Zrujnowany klub | Rozdział 4 - The Hole | DARK poradnik DARK
Ostatnia aktualizacja: 7 października 2019
Zrujnowany klub
Podążaj korytarzami klubu Sanctuary. Po dotarciu do klatki schodowej zaczekaj aż Eric automatycznie przeniesie się na wyższe piętro. Skieruj się tu do głównego korytarza i skręć w prawo, odnajdując ciało zamordowanej przez łowców April.
Powróć do klatki schodowej celem przedostania się na najwyższe piętro klubu. Wejdź do biura należącego do Rose, doprowadzając do wyświetlenia cut-scenki. Zaczekaj aż Eric przeteleportuje się do głównej sali klubu.
W miejscu tym zmuszony już zostaniesz do zlikwidowania wszystkich łowców wampirów, ale jeśli do tej pory podążałeś zgodnie z moim poradnikiem to nie powinno to być dla Ciebie nic nowego. Tuż po odzyskaniu kontroli nad Ericiem obróć się w prawo i wybierz schody prowadzące na górny balkonik. Pozbądź się tutejszego wartownika, najlepiej zanim zbliży się do balustrady. Uwaga - Jeśli nie zdążysz z zajściem od tyłu tego przeciwnika to odczekaj aż wykona pełny "kurs", bo w następnej kolejności sprawdziłby właśnie schody.
Powróć do punktu startu i zwróć uwagę na "elitarnego" łowcę wampirów wyposażonego w bardzo ciężką zbroję oraz miniguna. Postać tę zostaw sobie na sam koniec, tak więc na chwilę obecną zaczekaj jedynie aż ona się obróci i uda w stronę baru. Szybko zaatakuj teraz standardowego przeciwnika ustawionego w pokazanym na screenie miejscu, czyli przy zawalonym wejściu do klubu. Po egzekucji odciągnij ciało tego wroga do schodów.
Dla odmiany wybierz teraz bliższe lewe schody. Jak zapewne pamiętasz schody te prowadzą do budki DJ-a na piętrze, czyli miejsca, w którym w poprzednich rozdziałach spotykałeś się z June. Tym razem nie odnajdziesz tu zaprzyjaźnionej wampirzycy, ale za to będziesz mógł podnieść pokazane na screenie PDA (200 punktów doświadczenia).
Raz jeszcze udaj się do miejsca, w którym rozpocząłeś zabezpieczanie klubu. Zaczekaj aż elitarny łowca odwróci się i użyj teleportacji celem przeniesienia się na bardziej oddalone prawe schody (te zachodzące nad bar). Okolica ta jest patrolowana przez innego przeciwnika, którego musisz dopaść zanim zdoła się odwrócić.
Pozostań na piętrze i zbliż się do wejścia do prawego pomieszczenia. Pomóż sobie trybem Vampire Vision i w odpowiednim momencie wejdź do środka żeby rozprawić się z kolejnym wartownikiem. Nie wychodź od razu z tego pomieszczenia, bo do zabrania jest tu drugie PDA (200 punktów doświadczenia).
Dopiero teraz powróć do schodów i dla odmiany odczekaj aż elitarny łowca zwróci się w stronę miejsca startu. Szybko zajdź przeciwnika od tyłu (nie możesz niestety użyć na nim żadnych wampirzych mocy) i wciśnij klawisz/przycisk egzekucji żeby wyjąć z jego zbroi pierwszy cylinder (powyższy screen).
SCHOWAJ SIĘ za zasłoną, a to dlatego, że wyjęcie cylindra nie załatwi sprawy. Co więcej, dojdzie do eksplozji promieniowanie ultrafioletowego i łowca przejdzie do zaalarmowanego stanu. Nie daj mu się w rezultacie zauważyć.
W zależności od tego w jakiej pozycji znalazłeś się będziesz musiał użyć teleportacji do ominięcia elitarnego przeciwnika lub od razu będziesz mógł się do niego zbliżyć. Wyjmij ze zbroi drugi cylinder, co będzie już wystarczające do odniesienia zwycięstwa. Pozostało ci już tylko odebrać nagrodę (1500 punktów doświadczenia) i obejrzeć kończący ten rozdział filmik przerywnikowy.