Główna sala klubu (przed rozpyleniem gazu) | Rozdział 3 - Atlantis | DARK poradnik DARK
Ostatnia aktualizacja: 7 października 2019
Główna sala klubu (przed rozpyleniem gazu)
Podobnie jak wcześniej, warto poświęcić trochę czasu na rozeznanie się w nowej sytuacji. Gra oznaczy trzy miejsca podłożenia bomb dymnych - jedno z nich znajduje się na parterze, a dwa pozostałe są na pierwszym piętrze. Oprócz tego klub ma jeszcze drugie piętro, aczkolwiek jego zbadanie na chwilę obecną nie będzie absolutnie wymagane. Tak samo jak w poprzedniej lokacji konieczne okaże się tu unikanie strażników i kamer, a Eric nie będzie mógł używać wampirzych mocy ani zabijać wrogów.
Wyrusz w lewo. Analogicznie do poprzedniej lokacji musisz unikać przede wszystkim wartownika okrążającego bar. Schowaj się gdzieś przy stolikach po lewej stronie i wyrusz dalej dopiero gdy postać ta Cię minie. Warto pozostawać w pobliżu owalnego baru, dzięki czemu nie będziesz musiał martwić się o przyłapanie przez innych przeciwników czy kamery bezpieczeństwa.
Nie śpiesz się z dotarciem do pierwszego oznaczonego przez grę punktu tylko zatrzymaj się po znalezieniu się w pobliżu kolejnych schodów prowadzących na pierwsze piętro. Zbadaj obszar pod wspomnianymi schodami, dzięki czemu zlokalizujesz pokazane na dołączonym screenie PDA (200 punktów doświadczenia).
Dopiero teraz podejdź do pokazanych na screenie dwóch wartowników. Cierpliwie odczekaj aż osoby te zakończą rozmowę, pamiętając cały czas o monitorowaniu poczynań strażnika okrążającego bar.
Zaczekaj aż wartownicy odejdą od kosza na śmieci i szybko wejdź z nim w interakcję, tak by podłożyć pierwszą z trzech bomb.
Powróć teraz ostrożnie do miejsca, w którym rozpocząłeś eksplorację parteru klubu Atlantis. Obróć się w stronę pokazanych na screenie lewych schodów. Zanim skorzystasz z tych schodów upewnij się, że nie zmierza w ich stronę patrolujący pierwsze piętro wartownik. Jeżeli taka sytuacja ma właśnie miejsce to zaczekaj aż ów strażnik wyruszy w przeciwną stronę.
Wyjdź na piętro i rozpocznij przemarsz w stronę drugiej bomby, wykorzystując w razie potrzeby mijane stoliki z gośćmi lokalu w formie zasłony. Szczególnie przypilnuj się w pokazanym na screenie miejscu, bo oprócz kamery będziesz tu też musiał uważać na nowego strażnika.
Drugi kosz na śmieci znajduje się przy niedostępnych chwilowo drzwiach. Nie podchodź do niego od strony automatów do gry, bo przebywa tam pojedynczy strażnik. Zamiast tego zbliż się do kosza od lewej strony i szybko podłóż ładunek.
Nie wracaj się teraz do punktu startu, tylko kontynuuj przemarsz w stronę ostatniego trzeciego kosza na śmieci, w dalszym ciągu przemieszczając się po owalnej sali zgodnie z ruchem wskazówek zegara. Na pierwszy postój zdecyduj się przy schodach prowadzących na parter i upewnij się, że żaden z przeciwników nie jest zwrócony ani nie zmierza w stronę Erica.
Drugi postój wykonaj po zbliżeniu się do schodów pokazanych na dołączonym screenie (prowadzą one na najwyższe piętro), a to dlatego, że zauważysz tu wartownika oraz kamerę bezpieczeństwa.
Zaczekaj aż wspomniany wyżej wartownik zacznie się od Ciebie oddalać i szybko wyrusz jego śladem, omijając kamerę dzięki opcji sprintu. Szybko podejdź do ostatniego trzeciego kosza, podkładając w nim bombę zanim strażnik odwróci się.
Musisz teraz dotrzeć do specjalnej komory zlokalizowanej na najwyższym piętrze klubu Atlantis. Odwróć się i zacznij kierować się z powrotem w stronę kosza, w którym umieściłeś drugą bombę. Zignoruj jednocześnie mijane po drodze schody, bo choć skorzystanie z nich nie nastręczy ci problemów to po dotarciu na najwyższy poziom miałbyś spore kłopoty z unikaniem wykrycia przez wrogów.
Przemieszczaj się w przeciwnym kierunku do ruchu wskazówek zegara, pamiętając o częstym używaniu umiejętności Vampire Vision do sprawdzania aktualnego położenia wrogów oraz kierunku ich przemieszczania się. Miejsca wykonywania sugerowanych postojów pokazane zostały na screenach 1 i 2.
Po kilku chwilach powinieneś dotrzeć do alternatywnych schodów prowadzących na drugie piętro. Wyrusz oczywiście na górę, przy czym zadbaj o to żeby nie znaleźć się w polu widzenia kamery bezpieczeństwa.
Jeżeli wybrałeś rekomendowane przeze mnie schody to po dotarciu na drugie piętro będziesz mógł od razu zbliżyć się do pokazanej na powyższym screenie owalnej konstrukcji. Uważaj tu na jeszcze jednego wartownika patrolującego okoliczne balkoniki.
Pozostało ci już tylko przekraść się do wskazywanego przez grę pomieszczenia. Zaczekaj na wyświetlenie scenki przerywnikowej obrazującej rozpylenie gazu. Doprowadzi to w rezultacie do przepędzenia gości z lokalu i ponownego odblokowania dostępu do wszystkich wampirzych mocy. Gra przy okazji podaruje ci też 500 punktów doświadczenia.