Void Dragon | Bossowie w Divinity Grzech Pierworodny poradnik Divinity: Grzech Pierworodny
Ostatnia aktualizacja: 23 lipca 2019
Void Dragon
Jest to ostatnie starcie w grze, dlatego nie ma co żałować ekwipunku, szczególnie mikstur, strzał i granatów. Gdy tylko starcie się rozpocznie, smok zaatakuje Astarte, a następnie przywoła całą masę kreatur. Podczas starcia masz dwa zadania - ochraniać Astarte (jeśli zginie, przegrasz) i zabić smoka. Pamiętaj, by wykorzystać przywołańce, by chronić Astarte przed śmiercią.
Wyślij swojego wojownika (bądź dwóch, jeśli grasz w taki sposób), by skupił na sobie uwagę jaszczura. Pamiętaj, by ten wojownik posiadał jak największe odporności na żywioły, by uniknąć szansy na ogłuszenie. Astarte podczas starcia będzie wspomagać twoją drużynę, między innymi za pomocą czaru Błogosławieństwo, które znacznie zwiększy szansę na trafienie bossa.
Gdy wojownik zajmie uwagę smoka, wykorzystaj resztę drużyny, by eliminować duchy. Warto wykorzystać tutaj zaklęcia ziemi, gdyż wrogowie są na nie podatne (-50% odporności). Jeśli posiadasz zaklęcie Trzęsienie Ziemi (Earthquake), wykorzystaj je - działa ono na olbrzymim obszarze, zada wrogom spore obrażenia, a przy tym jest szansa, że się przewrócą. Nie przejmuj się plamami oleju - nikt tutaj praktycznie używa czarów ognia, więc nie ryzykujesz losowego zapłonu.
Co ciekawe, Void Dragon jest bardzo podatny na ogłuszenie z błyskawic i przewrócenie, dlatego staraj się używać tych zdolności jak najczęściej, by znacznie zmniejszyć skuteczność jaszczura. Co kilka tur wróg będzie przywoływał nowe potwory do pomocy - pamiętaj, by używać Charm Arrow i w ogóle efektu zauroczenia, by przejmować nad nimi kontrolę. Gdy wróg padnie na ziemię, czeka cię krótka scenka, a po niej rozmowa, która przeniesie cię do innej lokacji.