Beast | Bohaterowie fabularni w Divinity Original Sin 2 Divinity Original Sin 2 poradnik, solucja
Jaką klasę postaci wybrać dla Beast? Dowiedz się wszystkiego o roli Beast w drużynie w Divinity: Original Sin 2.
Ostatnia aktualizacja: 11 lipca 2019
Jedyna postać i potencjalny towarzysz (jeśli nie został on wybrany jako twoja główna postać) reprezentujący rasę krasnoludów (Dwarf). Znajdziesz go na plaży zlokalizowanej na zachód od Fort Joy - będzie on skrywał się przy wraku rozbitego statku. W tym rozdziale znajdziesz informacje dotyczące samej postaci, dostępnych dla niej klas (i ich opisy), a także klas rekomendowanych w przypadku wyboru Beast jako postaci głównej lub kompana.
Rekomendowana klasa postaci dla Beast
Beast sprawdza się najlepiej (zarówno jako towarzysz oraz jako postać główna) w roli:
- Battlemage - jest to jego klasa domyślna i zarazem najlepszy dla niego wybór. Doskonale współgra to z jego talentem Sturdy, który zwiększa punkty zdrowia i uniki, gdyż Battlemage walczy przy użyciu dwóch broni, które umożliwiają otrzymanie dodatkowej premii do uników (za sprawą zdolności Dual Wielding). Klasa ta także pozwala z łatwością korzystać ze zdolności Petrifying Touch, która ma bardzo krótki zasięg.
- Rogue, Shadowblade, Ranger lub Wayfarer - normalnie klasy te wymagają możliwie najwyższych obrażeń, jednak w przypadku tej postaci otrzymują one dodatkowo zwiększoną szanse na unik i punkty zdrowia (za sprawą talentu Sturdy), co eliminuję ich największą wadę. Dodatkowym atutem jest talent Dwarven Guile, który daje premię do zdolności Sneaking.
Informacje podstawowe
Nazwa | Opis |
Płeć | Mężczyzna |
Rasa | Krasnolud (Dwarf) |
Tagi | Dwarf, Beast, Male, Barbarian, Noble |
Talenty | Sturdy - postać otrzymuje +10% do maksymalnych punktów zdrowia i +5% szansy na unik. Dwarven Guile - postać otrzymuje +1 do zdolności Sneaking. |
Uwaga - Tagi wykorzystywane są podczas rozmów z innymi postaciami, by zyskać dostęp do unikalnych opcji dialogowych.
Specjalne zdolności
Ikona | Nazwa | Opis |
Petrifying Touch | Zdolność unikalna dla rasy krasnoludów. Pozwala zadać wrogowi X obrażeń od ziemi (Earth), a następnie zamienić w kamień na 1 turę (pod warunkiem, iż wroga nie chroni magiczny pancerz). Usuwa efekty Bleeding, Burning, Poisoned, Crippled. | |
Blinding Squall | Zdolność dostępna wyłącznie dla tej postaci. Pozwala zadać wrogom na średnim obszarze obrażenia od powietrza (Air) i nałożyć na nich (jeśli nie byli chronieni magicznym pancerzem) efekt Blinded na 1 turę. |
Klasy postaci Beast
Beast ma dostęp do 14 klas postaci, opisanych wewnątrz poniższej tabeli. W przypadku klasy wybieranej dla gracza (jeśli twoją główną postać ma stanowić Beast) możesz dowolnie modyfikować zdolności początkowe i atrybuty, jednak jeśli dobierasz klasę dla kompana, nie będziesz mieć możliwości zmiany czegokolwiek.
Klasa | Premie początkowe | Zdolności początkowe i talent | Broń początkowa |
Battlemage | +1 Strength +1 Intelligence +1 Constitution +1 Aerotheurge +1 Warfare +1 Persuasion | Blinding Radiance Battering Ram Shocking Touch Talent Comeback Kid - jeśli punkty zdrowia postaci spadną do 0, zostanie ona wskrzeszona z 20% maksymalnych punktów zdrowia. Efekt aktywuje się raz w ciągu walki - jeśli postać zostanie wskrzeszona zwojem, talent będzie mógł aktywować się ponownie. | 2x Sharp Stone on a Stick (jednoręczny topór, 4-5 obrażeń fizycznych) |
Cleric | +1 Strength +1 Intelligence +1 Constitution +1 Hydrosophist +1 Necromancer +1 Bartering | Decaying Touch Restoration Blood Sucker Talent Hothead - gdy postać posiada 100% punktów zdrowia, otrzymuje premię +10% do szansy na trafienie krytyczne i +20% celności. | Claw Hammer (jednoręczna buława, 4-5 obrażeń fizycznych) Makeshift Shield (tarcza, 6 punktów magicznego pancerza i 8 punktów fizycznego pancerza) |
Conjurer | +1 Intelligence +2 Constitution +1 Summoning +1 Loremaster +1 Leadership | Conjure Incarnate Dimensional Bolt Elemental Totem Talent Pet Pal - pozwala postaci rozmawiać ze zwierzętami. | Makeshift Wand (różdżka 2-3 obrażeń od losowo dobranego elementu) |
Enchanter | +2 Intelligence +1 Constitution +1 Hydrosophist +1 Aerotheurge +1 Loremaster | Electric Discharge Hail Strike Rain Talent Far Out Man - zwiększa zasięg zwojów i zaklęć o 2 metry. | Improvised Staff (kostur, 5-7 obrażeń od losowo dobranego elementu) |
Fighter | +1 Strength +2 Constitution +1 Warfare +1 Geomancer +1 Bartering
| Battle Stomp Bouncing Shield Fortify Talent Opportunist - pozwala na wykonanie postaci darmowego ataku, gdy obok niej przebiega wróg. | Knife On a Stick (jednoręczny miecz, 4-5 obrażeń fizycznych) Makeshift Shield (tarcza, 6 punktów magicznego pancerza i 8 punktów fizycznego pancerza) |
Inquisitor | +1 Strength +1 Intelligence +1 Constitution +1 Warfare +1 Necromancer +1 Telekinesis | Blood Sucker Battering Ram Mosquito Swarm Talent Executioner - daje postaci 2 AP po wykonaniu ciosu, który zabije wroga. Efekt aktywuje się raz podczas rundy. | Makeshift Club (dwuręczna buława, 6-7 obrażeń fizycznych) |
Knight | +2 Strength +1 Constitution +1 Warfare +1 Two-Handed +1 Bartering | Battle Stomp Battering Ram Crippling Blow Talent Opportunist - pozwala na wykonanie postaci darmowego ataku, gdy obok niej przebiega wróg. | Cracked Twohander (dwuręczny miecz, 6-7 obrażeń fizycznych) |
Metamorph | +2 Strength +2 Finesse +1 Two-Handed +1 Polymorph +1 Persuasion | Tentacle Lash Chicken Claw Bull Horns Talent Opportunist - pozwala na wykonanie postaci darmowego ataku, gdy obok niej przebiega wróg. | Wooden Pitchfork (włócznia, 6-7 obrażeń fizycznych) |
Ranger | +2 Finesse +1 Wits +1 Huntsman +1 Pyrokinetic +1 Lucky Charm | Ricochet Peace of Mind Elemental Arrowheads Talent Arrow Recovery - daje postaci 33% szansy na odzyskanie specjalnej strzały po jej wystrzeleniu. | Twig With a String (łuk, 5-6 obrażeń fizycznych) |
Rogue | +2 Finesse +1 Constitution +1 Scoundrel +1 Sneaking +1 Dual Wielding | Throwing Knife Backlash Adrenaline Talent The Pawn - daje postaci 1 dodatkowy punkt AP na ruch. Punkt wykorzystać można na początku każdej rundy i tylko na ruch. | 2x Shiv (sztylet, 3-4 obrażeń fizycznych) |
Shadowblade | +2 Finesse +2 Wits +1 Scoundrel +1 Polymorph +1 Thievery | Chameleon Cloak Backlash Chicken Claw Talent Guerilla - zwiększa zadawane przez postać obrażenia o 40% gdy ta się skrada (Sneaking). Nie działa podczas korzystania z efektów nakładających niewidzialność (Invisibility). | Shiv (sztylet, 3-4 obrażeń fizycznych) |
Wayfarer | +2 Finesse +1 Intelligence +1 Huntsman +1 Geomancer +1 Bartering | Pin Down Fossil Strike Elemental Arrowheads Talent Pet Pal - pozwala postaci rozmawiać ze zwierzętami. | Toy Crossbow (Kusza, 6-7 obrażeń fizycznych) |
Witch | +1 Finesse +1 Intelligence +1 Constitution +1 Scoundrel +1 Necromancer +1 Persuasion | Raise Bloated Corpse Chloroform Mosquito Swarm Talent Leech - leczy postać, gdy ta stoi w kałuży krwi. | Shiv (sztylet, 3-4 obrażeń fizycznych) |
Wizard | +2 Intelligence +1 Constitution +1 Pyrokinetic +1 Geomancer +1 Loremaster | Searing Daggers Fossil Strike Ignition Talent Far Out Man - zwiększa zasięg zwojów i zaklęć o 2 metry. | Makeshift Wand (różdżka 2-3 obrażeń od losowo dobranego elementu) |