Dark Forest | Dark Forest - mapy lokacji w Divinity Grzech Pierworodny poradnik Divinity: Grzech Pierworodny
Ostatnia aktualizacja: 23 lipca 2019
Handlarze i ciekawostki
Handlarz: Stabigg - magiczne bronie i zbroje oraz księgi i zwoje
Lokalizacje powiązane z zadaniami
SB 1 – Przycisk Ziemi.
SB 2 – Przycisk Powietrze.
SB 3 – Przycisk Woda.
SB 4 – Przycisk Ogień.
SB 4.1 – Właściwe wejście do drzwi z przyciskiem Ognia.
SB 3.1 – Posąg wojownika.
SB 3.2 – Posąg ryb.
SB 3.3 – Posąg modlącej się kobiety.
SB 4.2 – Alternatywne wejście do przycisku Ognia.
Handlarz: Nurt - bronie z Tenebrium (ork stoi pod dachem budynku)
Handlarz: Gysonn - niemagiczne zbroje
Handlarz: Horun - składniki craftingu oraz magiczne bronie i zbroje
Zadania (miejsce rozpoczęcia)
Most
Zadanie: For Whom the Troll Tolls - po rozmowie z trolem na moście
Wejście do wioski
Zadanie: Infiltrating the Hunter's Edge - zadanie zakończy się po wejściu do wioski
Fontanna
Zadanie: To Be, or Not to Be - od szkieletu koło fontanny
Magazyn
Zadanie: War of the Stones - zadanie od Jahrla
Przed wioską
Zadanie: The Hunt in Hunter's Edge - od kotki Jinxiki przed wioską lub Ratcatchera
Tawerna
Zadania:
Distill My Heart - od barmana Hershella
Trader at the back-alley - powiedz Grutildzie o nielegalnym handlu orka Nurta
Revenge of Source Hunter - jeśli posiadasz Madorę w drużynie zadanie rozpocznie się po wejściu do wioski; cel znajduje się na piętrze
Zadanie: Star-crossed lovers - od orka przed budynkiem
Dom Glena
Zadanie: The Armoury Key - od orka Gurala
Bagna
Zadanie: The Mage's Maze - po spotkaniu Bellegarda ukrytego jako stos złotych monet
Knight's Tomb
Zadanie: The Watch is Coming - w podziemiach spotkasz strażników, który zlecą ci to zadanie
Chata na bagnach
Zadanie: The King's Dark Deal - zadanie dostępne, jeśli posiadasz w drużynie Jahana
Kontynuacja zadania Follow The Wizard
Lokalizacje powiązane z zadaniami
1 – Kryjówka mieszkańców
2 – Dom czarodzieja
3 – Wejście do świątyni
4 – Drzewo "Kickstarter" - lokalizacja "weresheep" z zadania The Legend of Weresheep
5 – Cassandra - kontynuacja zadania A Forge of Soul
6 – Wejście do grobowca Cassandry i podziemnego laboratorium
Legenda Zadania, handlarze i ciekawostki w Dark Forest - Divinity: Grzech Pierworodny
Zadania (miejsce rozpoczęcia)
Handlarze i ciekawostki
Lokalizacje powiązane z zadaniami
Kluczowe miejsca
Bossowie

9 - góra złota, pod którą ukrywa się czarodziej Bellegard. Po rozmowie odblokujesz nowy punkt teleportacji - Labirynt Bellegarda (Bellegard's Maze). Po przeniesieniu się na miejsce dostrzeżesz szachownicę oraz trzy wajchy. Każda z nich uwalnia innego zwierzaka: szczura, kota lub psa. Twoim zadaniem jest tak pokierować zmianą zwierząt, aby dotrzeć którymś z nich w miejsca podświetlone na zielono. Każdy z punktów otwiera jedne drzwi, za którymi znajdziesz wartościowe przedmioty.

Kluczem do rozwiązania zagadki jest podejście strategiczne. Kot pożera rybę, pies - kość, a szczur zjada ser. Po zjedzeniu pokarmu i przejściu dalej na jego miejscu pojawia się losowe pożywienie, dlatego nie ma jednoznacznej metody na rozwiązanie labiryntu i każdy musi spróbować własnych sił z ową zagadką.
10 - Knight's Tomb. Aby dostać się do środka musisz przełożyć trzy wajchy po lewej i prawej stronie oraz pośrodku obok posągu. Nie wchodź do środka dopóki nie posiadasz księgi "Titan Dictionary", gdyż wtedy będziesz musiał stoczyć bardzo trudną walkę z kamiennymi strażnikami (lecz dostaniesz za ich pokonanie sporą ilość doświadczenia).

1 - miejsce kryjówki mieszkańców wioski wskazane zostanie po wykonaniu zadania The Hun in the Hunter's Edge. Jest to klapa ukryta za wielkim głazem przy zachodniej ścianie. Kamień należy zniszczyć, gdyż klapa znajduje się pod nim.

4 - drzewo Kickstarter, miejsce ukazania się Weresheep. Do wykonania misji jest szereg wcześniejszych kroków, lecz prawda jest taka, że wystarczy znaleźć się przy tym drzewie i dokładnie przed nim położyć Stardust Herb. Pojawi się wtedy owca, którą możesz przekonać, by użyczyła ci wełny lub zabić ją i zabrać wełnę samemu.
Handlarz Nurt - kryjący się pod dachem (2) handlarz broniami z Tenebrium. Po rozmowie z nim będziesz mógł donieść na niego Grutildzie. Jeśli zamierzasz jednak podjąć dalszą współpracę w handlu nie rób tego, gdyż po donosie nie będzie on więcej zdolny do handlu.