Garkula Nightbringer | Bossowie w Divinity Grzech Pierworodny poradnik Divinity: Grzech Pierworodny
Ostatnia aktualizacja: 23 lipca 2019
Garkula Nightbringer
Kolejne nietypowe starcie, głównie z uwagi na fakt, iż największym zagrożeniem nie jest tutaj sam boss (który zagrożenia nie stanowi praktycznie żadnego), a spora ilość orków, którzy będą jej towarzyszyć. Sama Garkula może paść nawet od jednego dobrego ciosu wojownika, w dodatku nie zadaje ona wygórowanych obrażeń i choć można szybko się jej pozbyć należy w pierwszej kolejności zrobić porządek z gromadą orków.
Najłatwiejszym sposobem na ściągnięcie z siebie uwagi chmary zielonoskórych jest wykorzystanie strzał, lub czaru wywołującego zauroczenie - na tym etapie do twojej dyspozycji powinno być dostępne przynajmniej kilka takich pocisków, nawet jak brakuje ci stosownego zaklęcia. Warto jest rzucić je na orczych łucznikach (Orc Elite Ranger), którzy będą zasypywać cię swoimi atakami (szczególnie na poziomie trudności taktyk, gdzie dosłownie strzelają magicznymi strzałami na lewo i prawo), jak i na pobliskim (ukrytym w zaroślach po prawej stronie) szamanie.
Gdy uda ci się omamić dwójkę pomocników bossa, zajmij się samą Garkulą, by szybko się jej pozbyć - najlepiej do tego zadania nadaje się wojownik z umiejętnością Flurry, która potrafi zabić bossa jednym atakiem, jednakże zaklęcia będą równie skuteczne. Gdy się jej pozbędziesz, zabierz się za eliminację walczących między sobą zielonoskórych - miej także na uwadze to, że z północy nadciąganie kilku dodatkowych wojaków.