Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Divinity Original Sin 2 - poradnik do gry

Divinity Original Sin 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Podstawowe efekty w grze Divinity Original Sin 2 | Efekty i kombinacje w walce Divinity Original Sin 2 poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 11 lipca 2019

Walka stanowi lwią część Divinity: Original Sin 2, a jej kluczowym elementem są rozmaite efekty, które nałożyć można na postacie i podłoże. Owe efekty da się łączyć z innymi, niejednokrotnie tworząc mieszanki wybuchowe zdolne zadać olbrzymie obrażenia. W tym rozdziale znajdziesz informacje dotyczące wszystkich dostępnych w grze efektów i ich kombinacji.

Podstawowe efekty w grze

Jeden z podstawowych efektów w grze - Fire. - Podstawowe efekty w grze Divinity Original Sin 2 | Efekty i kombinacje w walce - Divinity Original Sin 2 - poradnik do gry
Jeden z podstawowych efektów w grze - Fire.

W grze występuje kilka podstawowych efektów, które następnie łączyć można w kombinacje. Są to:

  1. Fire - pozwala podpalić postać, zadając obrażenia od ognia. Niweluje efekt Water, zmieniając powierzchnię w parę wodną i usuwając z postaci efekt Wet.
  2. Water - pozwala zadąć obrażenia od wody i nałożyć na postać efekt Wet. Łączy się z efektem Air, co pozwala naelektryzować powierzchnię i niweluje Fire tworząc obłok pary wodnej i usuwając efekt Burning z postaci. Niektóre zdolności z drzewka Hydrosophist i efekty zamrażające (broń, granaty, strzały) pozwalają zamrozić wodę.
  3. Air - pozwala zadać obrażenia od powietrza (błyskawic).
  4. Shock - Efekt nakładany przez niektóre zaklęcia ze szkoły Aerotheurge, strzały i granaty. Nakłada na porażonego wroga status Shocked, a przy kolejnym trafieniu Stunned. Łączy się z efektem Water by stworzyć naelektryzowaną powierzchnię.
  5. Poison - zadaje obrażenia od trucizny i leczy nieumarłych. W połączeniu z efektem Fire wybucha.
  6. Earth - zadaje obrażenia od ziemi. Pozwala tworzyć plamy oleju (Oil), które następnie można podpalić przy pomocy efektu Fire.
  7. Blood - powstaje, gdy postać otrzymuje obrażenia fizyczne (ataki wręcz i przy pomocy broni dystansowej, niektóre zdolności drzewka Necromancer). Krew można naelektryzować przy pomocy żywiołu Air. Niektóre zdolności z drzewka Hydrosophist i efekty zamrażające (broń, granaty, strzały) pozwalają zamrozić krew.
  8. Ice - efekt Ice nakładany jest przez niektóre zdolności ze szkoły Hydrosophist, a także granaty (Frost Grenade) i strzały (Freezing Arrows). Bronie zaklęte efektem Ice mają szansę na zamrożenie celu.