Black Cove (poziom 1) | Cyseal - mapy lokacji w Divinity Grzech Pierworodny poradnik Divinity: Grzech Pierworodny Ostatnia aktualizacja: 23 lipca 2019 4444 Następna Cyseal - misje główne A Mysterious Murder Poprzednia Cyseal - mapy lokacji Cyseal - mapa miasta Zadania (miejsce rozpoczęcia)Wejście do jaskiniQuest:Crabs versus Skeletons - zadanie rozpoczyna się po wejściu do jaskini. PomostZadanie:Headless Nick - od duchów na pomoście. Drewniana chataZadanie:Another Crazed Mage - jednowątkowe zadanie maga. Lokalizacje powiązane z zadaniamiPająk i obroża Sama – Zadanie: Kitty Love Desmonda – PlażaZadanie:The Love at the Lightouse - kobieta-duch, której szuka Samson z latarni morskiej. Przejście na poziom 2 – Kontynuacja zadania Crabs versus Skeletons. Kluczowe miejscaDźwignia i przycisk – Otwierają przejście na poziom 2 w przeciwległym rogu pokoju. Legenda Zadania w Black Cove (poziom 1) - Divinity: Grzech Pierworodny Zadania (miejsce rozpoczęcia) Lokalizacje powiązane z zadaniami Kluczowe miejsca Crabs versus Skeletons - po wejściu do jaskini rozpoczniesz zadanie. Na placu za mostami spotkasz walczące szkielety i orków. Nie musisz angażować się w walkę - i tak dostaniesz punkty doświadczenia. Misję zakończysz, gdy pokonasz Pontiusa i jego drużynę na poziomie II. Headless Nick - po rozmowie z duchami otrzymasz zadanie. Głowa Nicka znajduje się w Cyseal przy jednym ze stolików na festiwalu. Musisz wcześniej wykonać zadanie, które spowoduje przeniesienie się tłumu do drugiego mężczyzny, a głowa pozostanie nie pilnowana. Możesz wtedy wybrać, czy pozwolisz jej zostać, czy zaniesiesz ją do jaskini - w obu przypadkach misja zostanie zakończona. Another Crazed Mage - jednowątkowa misja za którą dostaniesz punkty doświadczenia. Po rozmowie z duchem maga nie ruszaj się, a teleportuj do wyjścia, by uniknąć wybuchowej pułapki. Pająk i mały skarb obok Pająk i obroża Sama - żaby zabrać obrożę dla kota Sama w karczmie w Cyseal musisz pokonać gigantycznego pająka. Po jego eliminacji upuści on ten właśnie obiekt. Ten pająk jest stworzeniem wodnym, dlatego czary związane z tym żywiołem będą na niego nieskuteczne i będą go uzdrawiać. Desmonda - porozmawiaj z duchem kobiety. Jest to osoba, której poszukuje Samson z latarni morskiej w Cyseal. By zakończyć misje będziesz musiał wrócić do nich w latarni i porozmawiać z Desmondą na miejscu. Lokalizacja przycisku i dźwignia w rogu Przejście na poziom II - wejścia do biura strzeże wielki krab. By go pokonać najlepiej teleportuj go daleko od siebie lub sam się odsuwaj od niego - jest wolny i najprawdopodobniej nie dojdzie do ciebie w jednej turze. Wewnątrz biura dostrzeżesz dźwignię w rogu pomieszczenia. Po jej pociągnięciu przesunie się obraz na sąsiedniej ścianie, za którym ukaże się przycisk. Gdy go wciśniesz otworzy się klapa ukazująca sekretne przejście w przeciwległym rogu pomieszczenia. Następna Cyseal - misje główne A Mysterious Murder Poprzednia Cyseal - mapy lokacji Cyseal - mapa miasta