Hiberheim | Las Luculla / Hiberheim - mapy lokacji w Divinity Grzech Pierworodny poradnik Divinity: Grzech Pierworodny Ostatnia aktualizacja: 23 lipca 2019 4444 Następna Las Luculla / Hiberheim - misje główne Find the Witch Poprzednia Las Luculla / Hiberheim - mapy lokacji Luculla Mines Więźniowie w zadaniu Captives in the CrystalsZadanie: The Captives in the CrystalsArroka: Pierwszy więzień w krysztale. Zadanie: The Captives in the CrystalsHaizea: Drugi więzień w krysztale. Zadanie: The Captives in the CrystalsAntzigar: Trzeci więzień w krysztale. Lokalizacje powiązane z zadaniamiAlmina – Zadanie: Find the Witch!, The Lady int the Lake Zwój uwalniający studnię – Zadanie: The Wishing Brothers Druga studnia – Zadanie: The Wishing Brothers Lokacja Conduit – Zadanie: A Dark Matter Zając ścigany przez bałwana – Zadanie: Eternal Winter Więzienie White Witch – Zadanie: Find the Witch! Piec – Zadanie: Find the Witch!Miejsce zniszczenia laski Króla Boreasa. Legenda Zadania i ciekawostki w Hiberheim - Divinity: Grzech Pierworodny Więźniowie w zadaniu Captives in the Crystals Lokalizacje powiązane z zadaniami Kluczowe miejsca Bossowie Almina Almina - w to miejsce udaj się w pierwszej kolejności. Musisz porozmawiać z Alminą, by kontynuować wątek Find the Witch! Jeden z żywiołaków atakowany przez bałwany Captives in a Crystals - jedyne zadanie zaczynające się i kończące w Hiberheim. Po uwolnieniu więźniów-żywiołaków w lodowych kryształach pojawiają się bałwany, które są strażnikami ich więzienia. Możesz z nimi współpracować lub pomóc żywiołakom. W zamian za pomoc oferują cenne informacje o krainie i zadaniach z nią związanych. Dźwignia przed wrotami po lewej pomiędzy krzakami Druga studnia - jeśli w Cyseal rozpocząłeś wątek The Wishing Brothers, to miałęś okazję na chwilę przenieść się do Hiberheimu. Teraz możesz uwolnić drugą studnię oraz wybrać życzenie - pozbyć się ciągłej zamieci w lub gradu ognia w Hiberheim. By uwolnić studnię musisz zdobyć zwój ze skarbca króla Boreasa (wejście do skarbca otwiera posąg). Wcześniej jednak musisz pokonać Guardiana (wolna i bardzo wytrzymała kreatura). Potem otwórz za pomocą dźwigni drzwi na schodach, na lewo od wrót pośród krzaków. Lokacja Conduit - w to miejsce musisz się udać, by kontynuować wątek główny. Znajdziesz tam również dokument Rozkazy (Orders) będący zaklęciem otwierającym przejście do króla Boreasa. Piec - w tym piecu musisz zniszczyć laskę króla Boreasa, by kontynuować zadanie Find the Witch! Zając zaprowadzi cię na miejsce wskazane na mapie jako opcjonalne przejście Zając ścigany przez bałwana - z pozoru nie wygląda to poważnie, jednak gdy zaatakujesz i zniszczysz bałwana będziesz mógł porozmawiać z zającem Hopperem (postacią z umiejętnością Pet Pal). W ramach odwdzięczenia się wskaże ci przejście do zamku przez skały przy murze. Potrzebujesz do tego jednak postaci, która posiada zdolność pozwalającą przeskoczyć te odległości (np. Łucznik ze zdolnością wycofania się). Potem możesz otworzyć od środka bramę do jaskini i wejść całą drużyną do zamku. Następna Las Luculla / Hiberheim - misje główne Find the Witch Poprzednia Las Luculla / Hiberheim - mapy lokacji Luculla Mines