Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Divinity Original Sin 2 - poradnik do gry

Divinity Original Sin 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Divinity: Original Sin 2 - mapa Fort Joy
Divinity: Original Sin 2 - mapa Fort Joy
Początek przygody.
Sebille, towarzyszka (elf) do rekrutacji.
Beast, towarzysz (krasnolud) do rekrutacji.
Fane, towarzysz (nieumarły) do rekrutacji.
The Red Prince, towarzysz (jaszczur) do rekrutacji.
Lohse, towarzyszka (człowiek) do rekrutacji.
Ifan Ben-Mezd, towarzysz (człowiek) do rekrutacji.
Wejście do Underground - wejście uwidacznia się tylko podczas zadania Withermoore's Soul Jar.
Wyjście z Underground do Fort Joy.
Wejście na Arena of the One.
Wyjście z Arena of the One do Fort Joy.
Wejście do Caverns.
Wyjście z Caverns do Fort Joy.
Wejście do Underground Tunnel. Wejście jest ukryte, trzeba je wykopać - do tego potrzebna jest łopata (Shovel), bądź bohater rasy Lizard.
Wyjście z Underground Tunnel do Fort Joy.
Wejście do Fort Joy Prison.
Wyjście z Fort Joy Prison do Fort Joy.
Wejście do Fort Joy Prison. Wejście znajduje się wewnątrz budynku.
Wyjście z Fort Joy Prison do Fort Joy.
Wejście do Ancient Passage.
Przejście z Ancient Passage do Fort Joy Prison.
Przejście do Holding Cells.
Wejście do Holding Cells.
Wyjście z Holding Cells na plażę w Fort Joy.
Wyjście z Holding Cells do Fort Joy Prison.
Przejście Pipe to the Swamp prowadzące na zewnątrz Fort Joy Prison.
Przejście przez Sewage Pipe prowadzące z powrotem do Fort Joy Prison.
Wejście do Decrepit Ruins.
Wyjście z Decrepit Ruins do Fort Joy.
Wejście do Dark Cavern.
Wyjście z Dark Caverns do Fort Joy.
Wejście do Hall of Echoes - by przejść, trzeba wejść w interakcję ze znajdującym się tam pomnikiem.
Miejsce startu w Hall of Echoes.
Wejście do Forgotten Cell.
Wyjście z Forgotten Cell do Caverns.
Wejście do Gargoyle's Maze Tower.
Wyjście z Gargoyle's Maze Tower do Fort Joy.
Wejście do Witch's Cave.
Wyjście z Witch's Cave do Fort Joy.
Przejście do dalszej części Gargoyle's Maze Tower.
Powrót do głównej części Gargoyle's Maze Tower.
Gawin - sprzedaje książki Aerotheurge. Powiązany z zadaniem The Teleporter.
Rezik - postać sprzedająca książki umiejętności ze szkoły Hydrosophist.
Butter - sprzedaje książki Huntsman.
Hilde - sprzedaje książki Scoundrel + bronie i pancerze.
Doctor Leste - sprzedaje książki Polymorph.
Maol - sprzedaje książki Geomancer.
Margo - sprzedaje książkę z umiejętnością Restoration (Hydrosophist).
Mona - sprzedaje książki Necromancer. NIE rzucaj na nią zaklęcia Bless, bo Mona cię zaatakuje.
Nebora - sprzedaje książki Summoning i materiałóy rzemieślnicze.
Kalias - sprzedaje książki Warfare, bronie i pancerze.
Stingtail - sprzedaje książki Pyrokinetic.
Zaleskar - sprzedaje bronie, pancerze i biżuterię wysokiej jakości.
Bahara - sprzedaje książki Huntsman.
Samadel - sprzedaje książki Pyrokinetic.
Simone - sprzedaje książki Hydrosophist.
Exter - sprzedaje książki Scoundrel i Summoning, broń, pancerz i inne.
Gareth - sprzedaje książki Geomancer i Warfare. Musisz go uratować w zadaniu "Most Dangerous When Cornered".
Gratiana - sprzedaje książki Aerotheurge, przedmioty i bronie.
Kerban - sprzedaje książki Summoning, Necromancer i inne.
Samadel - sprzedaje książki Pyrokinetic w czasie zadania Call to Arms.
Kerban - sprzedawca ksiąg Summoning i Necromancer w czasie zadania Call to Arms.
Simone - sprzedaje książki Hydrosophistw czasie zadania Call to Arms.
Gareth -sprzedaje książki Geomancer i Warfarew czasie zadania Call to Arms.
Exter - sprzedaje książki Scoundrel i Summoning, broń, pancerz i inne przedmioty w czasie zadania Call to Arms.
Gratiana - sprzedaje książki Aerotheurge, przedmioty i bronie w czasie zadania Call to Arms.
Feder - jedna ze świń, które trzeba uratować podczas zadania The Burning Pigs. Oferuje bardzo rzadkie i potężne przedmioty.
Nieumarli, 4 przeciwników lvl 4.
Voidlingi - 3 fale po 12 przeciwników. Dużo EXP.
Salamandry - 3 przeciwników (poziom 6)
Nieumarli - przeciwnicy strzegą Historian. (poziom 6)
Voidwoken Deep-Dweller - trudny przeciwnik + 5 nieumarłych (poziom 6)
Shrieker - nie da się go zabić bez umiejętności Purge (Purging Wand).
Magisters walczący z Garethem (zadanie Most Dangerous When Cornered - poziom 5).
Grupa Shriekerów - nie da się ich zabić bez umiejętności Purge (Purging Wand).
Bishop Alexandar - finałowa walka, boss + kilku magistrów. podczas której tytułowy wróg walczył będzie w towarzystwie kilku Magistrów + Voidwoken Drillworm (poziom 8-9).
Skarby
Skarby
Skarby
Skarby
Skarb #5
Skarb #6
Skarb #7
Skarby
Skarby
Skarby
Skarby
Skarby
Skarby
Skarby
Skarby
Skarby
Skarby
Skarby
Skarby
Skarby
Skarby
Skarby
Skarby
Skarby
Skarby
Skarby
Skarby
Skrzynia, w której znajdą się rzeczy postaci, jeśli ta trafi do więzienia.
Skarby
Skarby
Kniles the Fencer - trudna walka. Boss + Silent Monk i Meat Golem.
Skarby
Skarby
Skarby
Skarby
Skarby
Skarby
Skarby
Skarby
Skarby
Skarby
Trompdoy - pierwsze starcie z Trompdoy-iem - 3 przeciwników.
Trompdoy - drugie starcie z Tromdoyem (4 przeciwnikami).
Radeka the Witch - trudna walka. Boss związany z zadaniami The Purged Dragon i The Shriekers.
Ancient Statue of Braccus Rex - kapliczka teleportacyjna.
Shrine to the Divine - kapliczka teleportacyjna.
Shrine to Lucian - kapliczka teleportacyjna.
Amadia's Sanctuary - kapliczka teleportacyjna.
Ruined Castle - kapliczka teleportacyjna.
Abandoned Camp - kapliczka teleportacyjna.
Dragon's Beach - kapliczka teleportacyjna.
Underground Shrine - kapliczka teleportacyjna w podziemiach.
Voidlings (poziom 1).
Freshly Burried Corpse (poziom 1). By wywołać walkę, musisz rozkopać grób.
3 żółwie (poziom 2).
Crocodiles - walka powiązana jest z zadaniem The Teleporter. (poziom 3)
Narin - tylko gdy masz w drużynie The Red Prince albo dowolna postać rasy Lizard. (poziom 3)
Magister Swordsman
Magister Captain Trippel (poziom 4)
Magister Dayva
High Judge Orivand - wewnątrz koszar w Fort Joy. (poziom 4)
3 nieumarłych (poziom 4).
Powiększ mapę

Mapa - Sekrety i skarby w Fort Joy | Mapy i sekrety Divinity Original Sin 2 Divinity Original Sin 2 poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 11 lipca 2019

START – Początek przygody.

Towarzysze

Sebille – Sebille, towarzyszka (elf) do rekrutacji.

Beast – Beast, towarzysz (krasnolud) do rekrutacji.

Fane – Fane, towarzysz (nieumarły) do rekrutacji.

Red Prince – The Red Prince, towarzysz (jaszczur) do rekrutacji.

Lohse – Lohse, towarzyszka (człowiek) do rekrutacji.

Ifan ben-Mezd – Ifan Ben-Mezd, towarzysz (człowiek) do rekrutacji.

Wejścia i wyjścia

E1 A – Wejście do Underground - wejście uwidacznia się tylko podczas zadania Withermoore's Soul Jar.

E1 B – Wyjście z Underground do Fort Joy.

E2 A – Wejście na Arena of the One.

E2 B – Wyjście z Arena of the One do Fort Joy.

E3 A – Wejście do Caverns.

E3 B – Wyjście z Caverns do Fort Joy.

E4 A – Wejście do Underground Tunnel. Wejście jest ukryte, trzeba je wykopać - do tego potrzebna jest łopata (Shovel), bądź bohater rasy Lizard.

E4 B – Wyjście z Underground Tunnel do Fort Joy.

E5 A – Wejście do Fort Joy Prison.

E5 B – Wyjście z Fort Joy Prison do Fort Joy.

E6 A – Wejście do Fort Joy Prison. Wejście znajduje się wewnątrz budynku.

E6 B – Wyjście z Fort Joy Prison do Fort Joy.

E7 A – Wejście do Ancient Passage.

E7 B – Przejście z Ancient Passage do Fort Joy Prison.

E9 A – Przejście do Holding Cells.

E8 A – Wejście do Holding Cells.

E8 B – Wyjście z Holding Cells na plażę w Fort Joy.

E9 B – Wyjście z Holding Cells do Fort Joy Prison.

E10 A – Przejście Pipe to the Swamp prowadzące na zewnątrz Fort Joy Prison.

E10 B – Przejście przez Sewage Pipe prowadzące z powrotem do Fort Joy Prison.

E11 A – Wejście do Decrepit Ruins.

E11 B – Wyjście z Decrepit Ruins do Fort Joy.

E12 A – Wejście do Dark Cavern.

E12 B – Wyjście z Dark Caverns do Fort Joy.

E13 A – Wejście do Hall of Echoes - by przejść, trzeba wejść w interakcję ze znajdującym się tam pomnikiem.

E13 B – Miejsce startu w Hall of Echoes.

E14 A – Wejście do Forgotten Cell.

E14 B – Wyjście z Forgotten Cell do Caverns.

E15 A – Wejście do Gargoyle's Maze Tower.

E15 B – Wyjście z Gargoyle's Maze Tower do Fort Joy.

E16 A – Wejście do Witch's Cave.

E16 B – Wyjście z Witch's Cave do Fort Joy.

E17 A – Przejście do dalszej części Gargoyle's Maze Tower.

E17 B – Powrót do głównej części Gargoyle's Maze Tower.

Sprzedawcy

S1 – Gawin - sprzedaje książki Aerotheurge. Powiązany z zadaniem The Teleporter.

S2 – Rezik - postać sprzedająca książki umiejętności ze szkoły Hydrosophist.

S3 – Butter - sprzedaje książki Huntsman.

S4 – Hilde - sprzedaje książki Scoundrel + bronie i pancerze.

S5 – Doctor Leste - sprzedaje książki Polymorph.

S6 – Maol - sprzedaje książki Geomancer.

S7 – Margo - sprzedaje książkę z umiejętnością Restoration (Hydrosophist).

S8 – Mona - sprzedaje książki Necromancer. NIE rzucaj na nią zaklęcia Bless, bo Mona cię zaatakuje.

S9 – Nebora - sprzedaje książki Summoning i materiałóy rzemieślnicze.

S11 – Kalias - sprzedaje książki Warfare, bronie i pancerze.

S10 – Stingtail - sprzedaje książki Pyrokinetic.

S12 – Zaleskar - sprzedaje bronie, pancerze i biżuterię wysokiej jakości.

S13 – Bahara - sprzedaje książki Huntsman.

S14 – Samadel - sprzedaje książki Pyrokinetic.

S15 – Simone - sprzedaje książki Hydrosophist.

S16 – Exter - sprzedaje książki Scoundrel i Summoning, broń, pancerz i inne.

S17 – Gareth - sprzedaje książki Geomancer i Warfare. Musisz go uratować w zadaniu "Most Dangerous When Cornered".

S18 – Gratiana - sprzedaje książki Aerotheurge, przedmioty i bronie.

S19 – Kerban - sprzedaje książki Summoning, Necromancer i inne.

S20 – Samadel - sprzedaje książki Pyrokinetic w czasie zadania Call to Arms.

S21 – Kerban - sprzedawca ksiąg Summoning i Necromancer w czasie zadania Call to Arms.

S22 – Simone - sprzedaje książki Hydrosophistw czasie zadania Call to Arms.

S23 – Gareth -sprzedaje książki Geomancer i Warfarew czasie zadania Call to Arms.

S24 – Exter - sprzedaje książki Scoundrel i Summoning, broń, pancerz i inne przedmioty w czasie zadania Call to Arms.

S25 – Gratiana - sprzedaje książki Aerotheurge, przedmioty i bronie w czasie zadania Call to Arms.

S26 – Feder - jedna ze świń, które trzeba uratować podczas zadania The Burning Pigs. Oferuje bardzo rzadkie i potężne przedmioty.

Legenda Divinity: Original Sin 2 - mapa Fort Joy

Towarzysze

Kapliczki teleportacji

Przeciwnicy

Sprzedawcy

Skarby

Wejścia i wyjścia

Mapa Fort Joy w Divinity: Original Sin 2 zawiera wszystkie sekrety i skarby, które możesz odnaleźć na pierwszej wyspie w Fort Joy. Zaznaczyliśmy tu również wszystkich sprzedawców z księgami, zaklęciami i ekwipunkiem, których warto odwiedzić oraz ważne walki, które czekają na śmiałków. Z pewnością przydadzą się również zaznaczone miejsca z przejściami, również tymi tajemnymi.