Prośba Almiry | Zatoka Źniwiarza | Solucja Divinity Original Sin 2 Divinity Original Sin 2 poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 11 lipca 2019
Po wykonaniu zadania Miłość niejedno ma imię, Almira opowie ci trochę o sobie i poprosi cię o pomoc. Będzie chciała, abyś odzyskał dla niej Tabliczkę, która znajduje się w jaskiniach pod Czarnymi Dołami.
Uwaga: Jest to ta sama Tabliczka, którą masz zdobyć w zadaniu Hojna oferta.
Jeśli byłeś w Czarnych Dołach wcześniej to brama powinna być otwarta. W innym musisz ją otworzyć. Istnieją dwa sposoby. Pierwszym jest zdobycie klucza siłą. Wówczas będziesz musiał walczyć z magistrami pilnującymi bramy. Drugi sposób będzie dostępny tylko, gdy rozmawiałeś w Kłodzie z magistrem Reimondem i dał ci on pisemne upoważnienie. Pokaż je pilnującym bramy magistrom.
Twoim celem w jaskiniach jest Pradawna Świątynia, która znajduje się w podziemiach Czarnych Dołów. Droga ta będzie dość trudna. Już pierwsza komora jaskini, wypełniona jest pułapkami/ Sposobów na ich uniknięcie jest kilka. Możesz je rozbrajać, użyć zdolności Teleportacja lub skorzystać z Piramid teleportacyjnych. W kolejnej sali znajdziesz przejście na niższy poziom, pilnowane przez Pustkowce.
Po drodze napotkasz Wrzaskuna pilnującego drogi. Zniszczyć go możesz za pomocą zdolności Wyssanie Źródła lub Różdżki oczyszczenia, który zdobyłeś w Fort Joy.
Idąc dalej natrafisz na rozwidlenie. Pradawna Świątynia znajduje się w Sali na wprost. Spotkasz tam grupę magistrów, z którą będziesz musiał walczyć. Po wygranej będziesz mógł swobodnie otworzyć przejście do Pradawnej Świątyni. W tym celu będziesz musiał podpalić znajdujące się przy nim beczki z olejem.
Tabliczka znajduje się na niższym poziomie Świątyni, który jest chroniony przez pole siłowe. Jedynym sposobem na jego zlikwidowanie jest aktywowanie posągów Bogów w odpowiedniej kolejności. Prawidłowe rozwiązanie zawarte jest w rymowance, którą wypowiada znajdujący się na środku obiekt.
Sama rymowanka jednak nie wystarczy. Rozszyfrowanie jej wymaga dopasowania każdego boga do kreślonego żywiołu. Odpowiedź znajdziesz w szkielecie, leżącym obok obiektu. Znajdziesz w nim dziennik, który wskazuje odpowiednie dopasowanie. Prawidłowa kolejność to: Amadia, Tir-Cendelius, Duna, Zorl Stissa, Xantessa, Vrogir, Rhalic.
Tabliczkę znajduje się w skrzyni znajdujących się na niższym poziomie.
Po zdobyciu Tabliczki, musisz zdecydować co z nią zrobić. Możesz oddać ją Almirze lub Rykerowi. Oddanie jej uniemożliwi wykonanie jednego z zadań. Dlatego jeśli bardzo zależy ci, na zaliczeniu oby zadań możesz oddać tabliczkę Rykerowi, co zakończy zadanie Hojna oferta, a następnie zabić go i zabrać tabliczkę na Panią Zemsty do Almiry.
Nagroda: 25950 Punktów Doświadczenia + Wykorzystywacz