Jak uciec z Fort Joy w Divinity Original Sin 2? | Pytania i odpowiedzi Divinity Original Sin 2 poradnik, solucja
Ucieczka z Fort Joy nie należy do najłatwiejszych. Przedstawiamy wszystkie sposoby na ucieczkę z zamku Fort Joy, a przy okazji pokazujemy, jak się do niej dostać!
Ostatnia aktualizacja: 11 lipca 2019
Jest wiele sposób na dostanie się i ucieczkę z Fort Joy, a my przedstawiamy je wszystkie. Wszystkie drogi ucieczki pozwolą ci w końcu opuścić fortecę. Pamiętaj jednak: są sposoby łatwiejsze lub trudniejsze, dlatego oceniamy trudność rozwiązania!
Uwaga: gra posiada mnóstwo rozwiązań jednego problemu i wybraną drogę można w znacznym stopniu modyfikować (przykładowo, do twierdzy można wejść zwyczajnie odnajdując do niej ukryte wejście, bez użycia teleportacji).
- Jak dostać się do twierdzy Fort Joy?
- 1. Ucieczka łódką z chłopcem
- 2. Ucieczka kanałem przez Flenser Playground
- 3. Ucieczka przez pokój z sędzią Orivandem
- 4. Ucieczka przez bramę po wsparciu Paladyna Corka
Jak dostać się do twierdzy Fort Joy?
- Dzięki rękawicom teleportacji i zadaniu The Teleporter (polecane rozwiązanie).
- Dzięki rękawicom teleportacji i dostaniu się do prywatnych kwater magistrów. Potrzebujesz klucza od Magistra Yarrow z zadania Murderous Gheist (patrz obrazek numer 1).
- Dzięki odnalezieniu tajemnego przejścia na plaży obok Migo; (patrz obrazek numer 2).
- Przez główną bramę, atakując frontalnie (niepolecane).
- Przez ukryte przejście koło ołtarza na ryneczku w Fort Joy w czasie zadania Withermoore's Soul Jar.
- Poprzez areszt po ściągnięciu obroży z zadania The Collar. Po prostu podejdź do strażników i daj się pojmać.
Niezależnie od wybranej drogi, znajdziesz się w twierdzy, z której musisz uciec. Masz na to kilka sposobów:
1. Ucieczka łódką z chłopcem
Trudność: Łatwy.
To rozwiązanie możliwe jest tylko, jeśli w czasie eksploracji Fort Joy uratowałeś (przypadkowo lub celowo nie zabiłeś) Delorusa. Po zabiciu torturujących go magistrów, porozmawiaj z nim. Delorus przekaże ci hasło, które musisz przekazać na następnym piętrze jego wspólnikom. Znajdziesz ich na następnym piętrze przy wodzie. Wspólnicy będą podejrzliwi, ale jeśli w czasie rozmowy wybierzesz drugą opcję dialogową, puszcza się. Zostaniesz z Hanem, małym chłopcem, z którym możesz wsiąść do łódki i ruszać do Hallow Marshes.
2. Ucieczka kanałem przez Flenser Playground
Trudność: Trudny.
Możesz stanąć do pojedynku z Kniles The Flenser, miejscowym psychopatą. To bardzo trudna walka dla początkującego (patrz nasz film). Po pojedynku po prostu wyjdź przez kanał.
3. Ucieczka przez pokój z sędzią Orivandem
Trudność: Trudny.
- Masz tu dwie opcje. Albo przekradnij się (klawisz "C") do wieży po prawej stronie sędziego, przestaw skrzynie, a następnie po drewnianym rusztowaniu "zejdź" po drabinie.
- Stań do walki z sędzią Orivandem i jego świtą. Walka może sprawiać problemy, zalecamy min. 4 poziom doświadczenia, umiejętne korzystanie z teleportacji (teleportuj najbardziej irytujących wrogów na dół, aby odseparować ich od tych, których chcesz zlikwidować w pierwszej kolejności).
4. Ucieczka przez bramę po wsparciu Paladyna Corka
Trudność: Średni.
Na podwórzu fortecy znajdziesz wielu wrogów oraz jednego NPC - Paladyna Corka. Jeśli dotrzesz do nich (niezależnie jaką drogą), rozpocznie się walka. Paladyn wspomoże Cię w niej, odciągając uwagę od części wrogów. Po wygranej możesz opuścić bramę kołowrotem i przejść w stronę Hallow Marshes.
Powyższe sposoby to 4 główne sposoby opuszczenia Fortu. Oczywiście, można je modyfikować. Na podwórze do Paladyna Corka wcale nie trzeba dostawać się przez podziemia, wystarczą rękawice teleportacji i przeniesienie się na mury. Gra nagradza kreatywność wieloma znajdźkami, dlatego warto poszukiwać rozmaitych rozwiązań!