Battlemage | Klasy w Divinity Original Sin 2 Divinity Original Sin 2 poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 11 lipca 2019
Mag Bitewny charakteryzuje się specyficznym stylem gry, gdzie możesz go rozwijać w jednym z kierunków w którym się specjalizuje. W zależności od podjętych przez Ciebie decyzji może to być postać walcząca głównie wręcz, od czasu do czasu podpierając się magią, lub może być zupełnie odwrotnie. Warto rozważyć to w oparciu o rasę bohatera i potrzeby drużyny.
Poniżej znajdziesz parametry wyjściowe dla wskazanej klasy.
Atrybuty
W przypadku Maga Bitewnego domyślnie zostały wzmocnione trzy atrybuty.
Nazwa atrybutu | Wartość | Znaczenie |
Strenght | +1 | Z uwagi na fakt, że przedstawiciel tej klasy walczy również w zwarciu, dodatkowy punkt do siły może zwiększyć skuteczność jego ataków przy użyciu broni konwencjonalnej. Dodatkowa siła podnosi także nieznacznie pancerz fizyczny postaci. |
Intelligence | +1 | Mag Bitewny w równej mierze korzysta z czarów jak i broni białej, więc dodatkowy punkt, który pozwoli zachować mu skuteczność w obu dziedzinach jest niezbędny. Dodatkowa inteligencja podnosi także nieznacznie pancerz magiczny postaci. |
Constitution | +1 | Walka na dystans lub w zwarciu. Niezależnie od stylu gry bohaterowi z pewnością przyda się kilka dodatkowych punktów do wytrzymałości. |
Zdolności i Talent
W przypadku Maga Bitewnego rozwinięto trzy zdolności.
Nazwa | Wartość | Komentarz |
Warfare | 1 | Większe obrażenia dla walki w zwarciu. Dobrze komponują się z rozwiniętym atrybutem siły fizyczne. |
Aerotheurge | 1 | Przebicie pancerza magicznego pozwoli na osłabienie barier przeciwnika, tuż przed tym jak zostanie uderzony bronią białą. |
Persuasion | 1 | Większa skuteczność w kontaktach z postaciami niezależnymi przydaje się zawsze. |
Talent
Comeback Kid - Tak długo jak postać posiada więcej jak jeden punkt zdrowia, tak długo nie da się jej zabić.
Umiejętności startowe
Ikona | Nazwa | Komentarz |
Battering Ram | Umiejętność pozwalająca na skrócenie zasięgu pomiędzy bohaterem, a najbardziej pożądanym celem. Dodatkowo każdy kto stanie na drodze szarży zostaje przewrócony i otrzymuje obrażenia. | |
Blinding Radiance | Pobliscy wrogowie otrzymują obrażenia od powietrza (Air), a jeśli nie posiadają magicznego pancerza to nałożony na nich zostaje efekt Blind na 1 turę. | |
Shocking Touch | Możliwość ogłuszenia przeciwnika, który stoi w bezpośrednim dystansie od bohatera. Ogłuszenie zadaje obrażenia oparte na żywiole powietrza. |
Mag Bitewny a Rasy
Rasa | Predyspozycje | Komentarz |
Elf | Brak | Zupełnie inne predyspozycje. Brak związku pomiędzy wrodzoną zręcznością a którymś z rozwiniętych atrybutów. |
Człowiek | Brak | Podobnie jak w przypadku Elfa. Możesz spróbować, ale dowolna postać o lepszych predyspozycjach będzie o wiele lepsza w tej klasie. |
Krasnolud | Średnie | Dzięki biernej premii do siły, Krasnolud może bardzo dobrze odnaleźć się w tej klasie. Oczywiście w tym przypadku równowaga w wykorzystaniu umiejętności będzie lekko zaburzona. |
Jaszczur | Duże | W tym przypadku klasa nie będzie wykorzystywana w pełni jej potencjału, ale wrodzone zdolności Jaszczura zapewnią zdecydowanie większą szansę na osiąganie pożądanych rezultatów. |
Które zdolności wybrać?
Battlemage posiada dostęp do dwóch szkół (Aerotheurge i Warfare), przez co wybierać może spośród 8 startowych zdolności. Jednakże, rozpoczyna on domyślnie z najlepszymi dostępnymi zdolnościami, nie ma więc sensu niczego zmieniać, gdyż zmniejszy to tylko skuteczność tej klasy. Z tego też powodu najlepiej korzystać ze zdolności Shocking Touch, Battering Ram i Blinding Radiance.