Dark Forest | Dark Forest - mapy lokacji w Divinity Grzech Pierworodny poradnik Divinity: Grzech Pierworodny Ostatnia aktualizacja: 23 lipca 2019 4444 Następna Dark Forest - misje główne The Hunt in Hunter's Edge Poprzednia Las Luculla / Hiberheim - misje poboczne Pozostałe zadania Handlarze i ciekawostkiHandlarz: Stabigg - magiczne bronie i zbroje oraz księgi i zwoje Lokalizacje powiązane z zadaniamiSB 1 – Przycisk Ziemi. SB 2 – Przycisk Powietrze. SB 3 – Przycisk Woda. SB 4 – Przycisk Ogień. SB 4.1 – Właściwe wejście do drzwi z przyciskiem Ognia. SB 3.1 – Posąg wojownika. SB 3.2 – Posąg ryb. SB 3.3 – Posąg modlącej się kobiety. SB 4.2 – Alternatywne wejście do przycisku Ognia. Handlarz: Nurt - bronie z Tenebrium (ork stoi pod dachem budynku) Handlarz: Gysonn - niemagiczne zbroje Handlarz: Horun - składniki craftingu oraz magiczne bronie i zbroje Zadania (miejsce rozpoczęcia)MostZadanie: For Whom the Troll Tolls - po rozmowie z trolem na moście Wejście do wioskiZadanie: Infiltrating the Hunter's Edge - zadanie zakończy się po wejściu do wioski FontannaZadanie: To Be, or Not to Be - od szkieletu koło fontanny MagazynZadanie: War of the Stones - zadanie od Jahrla Przed wioskąZadanie: The Hunt in Hunter's Edge - od kotki Jinxiki przed wioską lub Ratcatchera TawernaZadania:Distill My Heart - od barmana HershellaTrader at the back-alley - powiedz Grutildzie o nielegalnym handlu orka NurtaRevenge of Source Hunter - jeśli posiadasz Madorę w drużynie zadanie rozpocznie się po wejściu do wioski; cel znajduje się na piętrze Zadanie: Star-crossed lovers - od orka przed budynkiem Dom GlenaZadanie: The Armoury Key - od orka Gurala BagnaZadanie: The Mage's Maze - po spotkaniu Bellegarda ukrytego jako stos złotych monet Knight's TombZadanie: The Watch is Coming - w podziemiach spotkasz strażników, który zlecą ci to zadanie Chata na bagnachZadanie: The King's Dark Deal - zadanie dostępne, jeśli posiadasz w drużynie JahanaKontynuacja zadania Follow The Wizard Lokalizacje powiązane z zadaniami1 – Kryjówka mieszkańców 2 – Dom czarodzieja 3 – Wejście do świątyni 4 – Drzewo "Kickstarter" - lokalizacja "weresheep" z zadania The Legend of Weresheep 5 – Cassandra - kontynuacja zadania A Forge of Soul 6 – Wejście do grobowca Cassandry i podziemnego laboratorium Legenda Zadania, handlarze i ciekawostki w Dark Forest - Divinity: Grzech Pierworodny Zadania (miejsce rozpoczęcia) Handlarze i ciekawostki Lokalizacje powiązane z zadaniami Kluczowe miejsca Bossowie Góra złota na bagnach 9 - góra złota, pod którą ukrywa się czarodziej Bellegard. Po rozmowie odblokujesz nowy punkt teleportacji - Labirynt Bellegarda (Bellegard's Maze). Po przeniesieniu się na miejsce dostrzeżesz szachownicę oraz trzy wajchy. Każda z nich uwalnia innego zwierzaka: szczura, kota lub psa. Twoim zadaniem jest tak pokierować zmianą zwierząt, aby dotrzeć którymś z nich w miejsca podświetlone na zielono. Każdy z punktów otwiera jedne drzwi, za którymi znajdziesz wartościowe przedmioty. Szachownica Kluczem do rozwiązania zagadki jest podejście strategiczne. Kot pożera rybę, pies - kość, a szczur zjada ser. Po zjedzeniu pokarmu i przejściu dalej na jego miejscu pojawia się losowe pożywienie, dlatego nie ma jednoznacznej metody na rozwiązanie labiryntu i każdy musi spróbować własnych sił z ową zagadką. 10 - Knight's Tomb. Aby dostać się do środka musisz przełożyć trzy wajchy po lewej i prawej stronie oraz pośrodku obok posągu. Nie wchodź do środka dopóki nie posiadasz księgi "Titan Dictionary", gdyż wtedy będziesz musiał stoczyć bardzo trudną walkę z kamiennymi strażnikami (lecz dostaniesz za ich pokonanie sporą ilość doświadczenia). Kamień zasłaniający właz 1 - miejsce kryjówki mieszkańców wioski wskazane zostanie po wykonaniu zadania The Hun in the Hunter's Edge. Jest to klapa ukryta za wielkim głazem przy zachodniej ścianie. Kamień należy zniszczyć, gdyż klapa znajduje się pod nim. Drzewo Kickstarter 4 - drzewo Kickstarter, miejsce ukazania się Weresheep. Do wykonania misji jest szereg wcześniejszych kroków, lecz prawda jest taka, że wystarczy znaleźć się przy tym drzewie i dokładnie przed nim położyć Stardust Herb. Pojawi się wtedy owca, którą możesz przekonać, by użyczyła ci wełny lub zabić ją i zabrać wełnę samemu. Handlarz Nurt - kryjący się pod dachem (2) handlarz broniami z Tenebrium. Po rozmowie z nim będziesz mógł donieść na niego Grutildzie. Jeśli zamierzasz jednak podjąć dalszą współpracę w handlu nie rób tego, gdyż po donosie nie będzie on więcej zdolny do handlu. Następna Dark Forest - misje główne The Hunt in Hunter's Edge Poprzednia Las Luculla / Hiberheim - misje poboczne Pozostałe zadania