Metalurgia (Blacksmithing) w Divinity | Crafting i Blacksmithing poradnik Divinity: Grzech Pierworodny
Ostatnia aktualizacja: 23 lipca 2019
Metalurgia (Blacksmithing)
Metalurgia jest sztuką wykuwania broni i zbroi z gotowego surowca i jest powiązana z craftingiem, lecz musi być rozwijana samodzielnie (Blacksmithing). Z każdej posiadanej rudy (ore) można stworzyć sztabkę (bar). W grze występują 4 metalowe surowce: żelazo, srebro, stal i tenbrium, z czego dwa pierwsze można samodzielnie wykopać, stal powstaje z żelaza, a czwarty trzeba znaleźć/ukraść/zakupić. By przetopić daną rudę wystarczy przeciągnąć ją z ekwipunku do pieca (oven/furnace). Potem, używając kowadła (Anvil) można wykuć bronie/zbroje. Poniżej podstawowe kombinacje materiałów używane później w craftingu.
Składnik I | Składnik II | Produkt |
Furnace (Piec) | Ore [ruda] (Iron, Silver, Tenebrium) | Bar [sztabka] (Iron, Ore, Tenebrium) |
Furnace (Piec) | Jedno lub dwu-ręczny miecz lub topór wykonany samodzielnie | Sztabka [zależnia od użytego materiału do produkcji] |
Furnace (Piec) | (Large) Iron Bar | (Large) Steel Bar |
Iron Bar / Steel Bar | Iron Bar / Steel Bar | Large Iron / Steel Bar |