The Twins-By-Fire-Joined | Bossowie w Divinity Grzech Pierworodny poradnik Divinity: Grzech Pierworodny
Ostatnia aktualizacja: 23 lipca 2019
The Twins-By-Fire-Joined
The Twins-By-Fire-Joined to boss, którego spotkać można na pokrytej popiołem i lawą ziemi, niedaleko miasta Cyseal. Nie jest to boss, który wymagany jest do ukończenia głównej linii fabularnej, jednak pokonanie go może być wyzwaniem dla mniej doświadczonej drużyny (i gracza).
Sam boss wspierany jest przez kilka płonących kościotrupów, którzy będą utrudniać całą walkę. Nie warto jednak skupiać na nich zbyt wielkiej uwagi, gdyż ubicie ich niewiele ci da - zlokalizowany na północ od bossa bożek (Charred-Bone Idol) wskrzesi wszystkich poległych kościotrupów co 4 tury (na szczęście z niepełnym zdrowiem). Warto więc skoncentrować siły na samym bossie.
Jak nietrudno się domyślić, wszyscy wrogowie są niewrażliwi na ogień (ataki ogniste ich leczą), więc trzeba skupić się na innych żywiołach i atakach fizycznych. Boss, prócz korzystania ze zwykłych ataków wręcz, które mają szansę na podpalenie celu, będzie używał także zaklęć Fireball i Burning Touch (drugi czar często by uleczyć samego siebie). Warto jest więc nie stać całą drużyną "w kupie", gdyż można srogo oberwać.
Kluczowym etapem starcia jest moment, w którym wróg przechodzi do "etapu ładowania" - przestanie się on wtedy ruszać i nie będzie atakował. Po trzech takich turach "przestoju", wróg odpali czar Meteor Shower, który zabije wszystkich, którzy znajdą się w zasięgu jego rażenia, niezależnie od odporności na magię (na tak wczesnym etapie odporności są na niskim poziomie). By tego uniknąć, musisz ogłuszyć (Stun), przewrócić (Knockdown), zamrozić (Freeze), bądź po prostu schłodzić (Chill) bossa przy pomocy zaklęć - gdy tak się stanie, przestanie on ładować swój atak. Pamiętaj też, iż boss w momencie śmierci wybuchnie, raniąc pobliskie postacie gracza.
Gdy rozprawisz się już z demonem, zajmij się eliminacją towarzyszących mu szkieletów, a gdy te padną na ziemię, skoncentruj swoje ataki na wspominanym bożku zlokalizowanym na północ. Ciężko się do niego zbliżyć, gdyż rzuca on wtedy zaklęcie nakładające efekt przestraszenia, jednak odpowiedni talent (Odważny) pozwoli podejść do niego nawet i wojownikowi. Można rzecz jasna zniszczyć posąg z odległości, przy pomocy łuku i zaklęć wody. Gdy posąg zostanie zniszczony, cała walka dobiegnie końca.