Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Divinity: Grzech Pierworodny - poradnik do gry

Divinity: Grzech Pierworodny - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Investigating the Mines | Las Luculla / Hiberheim - misje główne poradnik Divinity: Grzech Pierworodny

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Investigating the Mines

Icara, znana jako Biała wiedźma zleca ci to zadanie po wykonaniu: "Find the Witch". Udaj się na zachód w lesie Lucalla, a potem skręć drogą na północny wschód drogą do kopalni. Jeśli na swojej drodze spotkasz gobliny to znak że idziesz dobrze. Nie powinny stanowić wielkiego wyzwania, bo tylko raz spotkasz je w większej grupie, ale będą spały. Spróbuj się wtedy przekraść cicho dalej nie budząc ich. Pod wejściem do kopalni spotkasz kultystów z wioski którzy współpracują z goblinami. Zabij ich i wejdź do kopalni. Musisz zbadać tę kopalnię, jednak uważaj, bo w pobliżu kręcą się rycerze śmierci którzy są nieśmiertelni. By przejść obok nich potrzebujesz dobrego łotrzyka lub zaklęcia niewidzialności, które możesz kupić w swojej domenie, jeśli wykupiłeś halę wiatru.

Kopalnia - Investigating the Mines | Las Luculla / Hiberheim - misje główne - Divinity: Grzech Pierworodny - poradnik do gry
Kopalnia

Na początku musisz wykonać zadanie "Miner Control", aby zyskać hasło do wrót do świątyni, która jest dalej. Następnie wybierasz jedna osobę, która może się przekraść i idziesz na południowy wschód (patrząc na mapę) szukając wielkich wrót. Gdy je znajdziesz wymawiasz hasło: "Sadakandras", a te się otworzą. W środku spotkasz kobietę, która stworzyła tych rycerzy.

Po rozmowie przyzwie trzech kolejnych, ale ci są strasznie wolni i będziesz mógł przed nimi uciec. Biegnij po schodach w górę, aż nie zobaczysz przejścia zawalonego gratami. Rozwal szybko śmieci i podbiegnij do zielonego portalu. Wybierz najpierw portal do biblioteki i biegnij prosto do drugiego lustra. Tam wybierz portal do biura oficera, a to przeniesie cię w pobliże pokoju otoczonego niebieską, magiczna barierą. Będziesz mógł wejść do niego bez problemu i po chwili okaże sieże to laboratorium stworzycielki rycerzy śmierci.

Przeszukaj pokój w poszukiwaniu "Leandra's Spell", który powinien być na biurku. Zabierz go i wróć do portalu. Teraz wybierz "Crypt", a następnie od razu "Enterence hall" na tym samym portalu.

Na koniec biegnij już cały czas w dół wąskim przejściem aż do ostatniego teleportu który wyprowadzi cię na zewnątrz. W celu znalezienia buteleczki z krwią należy wykonać zadanie: "The Initation/Infiltration the Imaculates".