Cyseal - mapa miasta | Cyseal - mapy lokacji w Divinity Grzech Pierworodny poradnik Divinity: Grzech Pierworodny
Ostatnia aktualizacja: 23 lipca 2019
Zadania (miejsce rozpoczęcia)
Plaża
Zadania:
The Talking Statues - po przeczytaniu dziennika przy trupie
Plaża
Zadania:
A Shell on the Beach - muszla Ismashel prosi o przysługę.
Płonący statek
Zadania:
Fire!Fire!Fire! - Zadanie zlecają ci ludzie zaraz po wejściu do miasta.
Pomost obok rozbitego statku
Zadania:
Shipless Sailors - Zadanie zleca trójka marynarzy.
Stragan Rybny
Zadania:
The Fish Thief - gdy podejdziesz do straganu złodziej spyta czy ma ukraść rybę.
Biuro Komendanta
Zadania:
Wszystkie cztery zleca komendant Aureus:
The Scaredy Pact,
Lost Archeologist,
Legionnaires at the Church,
The Undead Scourge.
Obrzeża rynku
Zadania:
Little Bo Berta Lost her Sheep - Zadanie zleca Berta
Biuro Cecila(parter)/Biblioteka(Piętro)
Zadania:
Cecil Mighty Stuff - Zadanie wręcza Cecil
Tom the Wannable Adventure - Zadanie wręcza Charlene
Towarzysze:
Jahan (piętro) - Mag do najęcia
Ciekawostki:
Na parterze spotkasz kotkę Maxine, a na piętrze ogrzycę Victorię. Książki z biblioteki możesz wziąć za darmo.
Tawerna King Crab
Zadania:
The Fabulous Five - od Mendiusa przy wejściu do budynku,
Kitty Love - zadanie zleca kot Sam (musisz posiadać umiejętność PetPal).
Cmentarz
Zadania:
The Philosofer - Zadanie zleca duch pisarza (Musisz najpierw rozkopać jego grób). By rozwiązać zagadkę odpowiedz dwa razy przecząco i za trzecim razem potwierdzająco.
Ciekawostki:
Gdy rozkopiesz największy kawał ziemi na środku cmentarza odkryjesz tunel w którym możesz znaleźć nieumarłych.
Miejsce Festivalu
Zadania:
Warming the Crowd - Zadanie zleca Galagher.
Ciekwostki:
Zapamiętaj to miejsce - gadająca głowa, którą tam zobaczysz będzie potrzebna w innym zadaniu!
Zakład lekarski
Zadania:
The Aprentice of the Stone - Zadanie zleca Evelyn
Obwarowania między zakładem grabarza i cmentarzem
Zadania:
Elf-Orc Blood Feud - zleca ci go elf Eglandaer
Strażnicy za magazynem
Zadania:
Charmed, I'm sure - zleca jeden ze strażników.
Beggar
Ciekawostki:
W zniszczonym budynku znajdziesz Beggara - kolejną ofiarę The Talking Statues. Nie musisz z nim rozmawiać, by ukończyć misję, jednak dostaniesz trochę punktów doświadczenia.
Opuszczona chata
Zadanie:
The Strongman - klucz do piwnicy znajduje się we wschodniej części chaty.
Młyn
Zadanie:
The Legionares' Will - zlecają dwa szkielety przy młynie
Skały przy kościele
Zadanie:
The Wishing Brothers - zleca studnia
Cmentarz przy kościele
Zadanie:
The Preacher of Earthly Delights - zadanie od duchów na cmentarzu
Handlarze i ciekawostki
Zakład lekarski
Handlarze:
Thelyron - Zwoje wskrzeszenia, Regeneracji
Biuro Komendanta
Handlarze:
Ahru (1 piętro) - Księgi magiczne ognia i ziemi, zwoje wskrzeszenia.
Komendant (Parter) - Księgi umiejętności Wojownika.
Tawerna The King Crab
Handlarze:
Barman - Żywność,
Shereth (Piętro)- Zaklęcia "Witchcraft" i złodziejskie.
Towarzysze:
Madora - Wojownik do wynajęcia.
Ciekawostki:
W piwnicy karczmy jest duża skrzynia otoczona pułapką z ognia i trucizny.
Na piętrze w sąsiedztwie od Sereth znajdziesz pokój elfa Englandera.
Dom Esmeraldy
Handlarz:
Esmeralda - Handlarz bronią.
Rynek
Handlarze:
Cylia the Enchantress - Podstawowe przedmioty do craftingu. Księgi zaklęć wody i powietrza,
Flether - Podstawowe przedmioty do wyrobu strzał oraz księgi zaklęć dla łucznika,
Gerome - Mapy skarbów,
Vegetable / Cheese / Fish Vendor - Żywność.
Ciekawostki:
Na placu znajdziesz kapitana Jacka, który szuka mężczyzn do pracy (The Shipless Sailors).
Statek
Handlarze:
Conrad - Zwoje Wskrzeszenia i wyposażenie dla magów.
Opuszczony dom
Ciekawostki:
Można znaleźć rubin (jeśli postać ma odpowiednią wartość parametry Percepcji) i skrzynię. Do budynku dostaniesz się po pokonaniu tunelu, którego wejście znajdziesz pośrodku cmentarza. Aby wydostać się z budynku znajdź portret, który możesz przesunąć - za nim znajdziesz przycisk otwierający drzwi.
Dom kucharza
Handlarze:
Quartermaster - Broń i pancerze
Magazyn Portowy
Ciekawostki:
By dostać się do pokoju którego pilnuje strażnik należy kupić zaklęcie "Unlock Magic"
Stanowisko kowalskie
Ciekawostki:
Można tu wykuwać broń
Grób w ogródku
Ciekawostki:
Nie kopać grobu! Wybucha.
Dom grabarza Mortimera
Dom Evelyn
Kluczowe miejsca
Wejście do jaskini – Jaskinia nie powiązana z żadnym zadaniem, wyjście znajduje się obok, za wodospadem.
Lokalizacje powiązane z zadaniami
Zaginiony archeolog – Zadanie: The Lost Archeologist
Złodzieje laski Cecila – Zadanie: Cecil's Mighty Staff
Dwójka legionistów – Zadanie: The Scaredy Pact
Legenda Zadania, handlarze i ciekawostki w Cyseal - Divinity: Grzech Pierworodny
Zadania (miejsce rozpoczęcia)
Handlarze i ciekawostki
Lokalizacje powiązane z zadaniami
Kluczowe miejsca
Bossowie
Ciekawostki
Opuszczony dom - W opuszczonym domu (14) możesz znaleźć rubin. Twoja postać musi mieć trochę spostrzegawczości by go dojrzeć. Będzie leżał na podłodze obok kominka.
Ogród za zakładem lekarskim - Za zakładem (11), w którym możesz spotkać Evelyn jest owca i obok niej grób. W wersji beta nie należy go rozkopywać, bo wybuchnie i zawsze skończy się to śmiercią.
Karczma - W piwnicy karczmy (8) znajduje się duża skrzynia otoczona pułapkami. Jeśli posiadasz zdolność telekinezy to możesz ją po prostu przenieść nie naruszając pułapek. W innym wypadku należy zasłonić oba przyciski naziemne jakimiś przedmiotami. Klucz do skrzyni znajduje się też w piwnicy w drugim pokoju.
Magazyn portowy (15) - By dostać się do pokoju, którego pilnuje strażnik należy kupić zaklęcie "Unlock Magic", które możesz kupić u kupca na piętrze tawerny "King Crab". Potem należy wrócić i pogadać z jednym z patrolujących strażników i powiedzieć mu, że ten drugi się z niego nabija. Wściekły strażnik pójdzie się rozmówić z koleżką, a na koniec podejdzie do nich sierżant, który trzyma wartę przy drzwiach, które chcesz otworzyć. Po otwarciu zamka możesz wejść.

Miejski Cmentarz - Na cmentarzu (9), jeśli rozkopiesz największa mogiłę po środku, to odblokujesz tunel, w którym jest pełno nieumarłych. W środku czeka tez na ciebie boss, a jeśli dojdziesz do rozwidlenia to jedna odnoga będzie cię prowadzić do wyjścia w terenie, a druga do skrzyni, która znajduje się w niedostępnym z zewnątrz miejscu w mieście. Łopatę możesz znaleźć na cmentarzu
Stanowisko Kowalskie - Za opuszczonym domem (14) znajdziesz kowadło pozwalające wykuwać broń.
Towarzysze
Madora - Madroa jest postacią klasy Knight walczącą za pomocą oburęcznego miecza. Można ją spotkać w karczmie "King Crab" (8) i z chęcią przyłączy się do twojej drużyny. W walce stoi w pierwszej linii i dobrze jakby miała wsparcie healera.
Jahan - Jahan jest postacią klasy Wizard i posiada takie czary jak teleportacja, leczenie czy deszcz. Sprawia to że idealnie nadaje się na maga leczącego oraz postać która przybliża lub oddala od ciebie przeciwników. Jako że na początku nie masz zbyt wielu zaklęć własnych to on jest wymaganym członkiem drużyny. Jahana można spotkać na piętrze biura Cecila (7) koło karczmy "King Crab".