Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Divinity: Grzech Pierworodny - poradnik do gry

Divinity: Grzech Pierworodny - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Pozostałe zadania | Misje Poboczne - Cyseal w Divinity Grzech Pierworodny poradnik Divinity: Grzech Pierworodny

Ostatnia aktualizacja: 23 lipca 2019

Pozostałe zadania

Fire!Fire!Fire!

Płonący statek - Pozostałe zadania | Misje Poboczne - Cyseal w Divinity Grzech Pierworodny - Divinity: Grzech Pierworodny - poradnik do gry
Płonący statek

Nagroda: 550 exp

Po wejściu do Cyseal, gdy wyjdziesz na pomost, który jest na południe od bramy wejściowej to trafisz na pomost gdzie płonie statek. Ludzie będą próbowali go ugasić, ale bezskutecznie i jedynie z twoją pomocą się uda. Należy tutaj nadmienić, że jeśli będziesz długo zwlekał to zadania zakończy się niepowodzeniem. Dobrym sposobem jest szybkie pobiegniecie do biblioteki i zwerbowanie do swojej drużyny czarnoskórego maga który posiada zaklęcie deszczu ale przy tym sposobie jest możliwość że statek już spłonie. Łatwiejszym sposobem jest użycie zwoju deszczu, który powinieneś mieć, ponieważ można go znaleźć przy martwych zwłokach na drodze do miasta. Po ugaszeniu statku ludzie zaczną ci dziękować.

Shipples Sailors

Kapitan który może zatrudnić trzech marynarzy - Pozostałe zadania | Misje Poboczne - Cyseal w Divinity Grzech Pierworodny - Divinity: Grzech Pierworodny - poradnik do gry
Kapitan który może zatrudnić trzech marynarzy

Po ataku orków okręt trzech marynarzy został zniszczony. Proszą cię byś pomógł znaleźć im nową pracę, ponieważ nie mają, za co żyć.

Na rynku przy fontannie możesz spotkać kapitana Jacka. Spytaj się go czy ich nie zatrudni, a on się zgodzi bez problemów. Wróć do nich i powiedz gdzie mają się udać by zakończyć zadanie.

Możesz też wcześniej zacząć zadanie "Fabulous Five" i skierować ich do pracy w tej organizacji.

The Fish Thief

Nagroda: 325 exp

Na rynku, ponad dokami w pierwszym mieście spotykasz mężczyznę, który chce "pożyczyć" rybę korzystając, że nie ma w pobliżu kupca. Możesz go odwieść od tego zamiaru, lub pozwolić mu na kradzież prowadząc dialog.

Przy tym stoisku kradną ryby - Pozostałe zadania | Misje Poboczne - Cyseal w Divinity Grzech Pierworodny - Divinity: Grzech Pierworodny - poradnik do gry
Przy tym stoisku kradną ryby

Jeśli skusisz się na tę drugą opcję, podbiegnie strażnik, który spyta cię czy ten mężczyzna ukradł rybę. Możesz powiedzieć, że nie, ponieważ za nią zapłacił, albo że ukradł i wtedy straż zabierze go do więzienia.

The Aprentice of the Stone

Nagroda: 650 exp

Uzdrowicielka Evelyn, która znaleźć można w lecznicy niedaleko targu, prosi cię byś zdecydował, którego z pacjentów ma uleczyć magicznym kamieniem. Może uleczyć tylko jednego, ponieważ drugi wtedy umrze.

Do takiego miejsca polecisz jak wybierzesz któregoś z pacjentów - Pozostałe zadania | Misje Poboczne - Cyseal w Divinity Grzech Pierworodny - Divinity: Grzech Pierworodny - poradnik do gry
Do takiego miejsca polecisz jak wybierzesz któregoś z pacjentów

Do wyboru masz:

Steave - Starszy mężczyzna, który ma już wielu wnuków i długo już żył.

Boris - Młodzieniec, odważny i ze smykałką do interesów.

Jeśli nie zbadałeś jeszcze miejsca zbrodni z zadania głównego, wtedy gra teleportuje cię do krainy końca czasu, gdy któregoś z nich wybierzesz. Zacznie się wtedy zadanie: "The story of the Stones".

Legionnaires at the Church

Nagroda: 600 exp

Aureus, dowódca straży wysłał oddział straży do starego kościoła w Cyseal, ale ci nie dają znaku życia od dłuższego czasu, więc prosi cię byś to zbadał.

Tak skończył oddział straży - Pozostałe zadania | Misje Poboczne - Cyseal w Divinity Grzech Pierworodny - Divinity: Grzech Pierworodny - poradnik do gry
Tak skończył oddział straży

Wyjdź z miasta wschodnim wyjściem, a następnie przejdź drogą trochę dalej. W ruinach spotkasz dwóch nieumarłych, którzy okażą się częścią regimentu, który został wysłany do kościoła. Porozmawiaj z nimi, a następnie wróć do kapitana by mu o wszystkim zameldować. Mężczyzna nie będzie rad, ale zadanie zostanie zakończone.

Zostało jeszcze 62% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie