Pozostałe zadania | Dark Forest - misje poboczne w Divinity Grzech Pierworodny poradnik Divinity: Grzech Pierworodny
Ostatnia aktualizacja: 23 lipca 2019
For Whom the Troll Tolls
Po wejściu do Dark Forest na południu zobaczysz trolla, który kłóci się z dowódcą niewolników o przejście. Jeśli podejdziesz bliżej to będziesz miał wybór by zapłacić za wszystkich, lub walczyć ze wszystkimi. Jeśli wybierzesz pierwszą opcję to od dowódcy dostaniesz medalion który pozwoli ci wejść do miasta, a jeśli drugą to po prostu weź go z jego martwych zwłok.
Infiltrating the Hunter's Edge
Hortun - trupi mag, który kręci się niedaleko wejścia do wioski ostrzega cię że kultyści przejęli miasto. By wejść do środka potrzebujesz wygrać w papier, nożyce, kamień ze strażnikiem lub ppokazać mu amulet, który możesz otrzymać w zadaniu: "For Whom the Troll Tolls". Po wejściu do miasta zadanie się zakończy.
To Be, or Not to Be
W Hunter's Edge można spotkać szkielet, który zastanawia się nad zmianą czaszki. Możesz mu pomóc wybrać, lub powiedzieć mu by w końcu odszedł w pokoju. W tym drugim przypadku obróci się w proch.
The Armoury Key
Ork Gural powie ci że zgubił klucz do zbrojowni i prosi cię o pomoc w znalezieniu go.
Klucz znajduje się w skrzyni Hershela, który jest barmanem w tawernie orków. Skrzynia znajduje się w piwnicy i jest opatrzona jego imieniem. By dostać się do jego schowka należy przekonać właściciela by go oddał, lub po prostu zniszczyć skrzynię orężem. Klucz możesz oddać szefowej, lub orkowi który go zgubił. Jeśli oddasz tej pierwszej to ta się ucieszy i pójdzie zabić swojego żołnierza.
The Star-Crossed Lover s
Podsłuchałeś jak jeden z orków kocha się w ludzkim mężczyźnie. Możesz to powiedzieć przywódczyni orków, a dzięki temu poprawisz sobie z nią stosunki, a zadanie zostanie zakończone.
The Mad Mage's Maze
Na bagnach, niedaleko Phantom Forest możesz znaleźć górę złota. Po wejściu z nią w interakcję, ta zniknie, a na jej miejscu pojawi się znany ci czarodziej.( Prawdopodobnie tylko jeśli uratowałeś go wykonując zadanie "Talking Statues"). Doda na twojej liście teleportów nową lokację o nazwie Bellegar's Maze.
Gdy tam dolecisz twoim oczom ukaże się wielka plansza i trzy dźwignie. Na planszy są trzy różne przedmioty: kość, ryba i ser. Dźwignie służą do zmiany pionka analogicznie w psa, kota i szczura. Zależność jest taka, że pies zjada kość, kot rybę, a szczur ser. Tak zmieniając cały czas swój pionek musisz po kolei dojść do trzech świecących się punktów, które otwierają trzy komory ze skarbami. Gdy to zrobisz zadanie zostanie zakończone.
The Watch is Coming
Podczas wykonywania zadania "War of the Stones" podczas wizyty w grobowcu natkniecie się na dwoje wojowników, którzy szukają impów. Możesz im powiedzieć, że impy są na twoim planie egzystencji i oni się tam przeniosą, lub skłamać i powiedzieć, że mogą szukać na plaży w Cyseal. Jeśli wybrałeś drugą opcje to w celu zakończenia misji musisz ich odnaleźć na tej plaży. Użyj teleportu do "Cyseal Beach South", a znajdziesz ich za mostem którego pilnowali dwaj pijani żołnierze na początku gry. Jeśli zaś pierwszą opcję to znajdziesz ich w "End of Time", gdzie zabiorą twoje impy i odlecą.