Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Divinity: Grzech Pierworodny - poradnik do gry

Divinity: Grzech Pierworodny - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

A Mysterious Murder | Cyseal - misje główne w Divinity Grzech Pierworodny poradnik Divinity: Grzech Pierworodny

Ostatnia aktualizacja: 23 lipca 2019

A Mysterious Murder

Nagroda: 8250 exp

Po rozpoczęciu gry będzie to twoje jedyne zadanie w dzienniku. Trzeba rozwikłać zagadkę tajemniczego morderstwa, ale najpierw musisz dostać się do miasta, które atakują orkowie.

W podziemiach po prawej będzie opcjonalny samouczek - A Mysterious Murder | Cyseal - misje główne w Divinity Grzech Pierworodny - Divinity: Grzech Pierworodny - poradnik do gry
W podziemiach po prawej będzie opcjonalny samouczek

Ruszaj dalej i po parunastu metrach zobaczysz scenkę, w której nekromanci uciekają z krypty. Widząc cię, przywołują nieumarłych i umykają. Przeciwnicy nie są silni i szybko uda ci się ich pokonać.

Teraz możesz ruszyć naprzód, lub skręcić do grobowca. W środku będzie samouczek, który ukaże ci podstawowe mechaniki gry, a dodatkowo będziesz mógł zebrać trochę złota. Po przejściu będziesz parę metrów dalej od wejścia, więc się nie zgubisz.

Jeśli zaś wybierzesz drogę na wprost, po chwili skręć w lewo, a dotrzesz do pilnowanego mostu. Przy rozmowie z pijanymi strażnikami będziesz mógł ich zabić, lub też pozwolić się odeskortować do miasta. Jeśli wybierzesz walkę dostaniesz dodatkowe przedmioty z ich zwłok. Jeśli zaś pozwolisz się eskortować to otrzymasz wsparcie w nadchodzącej walce z orkami.

Tutaj rozpocznie się walka na plaży, przed wrotami miasta - A Mysterious Murder | Cyseal - misje główne w Divinity Grzech Pierworodny - Divinity: Grzech Pierworodny - poradnik do gry
Tutaj rozpocznie się walka na plaży, przed wrotami miasta

Tak czy inaczej przejdź przez most i ruszaj dalej. Po chwili pojawi się scenka która ukaże jak na plażę wysypują się orkowie. Ruszaj pomóc walczącym z nimi żołnierzami. Warto najpierw zdjąć szamana który może leczyć swoich towarzyszy.

Uważaj też na beczkę z olejem, która stoi na środku pola walki. Jeśli przywalisz w nią ogniem to wybuchnie na dużym obszarze. Pamiętaj, że szaman orków też może spowodować wybuch.

Po walce podejdź do bram miasta a tam zastaniesz Ahru, człowieka, który prowadzi dochodzenie w sprawie morderstwa. Prosi cię byś spotkał się z nim i z kapitanem straży w północno wschodniej części miasta.

Po dotarciu na miejsce wejdź po schodach i porozmawiaj z kotem, którym jest Ahru. Wtedy opowie ci, co się stało w noc morderstwa i zasugeruje być porozmawiał też z grabarzem by obejrzeć zwłoki.

Zostało jeszcze 63% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie