Nagroda: 827900 punktów doświadczenia