Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Divinity: Grzech Pierworodny - poradnik do gry

Divinity: Grzech Pierworodny - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

The Wishing Brother | Misje Poboczne - Cyseal w Divinity Grzech Pierworodny poradnik Divinity: Grzech Pierworodny

Ostatnia aktualizacja: 23 lipca 2019

The Wishing Brother

Teleportująca studnia - The Wishing Brother | Misje Poboczne - Cyseal w Divinity Grzech Pierworodny - Divinity: Grzech Pierworodny - poradnik do gry
Teleportująca studnia

Studnia Waltyer Mc Wishing Well poprosił cię o odnalezienie jego brata Władka Życzliwego, który został porwany przez króla Zimy. Może cię od razu teleportować do krainy złego króla. Poproś go o teleportację, a znajdziesz się w lokacji gdzie masz trzy drzwi i skrzynię.

Okazuje się że teleportowałeś się wprost do porwanej studni. Zniszcz kufer mieczem, a potem pomów ze studnią Williamem który powie ci ze musisz znaleźć inną drogę od zewnątrz by go uratować. Wróć więc do Cyseal i poszukaj innej drogi.

Misję wznowisz dopiero po otrzymaniu zadania "Find the Witch" i po teleporcie do Hiberheimu w tymże zadaniu. Musisz teraz przejść do zimowej krainy tej lokacji. Trzymaj się ciągle południowej części mapy i przejdź przez pułapkę która spuszcza na ciebie białe sople. Niedaleko jest kolejny przycisk na ziemi i zrób tak jak ostatnio. Jedna osoba staje, reszta przechodzi i teleportuje tamtą do siebie. Niedaleko powinieneś znaleźć kolce prowadzące do zimowej krainy. Przycisk otwierający wrota jest na wzgórzu po prawej stronie. Zrób tak jak ostatnio z soplami tylko zamiast teleportować postać do siebie, to pociągnij innym bohaterem wajchę która jest za kolcami, by przejście już się nie zamykało.

Guardian - The Wishing Brother | Misje Poboczne - Cyseal w Divinity Grzech Pierworodny - Divinity: Grzech Pierworodny - poradnik do gry
Guardian

Idź cały czas drogą, na rozwidleniu skręć w prawo. Gdy zobaczysz Guardiana to znaczy ze jesteś w pobliżu tych trzech wrót. Musisz go jednak pokonać. Sam Guardian jest bardzo ospały i nie bije zbyt często, ale za to jest odporny na prawie wszystko. Jedyny żywioł jaki robi mu jakieś sensowne obrażenia to ogień. Więc atakuj go wszystkim co posiada żywioł ognia póki gość nie padnie. Warto tu tez przyzywać żywiołaka ognia. Po pokonaniu go wejdź wyżej i stań na trzech przyciskach, odkop czwarty i połóż tam rzeczy o wadze łącznej siedmiu kilogramów. Po tym zabiegu wolna osoba będzie mogła przejść przez lawę i nacisnąć dźwignię pod drzwiami. Te się otworzą, a tobie zostanie tylko znalezienie zwoju u króla mrozu.

Znalezienie króla mrozu jest opisane w zadaniu "Find the Witch". Po pokonaniu go musisz przejść za barierę która blokuje przejście dalej. Żeby ją dezaktywować musisz odpowiedzieć posągowi na zagadkę. Odpowiedzią jest "Lurrean". Po chwili znajdziesz się w korytarzu pełnym niezniszczalnych posągów, które nie dają ci przejść. Potrzebujesz kogoś z zaklęciem niewidzialności bądź dobrym ukrywaniem się by przejść. Niech jedna osoba przekradnie się na koniec i pociągnie za łańcuch na ścianie by dezaktywować strażników. Wreszcie znajdziesz się w skarbcu. Na jednym z biurek znajdziesz "Well teleportation scroll". Podejdź do studni i wypowiedz to zaklęcie w pobliżu, a ta teleportuje się do swojego brata. Teraz wystarczy ich odwiedzić by zakończyć zadanie.