Luculla Forest | Las Luculla / Hiberheim - mapy lokacji w Divinity poradnik Divinity: Grzech Pierworodny
Ostatnia aktualizacja: 23 lipca 2019
Handlarze i ciekawostki
Miejsce: Kuźnia
Handlarze:
Nadia - zbroje i broń niemagiczna
Bjorn - również zbroje i broń, ale tylko jeśli wcześniej go uratujesz (The Escort Job)
Zadanie: The Naked Truth - zadanie otrzymasz w rozmowie z Nadią
Miejsce: Tawerna
Handlarze:
Vometia - księgi Witchcraft i złodziejskie
Hiver - księgi wojownika
Trethon - akcesoria dla łucznika
Aramintai - księgi dla łucznika
Marisa - żywność
Mikhail Solomatin - przedmioty do craftingu
Elwyn - mikstury
Ellary - magiczne zwoje
Zadania:
Bicky the Bomber - na piętrze w pokoju po lewej
Miejsce: Zachodnia droga
Handlarz: Kadraskaz - magiczne zbroje i broń
Miejsce: Obok tawerny
Handlarze:
Windemere - księgi żywiołów powietrza i wody
Hassat - księgi żywiołów ognia i ziemi
Miejsce: Wioska Immaculate'ów
Handlarz: Masamune - bronie z Tenebrium
Miejsce: Wioska Immaculate'ów
Handlarz: Attenberah - magiczne szary, laski oraz kilka książek i mikstur
Miejsce: Wioska Immaculate'ów
Handlarz: Enlightened Teacher - mikstury
Miejsce: Obóz
Handlarz: Madam Loenestra - sekrety (w rozmowie)
Zadania (miejsce rozpoczęcia)
Trol Fumble – Zadanie: Beauty and the Beast - otrzymasz to zadanie po konwersacji z trolem.
Miejsce: Skrzyżowanie
Zadania: Od Bjorna:
An A-mount of Healing Magic
The Escort Job
Zadanie:
The Angry Troll - od trola Grumble
Miejsce: Biuro Lawrence'a
Zadanie:
Goblin Trouble - zadanie bezpośrednio od Lawrence'a
Miejsce: Droga na pustyni
Zadania: Oba od Fredericka
Frederick's Blood Stone
Slaves and Masters
Zadanie:
Roy's Menagerie - porozmawiaj ze zwierzętami, by uzyskać szczegóły
Miejsce: Kaplica Immaculate'ów
Zadanie:
The Initiation - od Loica
Miejsce: Chata wiedźmy
Zadanie: Fun with Fungi - od grzyba koło chaty
Miejsce: Silverglen
Zadanie:
The Troll's Bounty - ukradnij trochę Tanebrium dla Brandona
Miejsce: Most do Phantom Forest
Zadanie:
Like Father Like Son - zapłać lub zabij trola Archibalda
Lokalizacje powiązane z zadaniami
Void Bloodstone – Do zadania: Closing the rift
Kluczowe miejsca
Wioska Goblinów – Pośrodku wioski znajdziesz totem - zniszcz go, by uzyskać Blood-Stone.
Legenda Zadania, handlarze i ciekawostki w Luculla Forest - Divinity: Grzech Pierworodny
Zadania (miejsce rozpoczęcia)
Handlarze i ciekawostki
Lokalizacje powiązane z zadaniami
Kluczowe miejsca
Bossowie

Chata wiedźmy - chatę otacza magiczna bariera. Pozbędziesz się jej najszybciej niszcząc dwa grzyby Icari (bez użycia magii - powoduje to ich klonowanie) po południowej i północnej stronie domku. Wewnątrz chaty znajduje się zejście do podziemi oraz przejście do tunelu aktywowane przyciskiem na lewej ścianie. Tunel prowadzi do riftu przenoszącego do Hiberheimu.
Wioska goblinów - z goblinami można porozmawiać w sposób pokojowy i będziesz mógł przejść bezpiecznie przez wioskę, jednak jeśli chcesz zebrać Bloodstone ukryty w totemie będziesz musiał podjąć walkę z całą wioską.
Tawerna - w tawernie w Silverglen zakupisz praktycznie wszystkie przydatne przedmioty. Nie zapomnij odwiedzić piwnic (wejście pod schodami oraz w pokoju za barem). Na piętrze w pierwszym pokoju po lewej rozpoczniesz zadanie "Bicky the Bomber" - nie wchodź do pomieszczenia, ale użyj wiadra z wodą lub zaklęcia deszczu - wtedy uniemożliwisz samobójczą detonację i uratujesz dziewczynę.
Przejście do Phantom Forest - przejścia są ogólnodostępne północne i południowe. Wychodzą w podobnych miejscach w następnej lokacji, więc nie mają specjalnie znaczenia, lecz jeśli nie chcesz walczyć z trollem lub płacić mu dużej ilości monet - wybierz przejście na północy obok wioski Immaculate'ów.
Void Bloodstone - w zadaniu "Closing the Rift" musisz zniszczyć kamień umieszczony na tyłach nieśmiertelnych oddziałów demonów. Przedostań się tam niezauważony używając eliksiru / czaru niewidzialności. Zadanie to jest kluczowe, by móc kontynuować wątek fabularny. Sam Bloodstone zniszczysz TYLKO bronią z Tenebrium. Jeśli zadaje ona dodatkowo obrażenia magiczne, te będą powodować uzdrawianie kamienia, dlatego znajdź lub zakup czystą odmianę tej broni. Później nie będziesz już musiał walczyć z potworami - zginą wraz z kamieniem.
8 - Madam Loenestra, zakupisz u niej sekrety, lecz już nie w postaci map, a wynikające z rozmowy. Są dość drogie, a wiele z nich dotyczy kolejnych lokacji. Ważna uwaga: w rozmowie zaproponuje ci również przepowiedzenie przyszłości - nie używaj tej opcji. Uniemożliwi ona zakup kolejnych sekretów, a także nie przynosi żadnych korzyści czy wpisu do dziennika.