Tereny łowieckie Vlada | Rozdział 2 - Geoforge | DARK poradnik DARK
Ostatnia aktualizacja: 7 października 2019
Tereny łowieckie Vlada
Wejdź na tereny łowieckie, doprowadzając dzięki temu do wyświetlenia scenki przerywnikowej obrazującej atak snajperski w wykonaniu Vlada. Jak zapewne podejrzewasz Twoim nadrzędnym zadaniem stanie się zapewnienie sobie bezpiecznego sposobu dotarcia do wrogo nastawionego wampira, okupującego jedną z najwyższych platform w tej lokacji. Jest to trudne zadanie, tak więc radzę dokładnie zapoznać się z zamieszczonymi poniżej wskazówkami.
Twoim pierwszym priorytetem powinno stać się dotarcie do nowej skrzynki z bezpiecznikami, tak by doprowadzić do wyłączenia niektórych spośród tuneli z lampami UV znajdujących się na górnych balkonikach. Wyrusz w rezultacie zgodnie z sugestią gry w prawo, monitorując poczynania wartowników okupujących wyższe balkoniki mijanego budynku i nie dając im się zauważyć (szczególnie wtedy gdy jakaś osoba ustawi się przy balustradzie).
Tuż po zejściu z platformy, na której rozpocząłeś eksplorację terenów łowieckich skręć w lewo, wybierając dość dobrze ukryte przejście pokazane na screenie 1. Wejdź do niewielkiego pomieszczenia i zabierz pokazane na screenie 2 PDA (200 punktów doświadczenia).
Wznów przemarsz w stronę skrzynki z bezpiecznikami, przy czym uważaj na pokazanych na dołączonym screenie strażników wraz z towarzyszącym im pojedynczym ghulem. Wszyscy ci wrogowie będą pilnowali dostępu do zabudowań zlokalizowanych po lewej stronie i najlepiej będzie zachować bezpieczny dystans tak by nie zostać zdemaskowanym.
Nie śpiesz się z dotarciem do puszki z bezpiecznikami, bo na samym końcu prowadzącej do niej ścieżki wpadniesz na pojedynczego ghula. Zdecydowanie radzę zlikwidować tego potwora, bo w przeciwnym wypadku mógłby odnotować Twoje próby zbliżenia się do skrzynki. Po udanej egzekucji odciągnij ciało ghula do krzaków.
Możesz już podejsć do skrzynki i wejść z nią w interakcję. Warto w tym miejscu zaznaczyć, że wyłączone zostaną tylko wybrane spośród tuneli z lampami UV, ale nie musisz się tym przejmować, bo te aktywne będziesz mógł w mniej lub bardziej złożony sposób omijać.
SZYBKO schowaj się teraz za pokazanym na powyższym screenie drzewem, bo przybiegnie tu za chwilę zaalarmowany wartownik. Zauważ, że postać ta zaczęła się obracać i dobrze byłoby ją zaatakować w momencie gdy ustawi się do Erica plecami (jeśli nie chcesz zabijać strażnika to jak najszybciej opuść tę okolicę).
To nie koniec problemów, bo w okolicy pojawi się również wartownik z "towarzyszącym" mu ghulem. W tym przypadku nie radzę decydować się na żadne ataki (chyba że dysponujesz pełnym zapasem punktów energii witalnej i lubisz ryzykować).
Zostało jeszcze 67% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie