Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Divinity: Grzech Pierworodny - poradnik do gry

Divinity: Grzech Pierworodny - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Zaklęcia w Divinity Grzech Pierworodny | Crafting i Blacksmithing poradnik Divinity: Grzech Pierworodny

Ostatnia aktualizacja: 23 lipca 2019

Zaklęcia

Zaklęcia w postaci zwojów i ksiąg są nieco bardziej wymagające. Podstawowe elementy to Pixie Dust, papier (Sheet of Paper/Parachment lub dowolny inny nawet zapisany, jeśli nie jest kluczowy fabularnie), oraz magiczne pióro (Quill / Quill & Ink Pot). Czary utworzone samodzielnie są losowe pod względem żywiołu oraz zaklęcia.

Składnik I

Składnik II

Produkt

Knife / Dagger

Pillow

Feather

Knife / Dagger

Feather

Quill (pióro do pisania)

Quill

Ink Pot (kałamarz)

Quill & Ink Pot

Quill & Ink Pot

Pixie Dust

Magical Quill & Ink Pot

Wood Chips

Źródło wody / wiadro z wodą

Wood Mush (drewniana papka)

Oven (piec)

Wood Mush

Paper (papier)

Paper / Parachment etc.

Pixie Dust

Losowy Elemental Scroll (zwój żywiołów)

Magical Quill & Ink Pot

Elemental Scroll żywiołu

Skill Scroll (zwój zaklęć) - zwój z losowym czarem z tego samego żywiołu

Elemental Scroll żywiołu

Elemental Scroll tego samego żywiołu

Blank Skillbook (pusta księga zaklęć) tego samego żywiołu

Blank Skillbook żywiołu

Skill Scroll z czarem tego samego żywiołu

Skillbook z czarem, jaki był podany w Skill Scroll

#1 Uwaga! Zakres zaklęć sprowadza się do żywiołów (ogień, woda, powietrze, ziemia) i do zaklęć czarnoksięskich.

#2 Uwaga! Przy wykonywaniu zwojów/ksiąg istotny jest poziom Craftingu (min. 2) - czym wyższy, tym rośnie poziom otrzymywanych czarów.

#3 Uwaga! Można wykonać zielone zwoje Unlock Magic do otwierania magicznych zamków! Są to zwoje z kategorii Witchcraft, a prawdopodobieństwo jego uzyskania wynosi ok. 20%. Nie można z niego wykonać księgi zaklęć (skillbook)!