The Scaredy Pact | Misje Poboczne - Cyseal w Divinity Grzech Pierworodny poradnik Divinity: Grzech Pierworodny
Ostatnia aktualizacja: 23 lipca 2019
The Scaredy Pact
Nagroda: 6000exp(jeśli powiesz że żołnierze oczyścili latarnię)/ 3000exp (jeśli powiesz że ty oczyściłeś)
Dowódca straży powiedział ci że niedawno usłyszeli plotki że w starej latarni morskiej straszy. Wysłał tam kilku swoich ludzi ale od dawna nie ma raportu. Powinieneś się za nimi rozejrzeć.
Ruszaj do zachodniej bramy (tej wyżej), a po chwil i zaatakują cię nieumarli. Należy pamiętać, że zombie po śmierci wybuchają kwasem, więc najlepiej dobijać ich z dystansu, lub niech tylko jedna osoba będzie w polu rażenia. W pierwszym domu znajdziesz ciało strażnika, który będzie miał przy sobie rozkazy odnośnie latarni. Idź dalej tym tropem drogą na zachód walcząc z kolejnymi nieumarłymi. Niektórzy będą mali, z bombą na plecach. Nie daj im podejść, a najlepiej zabijaj, gdy stoją blisko swoich sojuszników, bo wtedy eksplodują ogniem ich też zabijając. Zwykle schodzą na jeden strzał. Miniesz jeszcze farmę i dom i w końcu napotkasz dwójkę żywych strażników, którzy powiedzą ci że boją się wejść do latarni.
Idź dalej tą drogą, aż w końcu dojdziesz do miejsca przeznaczenia. Przed wejściem będzie czekała na ciebie walka z mini bossem, jego psami oraz łucznikami.
Sam boss jest łatwy do zabicia, ale gorzej z dojściem do niego. Problematyczne jest też to że on zawsze wskrzesza tych których zabiłeś. Musisz, zatem wysłać dwóch do zabicia go, a pozostałą dwójkę by odciągali i ranili psy i resztę. Nie mogą ich zabijać póki sam boss nie padnie, bo to wtedy będzie walka z wiatrakami. Po pokonaniu samego strażnika latarni można zajać się całą resztą.
Po wejściu do środka spotkasz tam ducha Samsona, który zleci ci zadanie "Lost Love At the Lighthouse" i opowie swoją historię. Teraz możesz wrócić do tych dwóch strażników i albo im opowiedzieć, co widziałeś, albo nie. Jeśli opowiesz im, to ci wrócą do kapitana chwaląc się swoimi czynami. Możesz im przerwać wtedy i powiedzieć kapitanowi jak było naprawdę, a ci dwoje zostaną skazani na wieczne obieranie ziemniaków.
Jeśli nie powiesz im, co widziałeś to ci pobiegną sami do latarni, by po chwili uciekać z niej z krzykiem. Tak czy inaczej misja zostanie zaliczona wraz z powrotem do kapitana.