Crabs versus Skeletons | Misje Poboczne - Cyseal w Divinity Grzech Pierworodny poradnik Divinity: Grzech Pierworodny
Ostatnia aktualizacja: 23 lipca 2019
Crabs versus Skeletons
Nagroda: 3150 exp
Na plaży na zachód od miasta, na której znajdują się orkowie i ich zwłoki, znalazłeś dziwną jaskinię (Black Cove), którą postanowiłeś zbadać. Jej wejścia pilnował gigantyczny ork, który strzelał z kuszy magicznymi pociskami.
W środku pierwszą przeszkodą będzie elektryczne pole które możesz wyłączyć kładąc beczkę na okrągłym urządzeniu które leży na środku pola.
Dalej spotykasz wykrwawiającego się orka który, a dalej natkniesz się na walkę nieumarłych oraz orków. Sugerowane jest poczekać aż się powybijają i dobicie niedobitków. Doświadczenie i tak będzie leciało za każdego zabitego przeciwnika.
Po wygraniu tej bitwy zejdź niżej, poprzez chmury dymu, by na końcu ścieżki czekał na ciebie boss. W tej walce należy pamiętać o kilku rzeczach. Po pierwsze boss jest odporny na zamrożenie, a także dosyć mobilny. Pamiętaj żeby twoi towarzysze nie stali blisko siebie, bo jego najmocniejszym atakiem jest strumień wody który atakuje wszystkich przed nim. Najlepiej go otoczyć i wtedy tłuc. Dobrze na niego działają mimo wszystko podpalenia, a nie warto atakować krabów, bo te są słabe i praktycznie nic nie robią.
Po pokonaniu go wejdź do kwatery, która będzie za nim i znajdź obraz który będzie za stołem po czym zniszcz go lub uwidocznij pociągając za dźwignię obok. Znajdziesz ukryty przycisk. Naciśnij go, a w drugim rogu pomieszczenia, koło krat pojawi się klapa. Wejdź na poziom niżej.
Na dole będzie trochę min wybuchowych oraz krabów do zabicia, jednakże każda droga będzie prowadzić do komnaty na środku z wieloma dźwigniami. Musisz znaleźć właściwą, a jak pociągniesz złą to będą się działy różne złe rzeczy (np. poleci na ciebie kula ognia).
Właściwą dźwignią jest ta, która jest przy schodach prawej strony na zewnątrz pokoju. Jest ulokowana wśród paproci po zewnętrznej stronie.
Dzięki tej dźwigni otworzysz sobie przejście dalej przez co w końcu ujrzysz końcowego bossa którym jest kapitan szkieletów. Oczywiście nie zaatakuje bez obstawy, ale najlepiej go najpierw zabić, ponieważ on sam wskrzesza tych których zabijesz.
Warto też rozwalić beczkę z olejem, która jest na środku i podpalić ją z odległości. Dzięki temu zabiegowi walka szybciej się zakończy. Należy pamiętać, że tak jak inni nieumarli są odporni na kwas.
Należy pamiętać by na koniec wziąć krwawy kryształ ze skrzyni na statku. Po jego użyciu odblokujesz kolejny pokój w "Kresie Czasu".