Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Divinity: Grzech Pierworodny - poradnik do gry

Divinity: Grzech Pierworodny - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Goblin Trouble | Las Luculla / Hiberheim - misje poboczne poradnik Divinity: Grzech Pierworodny

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Goblin Trouble

Pijane gobliny, możesz je obudzić lub spróbować się przekraść. - Goblin Trouble | Las Luculla / Hiberheim - misje poboczne - Divinity: Grzech Pierworodny - poradnik do gry
Pijane gobliny, możesz je obudzić lub spróbować się przekraść.

Lawrence z Srebrnego Jaru opowiedział ci o goblinach, które przejęły kopalnię. Udaj się na zachód, a potem skręć drogą na północny wschód drogą do kopalni. Jeśli na swojej drodze spotkasz gobliny to znak że idziesz dobrze. Nie powinny stanowić wielkiego wyzwania, bo tylko raz spotkasz je w większej grupie, ale będą spały. Spróbuj się wtedy przekraść cicho dalej nie budząc ich. Pod wejściem do kopalni spotkasz kultystów z wioski którzy współpracują z goblinami. Zabij ich i wejdź do kopalni. Tam znajdź Dreksisa, który będzie więziony w celi. Zabić gobliny możesz na dwa sposoby. Otwórz drzwi dźwignią która jest niedaleko krat, zabij je i weź jego głowę (mały imp nie ginie) Zanieś ją Lawrence'owi by zakończyć misję.

Drugim sposobem jest wejście w drzwi wcześniej. Można je zniszczyć mieczem, po czym zagadają do ciebie żołnierze, którzy się tam zamknęli. Znów będziesz mógł ich przekonać, że jesteś z nimi. Tak czy inaczej trzeba będzie ich zabić, bo na końcu sali jest detonator, który wysadza w powietrze celę goblinów(imp ginie). Wtedy tylko otworzyć celę dźwignia niedaleko krat i wziąć głowę.