Tajemnice Wyspy Krwawego Księżyca | Wybrzeże Żniwiarza | Cytadela Divinity Original Sin 2 poradnik, solucja
Zadanie The Secrets Of Bloodmoon Island, czyli Tajemnice Wyspy Krwawego Księzyca z gry Divinity Original Sin 2. Poniżej znajdziecie solucję do tego questa.
Ostatnia aktualizacja: 17 maja 2018
Poniżej znajdziecie solucję do zadania Tajemnice Wyspy Krwawego Księżyca w Divinity Original Sin 2, które rozpoczyna się na Wybrzeżu Żniwiarza a kończy w Cytadeli.
Etap 1: Wybrzeże Żniwiarza
Na Wyspie Krwawego Księżyca natrafisz na demona o imieniu Obrońca. Poprosi cię on o odbicie Drzewa Przodków z rąk Czarnego Kręgu.
Po wykonaniu tego zadania okaże się, że Drzewo Przodków nie chce nic powiedzieć. Niezbędne jest poznanie prawdziwego imienia Drzewa Przodków. W tym celu musisz dostać się do Archiwum Wyspy Krwawego Księżyca. Użyj zdolności Duchowa Wizja i porozmawiaj z kilkoma duchami zamieszkującymi wyspę. Podadzą ci one dokładną lokalizację wejścia.
Po dotarciu do Archiwum, będziesz mógł poznać imię Drzewa Przodków. Znajdziesz je w Zapiskach Archiwistki. Poznasz je także rozmawiając z duchem Archiwisty.
Następnie udaj się do Drzewa Przodków i porozmawiaj z nim. Będzie to możliwe tylko jeśli zabijesz Obrońcę. W trakcie rozmowy dowiesz się, że została uwięziona przez demona o imieniu Adramahlikh. Tego samego, którego poszukuje Jahan i który opętał Loshe. Zostaniesz także poproszony o zabicie go.
Etap 2: Cytadela
Adramahlikh przebywa w Czarnym Domu.
Zabicie go będzie niezwykle trudne. W szczególności, że do walki przeciwko tobie staną wszyscy, którzy przebywają w budynku. Dobrym sposobem jest zabicie wszystkich, którzy przebywają w pomieszczeniach bliższych wejścia tak aby nie zaangażował się w to Doktor. Dopiero potem można przystąpić do ataku na główny cel.
Uwaga: W różnych częściach Cytadeli takich jak np. Szkoła czy Ogrody w Posiadłości Lindera Kemma napotkasz na grupy cywilów. W momencie gdy się do nich zbliżysz, okaże się że są to demony na usługach Doktora. Walka z nimi jest wymagająca, w szczególności że dysponują oni silnymi atakami obszarowymi, które mogą z marszy przebić pancerze magiczne twojej drużyny. Dlatego staraj się by twoja drużyna była jak najbardziej rozproszona po polu walki.
Po skończonej walce, gdy opuścisz Czarny Dom pojawi się duch Drzewa Przodków w swojej prawdziwej postaci i zadanie zakończy się.
Nagroda: 4 nagrody gwarantowane + 1 z 3 do wyboru w zależności od klasy postaci