Cyseal - mapa miasta | Cyseal - mapy lokacji w Divinity Grzech Pierworodny poradnik Divinity: Grzech Pierworodny Ostatnia aktualizacja: 23 lipca 2019 4444 Następna Cyseal - mapy lokacji Black Cove (poziom 1) Poprzednia Bossowie Void Dragon Zadania (miejsce rozpoczęcia)PlażaZadania:The Talking Statues - po przeczytaniu dziennika przy trupie PlażaZadania:A Shell on the Beach - muszla Ismashel prosi o przysługę. Płonący statekZadania:Fire!Fire!Fire! - Zadanie zlecają ci ludzie zaraz po wejściu do miasta. Pomost obok rozbitego statkuZadania:Shipless Sailors - Zadanie zleca trójka marynarzy. Stragan RybnyZadania:The Fish Thief - gdy podejdziesz do straganu złodziej spyta czy ma ukraść rybę. Biuro KomendantaZadania:Wszystkie cztery zleca komendant Aureus:The Scaredy Pact,Lost Archeologist,Legionnaires at the Church,The Undead Scourge. Obrzeża rynkuZadania:Little Bo Berta Lost her Sheep - Zadanie zleca Berta Biuro Cecila(parter)/Biblioteka(Piętro)Zadania:Cecil Mighty Stuff - Zadanie wręcza CecilTom the Wannable Adventure - Zadanie wręcza CharleneTowarzysze:Jahan (piętro) - Mag do najęciaCiekawostki:Na parterze spotkasz kotkę Maxine, a na piętrze ogrzycę Victorię. Książki z biblioteki możesz wziąć za darmo. Tawerna King CrabZadania:The Fabulous Five - od Mendiusa przy wejściu do budynku,Kitty Love - zadanie zleca kot Sam (musisz posiadać umiejętność PetPal). CmentarzZadania:The Philosofer - Zadanie zleca duch pisarza (Musisz najpierw rozkopać jego grób). By rozwiązać zagadkę odpowiedz dwa razy przecząco i za trzecim razem potwierdzająco.Ciekawostki:Gdy rozkopiesz największy kawał ziemi na środku cmentarza odkryjesz tunel w którym możesz znaleźć nieumarłych. Miejsce FestivaluZadania:Warming the Crowd - Zadanie zleca Galagher.Ciekwostki:Zapamiętaj to miejsce - gadająca głowa, którą tam zobaczysz będzie potrzebna w innym zadaniu! Zakład lekarskiZadania:The Aprentice of the Stone - Zadanie zleca Evelyn Obwarowania między zakładem grabarza i cmentarzemZadania:Elf-Orc Blood Feud - zleca ci go elf Eglandaer Strażnicy za magazynemZadania:Charmed, I'm sure - zleca jeden ze strażników. BeggarCiekawostki:W zniszczonym budynku znajdziesz Beggara - kolejną ofiarę The Talking Statues. Nie musisz z nim rozmawiać, by ukończyć misję, jednak dostaniesz trochę punktów doświadczenia. Opuszczona chataZadanie:The Strongman - klucz do piwnicy znajduje się we wschodniej części chaty. MłynZadanie:The Legionares' Will - zlecają dwa szkielety przy młynie Skały przy kościeleZadanie:The Wishing Brothers - zleca studnia Cmentarz przy kościeleZadanie:The Preacher of Earthly Delights - zadanie od duchów na cmentarzu Handlarze i ciekawostkiZakład lekarskiHandlarze:Thelyron - Zwoje wskrzeszenia, Regeneracji Biuro KomendantaHandlarze:Ahru (1 piętro) - Księgi magiczne ognia i ziemi, zwoje wskrzeszenia.Komendant (Parter) - Księgi umiejętności Wojownika. Tawerna The King CrabHandlarze:Barman - Żywność,Shereth (Piętro)- Zaklęcia "Witchcraft" i złodziejskie.Towarzysze:Madora - Wojownik do wynajęcia.Ciekawostki:W piwnicy karczmy jest duża skrzynia otoczona pułapką z ognia i trucizny.Na piętrze w sąsiedztwie od Sereth znajdziesz pokój elfa Englandera. Dom EsmeraldyHandlarz:Esmeralda - Handlarz bronią. RynekHandlarze:Cylia the Enchantress - Podstawowe przedmioty do craftingu. Księgi zaklęć wody i powietrza,Flether - Podstawowe przedmioty do wyrobu strzał oraz księgi zaklęć dla łucznika,Gerome - Mapy skarbów,Vegetable / Cheese / Fish Vendor - Żywność.Ciekawostki:Na placu znajdziesz kapitana Jacka, który szuka mężczyzn do pracy (The Shipless Sailors). StatekHandlarze:Conrad - Zwoje Wskrzeszenia i wyposażenie dla magów. Opuszczony domCiekawostki:Można znaleźć rubin (jeśli postać ma odpowiednią wartość parametry Percepcji) i skrzynię. Do budynku dostaniesz się po pokonaniu tunelu, którego wejście znajdziesz pośrodku cmentarza. Aby wydostać się z budynku znajdź portret, który możesz przesunąć - za nim znajdziesz przycisk otwierający drzwi. Dom kucharzaHandlarze:Quartermaster - Broń i pancerze Magazyn PortowyCiekawostki:By dostać się do pokoju którego pilnuje strażnik należy kupić zaklęcie "Unlock Magic" Stanowisko kowalskieCiekawostki:Można tu wykuwać broń Grób w ogródkuCiekawostki:Nie kopać grobu! Wybucha. Dom grabarza Mortimera Dom Evelyn Kluczowe miejscaWejście do jaskini – Jaskinia nie powiązana z żadnym zadaniem, wyjście znajduje się obok, za wodospadem. Lokalizacje powiązane z zadaniamiZaginiony archeolog – Zadanie: The Lost Archeologist Złodzieje laski Cecila – Zadanie: Cecil's Mighty Staff Dwójka legionistów – Zadanie: The Scaredy Pact Legenda Zadania, handlarze i ciekawostki w Cyseal - Divinity: Grzech Pierworodny Zadania (miejsce rozpoczęcia) Handlarze i ciekawostki Lokalizacje powiązane z zadaniami Kluczowe miejsca Bossowie CiekawostkiOpuszczony dom - W opuszczonym domu (14) możesz znaleźć rubin. Twoja postać musi mieć trochę spostrzegawczości by go dojrzeć. Będzie leżał na podłodze obok kominka. Ogród za zakładem lekarskim - Za zakładem (11), w którym możesz spotkać Evelyn jest owca i obok niej grób. W wersji beta nie należy go rozkopywać, bo wybuchnie i zawsze skończy się to śmiercią. Karczma - W piwnicy karczmy (8) znajduje się duża skrzynia otoczona pułapkami. Jeśli posiadasz zdolność telekinezy to możesz ją po prostu przenieść nie naruszając pułapek. W innym wypadku należy zasłonić oba przyciski naziemne jakimiś przedmiotami. Klucz do skrzyni znajduje się też w piwnicy w drugim pokoju. Magazyn portowy (15) - By dostać się do pokoju, którego pilnuje strażnik należy kupić zaklęcie "Unlock Magic", które możesz kupić u kupca na piętrze tawerny "King Crab". Potem należy wrócić i pogadać z jednym z patrolujących strażników i powiedzieć mu, że ten drugi się z niego nabija. Wściekły strażnik pójdzie się rozmówić z koleżką, a na koniec podejdzie do nich sierżant, który trzyma wartę przy drzwiach, które chcesz otworzyć. Po otwarciu zamka możesz wejść. Na tym cmentarzu znajduje się tunel Miejski Cmentarz - Na cmentarzu (9), jeśli rozkopiesz największa mogiłę po środku, to odblokujesz tunel, w którym jest pełno nieumarłych. W środku czeka tez na ciebie boss, a jeśli dojdziesz do rozwidlenia to jedna odnoga będzie cię prowadzić do wyjścia w terenie, a druga do skrzyni, która znajduje się w niedostępnym z zewnątrz miejscu w mieście. Łopatę możesz znaleźć na cmentarzu Stanowisko Kowalskie - Za opuszczonym domem (14) znajdziesz kowadło pozwalające wykuwać broń. TowarzyszeMadora - Madroa jest postacią klasy Knight walczącą za pomocą oburęcznego miecza. Można ją spotkać w karczmie "King Crab" (8) i z chęcią przyłączy się do twojej drużyny. W walce stoi w pierwszej linii i dobrze jakby miała wsparcie healera. Jahan - Jahan jest postacią klasy Wizard i posiada takie czary jak teleportacja, leczenie czy deszcz. Sprawia to że idealnie nadaje się na maga leczącego oraz postać która przybliża lub oddala od ciebie przeciwników. Jako że na początku nie masz zbyt wielu zaklęć własnych to on jest wymaganym członkiem drużyny. Jahana można spotkać na piętrze biura Cecila (7) koło karczmy "King Crab". Następna Cyseal - mapy lokacji Black Cove (poziom 1) Poprzednia Bossowie Void Dragon