Mapa - Sekrety i skarby w Fort Joy | Mapy i sekrety Divinity Original Sin 2 Divinity Original Sin 2 poradnik, solucja Ostatnia aktualizacja: 11 lipca 2019 294294 Następna Mapy [M2] Książki umiejętności w Fort Joy Poprzednia Mapy Mapa zadań Arx START – Początek przygody. TowarzyszeSebille – Sebille, towarzyszka (elf) do rekrutacji. Beast – Beast, towarzysz (krasnolud) do rekrutacji. Fane – Fane, towarzysz (nieumarły) do rekrutacji. Red Prince – The Red Prince, towarzysz (jaszczur) do rekrutacji. Lohse – Lohse, towarzyszka (człowiek) do rekrutacji. Ifan ben-Mezd – Ifan Ben-Mezd, towarzysz (człowiek) do rekrutacji. Wejścia i wyjściaE1 A – Wejście do Underground - wejście uwidacznia się tylko podczas zadania Withermoore's Soul Jar. E1 B – Wyjście z Underground do Fort Joy. E2 A – Wejście na Arena of the One. E2 B – Wyjście z Arena of the One do Fort Joy. E3 A – Wejście do Caverns. E3 B – Wyjście z Caverns do Fort Joy. E4 A – Wejście do Underground Tunnel. Wejście jest ukryte, trzeba je wykopać - do tego potrzebna jest łopata (Shovel), bądź bohater rasy Lizard. E4 B – Wyjście z Underground Tunnel do Fort Joy. E5 A – Wejście do Fort Joy Prison. E5 B – Wyjście z Fort Joy Prison do Fort Joy. E6 A – Wejście do Fort Joy Prison. Wejście znajduje się wewnątrz budynku. E6 B – Wyjście z Fort Joy Prison do Fort Joy. E7 A – Wejście do Ancient Passage. E7 B – Przejście z Ancient Passage do Fort Joy Prison. E9 A – Przejście do Holding Cells. E8 A – Wejście do Holding Cells. E8 B – Wyjście z Holding Cells na plażę w Fort Joy. E9 B – Wyjście z Holding Cells do Fort Joy Prison. E10 A – Przejście Pipe to the Swamp prowadzące na zewnątrz Fort Joy Prison. E10 B – Przejście przez Sewage Pipe prowadzące z powrotem do Fort Joy Prison. E11 A – Wejście do Decrepit Ruins. E11 B – Wyjście z Decrepit Ruins do Fort Joy. E12 A – Wejście do Dark Cavern. E12 B – Wyjście z Dark Caverns do Fort Joy. E13 A – Wejście do Hall of Echoes - by przejść, trzeba wejść w interakcję ze znajdującym się tam pomnikiem. E13 B – Miejsce startu w Hall of Echoes. E14 A – Wejście do Forgotten Cell. E14 B – Wyjście z Forgotten Cell do Caverns. E15 A – Wejście do Gargoyle's Maze Tower. E15 B – Wyjście z Gargoyle's Maze Tower do Fort Joy. E16 A – Wejście do Witch's Cave. E16 B – Wyjście z Witch's Cave do Fort Joy. E17 A – Przejście do dalszej części Gargoyle's Maze Tower. E17 B – Powrót do głównej części Gargoyle's Maze Tower. SprzedawcyS1 – Gawin - sprzedaje książki Aerotheurge. Powiązany z zadaniem The Teleporter. S2 – Rezik - postać sprzedająca książki umiejętności ze szkoły Hydrosophist. S3 – Butter - sprzedaje książki Huntsman. S4 – Hilde - sprzedaje książki Scoundrel + bronie i pancerze. S5 – Doctor Leste - sprzedaje książki Polymorph. S6 – Maol - sprzedaje książki Geomancer. S7 – Margo - sprzedaje książkę z umiejętnością Restoration (Hydrosophist). S8 – Mona - sprzedaje książki Necromancer. NIE rzucaj na nią zaklęcia Bless, bo Mona cię zaatakuje. S9 – Nebora - sprzedaje książki Summoning i materiałóy rzemieślnicze. S11 – Kalias - sprzedaje książki Warfare, bronie i pancerze. S10 – Stingtail - sprzedaje książki Pyrokinetic. S12 – Zaleskar - sprzedaje bronie, pancerze i biżuterię wysokiej jakości. S13 – Bahara - sprzedaje książki Huntsman. S14 – Samadel - sprzedaje książki Pyrokinetic. S15 – Simone - sprzedaje książki Hydrosophist. S16 – Exter - sprzedaje książki Scoundrel i Summoning, broń, pancerz i inne. S17 – Gareth - sprzedaje książki Geomancer i Warfare. Musisz go uratować w zadaniu "Most Dangerous When Cornered". S18 – Gratiana - sprzedaje książki Aerotheurge, przedmioty i bronie. S19 – Kerban - sprzedaje książki Summoning, Necromancer i inne. S20 – Samadel - sprzedaje książki Pyrokinetic w czasie zadania Call to Arms. S21 – Kerban - sprzedawca ksiąg Summoning i Necromancer w czasie zadania Call to Arms. S22 – Simone - sprzedaje książki Hydrosophistw czasie zadania Call to Arms. S23 – Gareth -sprzedaje książki Geomancer i Warfarew czasie zadania Call to Arms. S24 – Exter - sprzedaje książki Scoundrel i Summoning, broń, pancerz i inne przedmioty w czasie zadania Call to Arms. S25 – Gratiana - sprzedaje książki Aerotheurge, przedmioty i bronie w czasie zadania Call to Arms. S26 – Feder - jedna ze świń, które trzeba uratować podczas zadania The Burning Pigs. Oferuje bardzo rzadkie i potężne przedmioty. Legenda Divinity: Original Sin 2 - mapa Fort Joy Towarzysze Kapliczki teleportacji Przeciwnicy Sprzedawcy Skarby Wejścia i wyjścia Mapa Fort Joy w Divinity: Original Sin 2 zawiera wszystkie sekrety i skarby, które możesz odnaleźć na pierwszej wyspie w Fort Joy. Zaznaczyliśmy tu również wszystkich sprzedawców z księgami, zaklęciami i ekwipunkiem, których warto odwiedzić oraz ważne walki, które czekają na śmiałków. Z pewnością przydadzą się również zaznaczone miejsca z przejściami, również tymi tajemnymi. Następna Mapy [M2] Książki umiejętności w Fort Joy Poprzednia Mapy Mapa zadań Arx