Mapa - Sekrety i skarby w Fort Joy | Mapy i sekrety Divinity Original Sin 2 Divinity Original Sin 2 poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 11 lipca 2019
START – Początek przygody.
Towarzysze
Sebille – Sebille, towarzyszka (elf) do rekrutacji.
Beast – Beast, towarzysz (krasnolud) do rekrutacji.
Fane – Fane, towarzysz (nieumarły) do rekrutacji.
Red Prince – The Red Prince, towarzysz (jaszczur) do rekrutacji.
Lohse – Lohse, towarzyszka (człowiek) do rekrutacji.
Ifan ben-Mezd – Ifan Ben-Mezd, towarzysz (człowiek) do rekrutacji.
Wejścia i wyjścia
E1 A – Wejście do Underground - wejście uwidacznia się tylko podczas zadania Withermoore's Soul Jar.
E1 B – Wyjście z Underground do Fort Joy.
E2 A – Wejście na Arena of the One.
E2 B – Wyjście z Arena of the One do Fort Joy.
E3 A – Wejście do Caverns.
E3 B – Wyjście z Caverns do Fort Joy.
E4 A – Wejście do Underground Tunnel. Wejście jest ukryte, trzeba je wykopać - do tego potrzebna jest łopata (Shovel), bądź bohater rasy Lizard.
E4 B – Wyjście z Underground Tunnel do Fort Joy.
E5 A – Wejście do Fort Joy Prison.
E5 B – Wyjście z Fort Joy Prison do Fort Joy.
E6 A – Wejście do Fort Joy Prison. Wejście znajduje się wewnątrz budynku.
E6 B – Wyjście z Fort Joy Prison do Fort Joy.
E7 A – Wejście do Ancient Passage.
E7 B – Przejście z Ancient Passage do Fort Joy Prison.
E9 A – Przejście do Holding Cells.
E8 A – Wejście do Holding Cells.
E8 B – Wyjście z Holding Cells na plażę w Fort Joy.
E9 B – Wyjście z Holding Cells do Fort Joy Prison.
E10 A – Przejście Pipe to the Swamp prowadzące na zewnątrz Fort Joy Prison.
E10 B – Przejście przez Sewage Pipe prowadzące z powrotem do Fort Joy Prison.
E11 A – Wejście do Decrepit Ruins.
E11 B – Wyjście z Decrepit Ruins do Fort Joy.
E12 A – Wejście do Dark Cavern.
E12 B – Wyjście z Dark Caverns do Fort Joy.
E13 A – Wejście do Hall of Echoes - by przejść, trzeba wejść w interakcję ze znajdującym się tam pomnikiem.
E13 B – Miejsce startu w Hall of Echoes.
E14 A – Wejście do Forgotten Cell.
E14 B – Wyjście z Forgotten Cell do Caverns.
E15 A – Wejście do Gargoyle's Maze Tower.
E15 B – Wyjście z Gargoyle's Maze Tower do Fort Joy.
E16 A – Wejście do Witch's Cave.
E16 B – Wyjście z Witch's Cave do Fort Joy.
E17 A – Przejście do dalszej części Gargoyle's Maze Tower.
E17 B – Powrót do głównej części Gargoyle's Maze Tower.
Sprzedawcy
S1 – Gawin - sprzedaje książki Aerotheurge. Powiązany z zadaniem The Teleporter.
S2 – Rezik - postać sprzedająca książki umiejętności ze szkoły Hydrosophist.
S3 – Butter - sprzedaje książki Huntsman.
S4 – Hilde - sprzedaje książki Scoundrel + bronie i pancerze.
S5 – Doctor Leste - sprzedaje książki Polymorph.
S6 – Maol - sprzedaje książki Geomancer.
S7 – Margo - sprzedaje książkę z umiejętnością Restoration (Hydrosophist).
S8 – Mona - sprzedaje książki Necromancer. NIE rzucaj na nią zaklęcia Bless, bo Mona cię zaatakuje.
S9 – Nebora - sprzedaje książki Summoning i materiałóy rzemieślnicze.
S11 – Kalias - sprzedaje książki Warfare, bronie i pancerze.
S10 – Stingtail - sprzedaje książki Pyrokinetic.
S12 – Zaleskar - sprzedaje bronie, pancerze i biżuterię wysokiej jakości.
S13 – Bahara - sprzedaje książki Huntsman.
S14 – Samadel - sprzedaje książki Pyrokinetic.
S15 – Simone - sprzedaje książki Hydrosophist.
S16 – Exter - sprzedaje książki Scoundrel i Summoning, broń, pancerz i inne.
S17 – Gareth - sprzedaje książki Geomancer i Warfare. Musisz go uratować w zadaniu "Most Dangerous When Cornered".
S18 – Gratiana - sprzedaje książki Aerotheurge, przedmioty i bronie.
S19 – Kerban - sprzedaje książki Summoning, Necromancer i inne.
S20 – Samadel - sprzedaje książki Pyrokinetic w czasie zadania Call to Arms.
S21 – Kerban - sprzedawca ksiąg Summoning i Necromancer w czasie zadania Call to Arms.
S22 – Simone - sprzedaje książki Hydrosophistw czasie zadania Call to Arms.
S23 – Gareth -sprzedaje książki Geomancer i Warfarew czasie zadania Call to Arms.
S24 – Exter - sprzedaje książki Scoundrel i Summoning, broń, pancerz i inne przedmioty w czasie zadania Call to Arms.
S25 – Gratiana - sprzedaje książki Aerotheurge, przedmioty i bronie w czasie zadania Call to Arms.
S26 – Feder - jedna ze świń, które trzeba uratować podczas zadania The Burning Pigs. Oferuje bardzo rzadkie i potężne przedmioty.
Legenda Divinity: Original Sin 2 - mapa Fort Joy
Towarzysze
Kapliczki teleportacji
Przeciwnicy
Sprzedawcy
Skarby
Wejścia i wyjścia
Mapa Fort Joy w Divinity: Original Sin 2 zawiera wszystkie sekrety i skarby, które możesz odnaleźć na pierwszej wyspie w Fort Joy. Zaznaczyliśmy tu również wszystkich sprzedawców z księgami, zaklęciami i ekwipunkiem, których warto odwiedzić oraz ważne walki, które czekają na śmiałków. Z pewnością przydadzą się również zaznaczone miejsca z przejściami, również tymi tajemnymi.