Zaklęcia w Divinity Grzech Pierworodny | Crafting i Blacksmithing poradnik Divinity: Grzech Pierworodny
Ostatnia aktualizacja: 23 lipca 2019
Zaklęcia
Zaklęcia w postaci zwojów i ksiąg są nieco bardziej wymagające. Podstawowe elementy to Pixie Dust, papier (Sheet of Paper/Parachment lub dowolny inny nawet zapisany, jeśli nie jest kluczowy fabularnie), oraz magiczne pióro (Quill / Quill & Ink Pot). Czary utworzone samodzielnie są losowe pod względem żywiołu oraz zaklęcia.
Składnik I | Składnik II | Produkt |
Knife / Dagger | Pillow | Feather |
Knife / Dagger | Feather | Quill (pióro do pisania) |
Quill | Ink Pot (kałamarz) | Quill & Ink Pot |
Quill & Ink Pot | Pixie Dust | Magical Quill & Ink Pot |
Wood Chips | Źródło wody / wiadro z wodą | Wood Mush (drewniana papka) |
Oven (piec) | Wood Mush | Paper (papier) |
Paper / Parachment etc. | Pixie Dust | Losowy Elemental Scroll (zwój żywiołów) |
Magical Quill & Ink Pot | Elemental Scroll żywiołu | Skill Scroll (zwój zaklęć) - zwój z losowym czarem z tego samego żywiołu |
Elemental Scroll żywiołu | Elemental Scroll tego samego żywiołu | Blank Skillbook (pusta księga zaklęć) tego samego żywiołu |
Blank Skillbook żywiołu | Skill Scroll z czarem tego samego żywiołu | Skillbook z czarem, jaki był podany w Skill Scroll |
#1 Uwaga! Zakres zaklęć sprowadza się do żywiołów (ogień, woda, powietrze, ziemia) i do zaklęć czarnoksięskich.
#2 Uwaga! Przy wykonywaniu zwojów/ksiąg istotny jest poziom Craftingu (min. 2) - czym wyższy, tym rośnie poziom otrzymywanych czarów.
#3 Uwaga! Można wykonać zielone zwoje Unlock Magic do otwierania magicznych zamków! Są to zwoje z kategorii Witchcraft, a prawdopodobieństwo jego uzyskania wynosi ok. 20%. Nie można z niego wykonać księgi zaklęć (skillbook)!