Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Divinity Original Sin 2 - poradnik do gry

Divinity Original Sin 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Battlemage | Klasy w Divinity Original Sin 2 Divinity Original Sin 2 poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 11 lipca 2019

Mag Bitewny charakteryzuje się specyficznym stylem gry, gdzie możesz go rozwijać w jednym z kierunków w którym się specjalizuje. W zależności od podjętych przez Ciebie decyzji może to być postać walcząca głównie wręcz, od czasu do czasu podpierając się magią, lub może być zupełnie odwrotnie. Warto rozważyć to w oparciu o rasę bohatera i potrzeby drużyny.

Poniżej znajdziesz parametry wyjściowe dla wskazanej klasy.

Battlemage na ekranie wyboru klasy postaci. - Battlemage | Klasy w Divinity Original Sin 2 - Divinity Original Sin 2 - poradnik do gry
Battlemage na ekranie wyboru klasy postaci.

Atrybuty

W przypadku Maga Bitewnego domyślnie zostały wzmocnione trzy atrybuty.

Nazwa atrybutu

Wartość

Znaczenie

Strenght

+1

Z uwagi na fakt, że przedstawiciel tej klasy walczy również w zwarciu, dodatkowy punkt do siły może zwiększyć skuteczność jego ataków przy użyciu broni konwencjonalnej. Dodatkowa siła podnosi także nieznacznie pancerz fizyczny postaci.

Intelligence

+1

Mag Bitewny w równej mierze korzysta z czarów jak i broni białej, więc dodatkowy punkt, który pozwoli zachować mu skuteczność w obu dziedzinach jest niezbędny. Dodatkowa inteligencja podnosi także nieznacznie pancerz magiczny postaci.

Constitution

+1

Walka na dystans lub w zwarciu. Niezależnie od stylu gry bohaterowi z pewnością przyda się kilka dodatkowych punktów do wytrzymałości.

Zdolności i Talent

W przypadku Maga Bitewnego rozwinięto trzy zdolności.

Nazwa

Wartość

Komentarz

Warfare

1

Większe obrażenia dla walki w zwarciu. Dobrze komponują się z rozwiniętym atrybutem siły fizyczne.

Aerotheurge

1

Przebicie pancerza magicznego pozwoli na osłabienie barier przeciwnika, tuż przed tym jak zostanie uderzony bronią białą.

Persuasion

1

Większa skuteczność w kontaktach z postaciami niezależnymi przydaje się zawsze.

Talent

Comeback Kid - Tak długo jak postać posiada więcej jak jeden punkt zdrowia, tak długo nie da się jej zabić.

Umiejętności startowe

Ikona

Nazwa

Komentarz

Battering Ram - Battlemage | Klasy w Divinity Original Sin 2 - Divinity Original Sin 2 - poradnik do gry

Battering Ram

Umiejętność pozwalająca na skrócenie zasięgu pomiędzy bohaterem, a najbardziej pożądanym celem. Dodatkowo każdy kto stanie na drodze szarży zostaje przewrócony i otrzymuje obrażenia.

Blinding Radiance - Battlemage | Klasy w Divinity Original Sin 2 - Divinity Original Sin 2 - poradnik do gry

Blinding Radiance

Pobliscy wrogowie otrzymują obrażenia od powietrza (Air), a jeśli nie posiadają magicznego pancerza to nałożony na nich zostaje efekt Blind na 1 turę.

Shocking Touch - Battlemage | Klasy w Divinity Original Sin 2 - Divinity Original Sin 2 - poradnik do gry

Shocking Touch

Możliwość ogłuszenia przeciwnika, który stoi w bezpośrednim dystansie od bohatera. Ogłuszenie zadaje obrażenia oparte na żywiole powietrza.

Mag Bitewny a Rasy

Rasa

Predyspozycje

Komentarz

Elf

Brak

Zupełnie inne predyspozycje. Brak związku pomiędzy wrodzoną zręcznością a którymś z rozwiniętych atrybutów.

Człowiek

Brak

Podobnie jak w przypadku Elfa. Możesz spróbować, ale dowolna postać o lepszych predyspozycjach będzie o wiele lepsza w tej klasie.

Krasnolud

Średnie

Dzięki biernej premii do siły, Krasnolud może bardzo dobrze odnaleźć się w tej klasie. Oczywiście w tym przypadku równowaga w wykorzystaniu umiejętności będzie lekko zaburzona.

Jaszczur

Duże

W tym przypadku klasa nie będzie wykorzystywana w pełni jej potencjału, ale wrodzone zdolności Jaszczura zapewnią zdecydowanie większą szansę na osiąganie pożądanych rezultatów.

Które zdolności wybrać?

Battlemage posiada dostęp do dwóch szkół (Aerotheurge i Warfare), przez co wybierać może spośród 8 startowych zdolności. Jednakże, rozpoczyna on domyślnie z najlepszymi dostępnymi zdolnościami, nie ma więc sensu niczego zmieniać, gdyż zmniejszy to tylko skuteczność tej klasy. Z tego też powodu najlepiej korzystać ze zdolności Shocking Touch, Battering Ram i Blinding Radiance.