Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Divinity: Grzech Pierworodny - poradnik do gry

Divinity: Grzech Pierworodny - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

The Talking Statues | Misje Poboczne - Cyseal w Divinity Grzech Pierworodny poradnik Divinity: Grzech Pierworodny

Ostatnia aktualizacja: 23 lipca 2019

The Talking Statues

Nagroda: 3400 exp

Po drodze do miasta na początku gry zobaczysz ciało martwego człowieka, który miał przy sobie dziennik. W dzienniku przeczytać, że tajemnicza statua dała mu umiejętność latania co nie okazało się prawdą. Postawiasz rozwikłać tę zagadkę, ale pierw musisz dotrzeć do miasta.

Będąc w mieście skieruj się na północ, szukając wejścia do jaskini. Wejście do jaskini będzie strzeżone przez dziesięciu wrogów. Najlepiej zaatakować tak żeby zabić jednego dzika, który eksploduje kwasem, a potem potraktować to ogniem tak, by zajęły się dwa które są obok. Ich śmierć powinna być szybka, a dzięki wybuchom obszar działania chmury kwasu i ognia powinien się rozszerzyć. Teraz wystarczy cofać się drużyną i poczekać aż reszta zacznie was gonić poprzez ten obszar. Nie powinni dojść do końca, a nawet, jeśli to dobicie ich nie powinno być problemem.

Mówiące statuy - The Talking Statues | Misje Poboczne - Cyseal w Divinity Grzech Pierworodny - Divinity: Grzech Pierworodny - poradnik do gry
Mówiące statuy

W środku spotkasz robota, który jest częścią zadania pobocznego "The Fabulous Five". W tym rozdziale jest też opisany sposób walki z nim.

Po pokonaniu go ruszaj do drugiego wyjścia, a potem cały czas na zachód. Koniec konców powinieneś trafić do czterech mówiących posągów.

By wykonać zadanie do końca należy użyć między nimi zaklęć wody, ognia, powietrza i ziemi. Przy każdym użyciu takiego zaklęcia pojawi się demon danego typu. Sami nie są zbyt silni ale trzeba pamiętać że zaklęcia ich typu uleczą ich. Dodatkowo istota ognia, po pokonaniu pozostawia po sobie palący teren, ziemi - kwas, wody - wodę, a powietrza - burzę piorunów.

Po zabiciu ich, odblokuje się wejście do jaskini gdzie spotkasz uwiezionego czarodzieja.