Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

DARK - poradnik do gry

DARK - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Miejsce przetrzymywania Toma | Rozdział 6 - M17 Base | DARK poradnik DARK

Ostatnia aktualizacja: 7 października 2019

Miejsce przetrzymywania Toma

Więzienie jest bardzo specyficzną lokacją - Miejsce przetrzymywania Toma | Rozdział 6 - M17 Base | DARK - DARK - poradnik do gry

Więzienie jest bardzo specyficzną lokacją. Ponaglenia ze strony Rose nie są przypadkowe, a to dlatego, że na uratowanie Toma przed pewną śmiercią masz mniej niż jedną minutę. Jeżeli nie zdążysz i Tom zginie (powyższy screen) to misja w dalszym ciągu będzie mogła być kontynuowana, ale mimo wszystko zdecydowanie radzę go ocalić, tym bardziej że gra utworzy nowy punkt kontrolny w momencie dotarcia do więzienia i w razie porażki będziesz mógł bezproblemowo powtórzyć całą "akcję ratunkową". Twoim celem jest przedostanie się do terminalu komputerowego na piętrze z zamiarem otwarcia wszystkich cel (także tej z Tomem).

Parter więzienia - Miejsce przetrzymywania Toma | Rozdział 6 - M17 Base | DARK - DARK - poradnik do gry
Parter więzienia

Gdy tylko odzyskasz kontrolę nad Ericiem udaj się jak najszybciej w prawo, pomagając sobie w razie potrzeby biegiem i nie czekając na zbliżenie się dwóch łowców wampirów zmierzających od lewej strony.

Główne schody - Miejsce przetrzymywania Toma | Rozdział 6 - M17 Base | DARK - DARK - poradnik do gry
Główne schody

Zatrzymaj się przy najbliższych skrzyniach i wybierz w jaki sposób chcesz dotrzeć na piętro. Najbardziej oczywisty wariant zachowania zakłada użycie mocy Shadow Leap celem przeniesienia się na centralne schody.

Moc Obfuscation może okazać się pomocna w dotarciu do celu - Miejsce przetrzymywania Toma | Rozdział 6 - M17 Base | DARK - DARK - poradnik do gry
Moc Obfuscation może okazać się pomocna w dotarciu do celu

Pozostań w środkowej części schodów i zauważ, że wejście do pomieszczenia z komputerem jest bronione przez dwóch łowców wampirów. Bardziej musisz tu obawiać się postaci rozstawionej po prawej stronie, albowiem schody są w jej polu widzenia. Polecam zachować się tu na jeden z dwóch sposobów - użyć mocy Domination do ogłuszenia prawego wartownika lub użyć mocy Obfuscation by stać się trudniejszym celem do wykrycia.

Teleportacja bezpośrednio do balustrady - Miejsce przetrzymywania Toma | Rozdział 6 - M17 Base | DARK - DARK - poradnik do gry
Teleportacja bezpośrednio do balustrady

Jeżeli nie posiadasz maksymalnie rozwiniętej mocy teleportacji i nie możesz przenieść się aż do schodów to możesz użyć mocy Shadow Leap na jednej z okolicznych balustrad. Nie polecam wybierać balkoników po lewej stronie, bo okolicę tę patroluje jeden dodatkowy wartownik, którym musiałbyś się zająć.

Wejście do bocznych pomieszczeń - Miejsce przetrzymywania Toma | Rozdział 6 - M17 Base | DARK - DARK - poradnik do gry
Wejście do bocznych pomieszczeń

Lepiej jest spróbować przenieść się na balkoniki zlokalizowane na prawo od miejsca rozpoczęcia eksploracji więzienia, a to dlatego, że natrafisz tu na wejście do bocznych pomieszczeń. Wybranie tego przejścia pozwoli ci w łatwy sposób zbliżyć się do celu misji.

Wszystkie opisane powyżej warianty zachowania mają na celu przedostanie się do pokazanego na dołączonym screenie pomieszczenia - Miejsce przetrzymywania Toma | Rozdział 6 - M17 Base | DARK - DARK - poradnik do gry

Wszystkie opisane powyżej warianty zachowania mają na celu przedostanie się do pokazanego na dołączonym screenie pomieszczenia. Podejdź szybko do stanowiska komputerowego, doprowadzając do otwarcia celi Toma i przy okazji oswobadzając ghule, które rozprawią się błyskawicznie z łowcami wampirów. Gra nagrodzi Cię oczywiście za Twoje starania - 1000 punktów doświadczenia to bazowa premia, a kolejny 1000 punktów doświadczenia otrzymasz za dotarcie do komputera bez wszczynania alarmów.

Pozostań w pomieszczeniu, w którym używałeś stanowiska komputerowego i zbadaj prawy narożnik, co pozwoli ci wejść w posiadanie nowego PDA (200 punktów doświadczenia) (powyższy screen) - Miejsce przetrzymywania Toma | Rozdział 6 - M17 Base | DARK - DARK - poradnik do gry

Pozostań w pomieszczeniu, w którym używałeś stanowiska komputerowego i zbadaj prawy narożnik, co pozwoli ci wejść w posiadanie nowego PDA (200 punktów doświadczenia) (powyższy screen).

Ghule w więzieniu - Miejsce przetrzymywania Toma | Rozdział 6 - M17 Base | DARK - DARK - poradnik do gry
Ghule w więzieniu

Powróć ostrożnie do głównej części więzienia. Jak już wcześniej wspomniałem ghule zabiły wszystkich wartowników - na piętrze przebywają dwa potwory, a kolejnych pięć znajduje się na parterze.

Ustaw się na głównych schodach i użyj mocy Shadow Leap żeby przenieść się na przykład w okolicę skrzyń zlokalizowanych po lewej stronie (powyższy screen) - Miejsce przetrzymywania Toma | Rozdział 6 - M17 Base | DARK - DARK - poradnik do gry

Ustaw się na głównych schodach i użyj mocy Shadow Leap żeby przenieść się na przykład w okolicę skrzyń zlokalizowanych po lewej stronie (powyższy screen). Nie wybieraj punktu docelowego położonego bardzo blisko centralnej sali, bo w takiej sytuacji zostaniesz zauważony przez ghule i zaatakowany!

Cela Toma - Miejsce przetrzymywania Toma | Rozdział 6 - M17 Base | DARK - DARK - poradnik do gry
Cela Toma

Wyrusz w stronę celi, w której przetrzymywany jest Tom z zamiarem oswobodzenia zaprzyjaźnionego wampira. Wysłuchaj nowej rozmowy, w której weźmie także udział Rose.

Wyjście z więzienia - Miejsce przetrzymywania Toma | Rozdział 6 - M17 Base | DARK - DARK - poradnik do gry
Wyjście z więzienia

Powróć w okolice schodów i raz jeszcze z zachowaniem odpowiednich środków ostrożności użyj teleportacji. Przenieś się na górny balkonik i skręć tu w prawo, albowiem lewy korytarz jest pilnowany przez dwa ghule. Dotarcie do wyjścia z więzienia nie powinno ci już przysporzyć większych kłopotów.