Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Divinity: Grzech Pierworodny - poradnik do gry

Divinity: Grzech Pierworodny - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Fallow the Wizard | Dark Forest - misje główne w Divinity Grzech Pierworodny poradnik Divinity: Grzech Pierworodny

Ostatnia aktualizacja: 23 lipca 2019

Fallow the Wizard

Po wykonaniu zadania ze znalezieniem czarownicy, ta zleci ci zadanie na odszukanie pewnego czarodzieja i da ci pierścień, który może ci w tym pomóc. Udaj się do lokacji "Dark Forest" i tamtejszego miasta, który jest całkiem niedaleko od wejścia na ten teren.

W domu czarodzieja na wschodzie będzie niestety bariery nie do przejścia i najpierw będziesz musiał zrobić zadanie: "The Hunt in Hunter's Edge". Po jego wykonaniu musisz w domu znaleźć medalion "Phantom Protection Amulet", który jest na piętrze w skrzynce na biżuterię i chroni cię przed złym wpływem lasu.

Wróć teraz na początek i skieruj się w prawą stronę mapy. Powinieneś znaleźć przewalone drzewo które pozwala ci wejść do lasu. Wybierz postać która posiada zaklęcie/ miksturę niewidzialności, piramidę teleportacyjną i "Phantom Protection Amulet" i nią wkrocz do lasu. Tutaj musisz znaleźć runę którą posiada podobno duch lasu. Runa ta pozwoli ci wejść do "Source temple".

Schwytany duch lasu - Fallow the Wizard | Dark Forest - misje główne w Divinity Grzech Pierworodny - Divinity: Grzech Pierworodny - poradnik do gry
Schwytany duch lasu

Na południu lasu możesz spotkać żywiołaka, który był uczniem ducha lasu. Z jego słów wynika że demon Balberith więzi ducha lasu. Demona znajdziesz na bagnach, na wschód od lasu.

Podczas rozmowy z nim dowiesz się też o przeszłości łączącej waszego towarzysza maga, a tego demona. Jeśli masz Jahana w party, to masz możliwość wymiany go w zamian za runę, lub po prostu walkę z demonem. Czasem demon może też zaproponować zabicie innego demona (Raazen Az'arotha) , który ma swoją siedzibę na północy. Jest to demon typu ognistego i działa na niego wszystko prócz ognia. Dodatkowo najpierw należy zabić jego sługi, bo te gdy umierają wybuchają, więc należy to zrobić z odległości. Zadanie zabicia demona otrzymasz, jeśli podczas rozmowy w większości przypadków nie zgadzałeś się ze zdaniem Jahana lub jak twoja postać jest egotistical/heartless.

Jeśli postanowiłeś walczyć z samym Balberithem, to walka ta jest trochę inna. Demon postawi dookoła siebie cztery dusze, które sprawiają, że jest odporny w dużym stopniu prawie na wszystko. Fakt że broń i zaklęcia zadają mu trochę obrażeń, ale są to niezauważalne ilości, a dodatkowo demon się leczy póki dusze są w pobliżu. Trzema członkami drużyny należy zajmować demona, a czwarty powinien polecieć i zabić wszystkie dusze. Te nie będą atakowały, ale sam Balberith będzie przywoływał cyklopy które należy także zabijać na bieżąco (czwarty cyklop powinien być ostatnim). Gdy zabijesz ostatnią duszę, to walka powinna przyśpieszyć, bo sam demon stanie się bardziej agresywny, ale też życie będzie mu schodziło szybciej.

Po jego zabiciu zabierz runę i uwolnij ducha lasu z więzienia. Dzięki temu będziesz mógł wejść do świątyni.

Jeden z trzech bossów strzegących wejścia do świątyni - Fallow the Wizard | Dark Forest - misje główne w Divinity Grzech Pierworodny - Divinity: Grzech Pierworodny - poradnik do gry
Jeden z trzech bossów strzegących wejścia do świątyni

Samo wejście do świątyni znajduje się w ruinach pomiędzy lasem, a bagnami. Krążą tam też demony, gobliny i rycerze śmierci. Jest tam też trzech bossów. Jedna orczyca, goblin, oraz wielki rycerz śmierci.

Pierwszą którą napotkasz będzie orczyca Kaalgruda Cloudpiercer strzelająca z kuszy. Najlepiej zaciągnąć ją i jej sługi do bocznej alejki gdzie można zobaczyć zniszczony wóz i tam pozabijać większość jednym zamachem za pomocą kombinacji ogień oraz kwas. Sama orczyca nie różni się od innych niosących kuszę przeciwników i również działa na nią większość zaklęć.

Następny jest goblin Zuridraskaz, który jest odporny na żywioły i na dodatek te go leczą. Tutaj muszą się sprawdzić wojownicy. Najlepiej wysłać wojowników na bossa, a magowie niech zabijają sługusów. Dobrze jest tez spróbować rzucić na początek jakieś zaklęcie obszarowe i cofnąć się. Jest to zabieg zalecany, gdyż wtedy oni przyjdą do ciebie zbici w grupę, a dodatkowo jest tam czarodziej. który używa zaklęcia teleportacji do siebie. Jeśli walczyłbyś na odległość, to możesz być pewien, że jeden z twoich towarzyszy zostanie teleportowany w sam środek wrogich jednostek. Zaleca się też wyeliminowanie go, jak i pozostałych sług przed rozpoczęciem walki z bossem, chyba że wykręcisz mu takie obrażenia, że złoży się po pierwszej turze. W przeciwnym wypadku inni mogą go uleczyć.

Trzecim bossem jest wielki rycerz śmierci. Niewrażliwy na wodę, oraz lód musi zostać zasypany czarami ognia i ziemi. W pewnym momencie jeden z jego towarzyszy pewnie uczyni go niewidocznym na co ty musisz wystawić jakiegoś przywołańca na stronę z której ten może nadejść. Jest to o tyle istotne że ten boss atakuje bardzo mocno wręcz przez co najlepiej nie dać mu wyprowadzić ataku na członków zespołu. Rycerza łatwo jest wywrócić i sparaliżować dlatego najlepiej podtrzymywać go w jednym z tych stanów. W pierwszej kolejności ze sług należy pozbyć się też kapłana który może wskrzeszać poległych towarzyszy.

Po jego pokonaniu otwórz wrota postacią, która posiada runę. Odblokuje się wtedy zadanie "Inside The Temple", który jest kontynuacją obecnego. Po otworzeniu drzwi za pułkami wystarczy teraz biec przed siebie, aby znaleźć czarodzieja. Teraz wystarczy wrócić na twój domowy plan, a Zixzax poprowadzi cię do ostatniego portalu prowadzącego do "First Garden".