Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

DARK - poradnik do gry

DARK - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Lobby | Rozdział 2 - Geoforge | DARK poradnik DARK

Ostatnia aktualizacja: 7 października 2019

Lobby

Podgląd na rozstawienie wrogów w lobby wieżowca - Lobby | Rozdział 2 - Geoforge | DARK - DARK - poradnik do gry
Podgląd na rozstawienie wrogów w lobby wieżowca

Rozdział ten rozpoczynasz w lobby wieżowca Geoforge i dobrze byłoby oczywiście poświęcić kilka chwil na dokładne rozeznanie się w nowej sytuacji. Aktualny cel podróży to zlokalizowana na przeciwległym końcu lobby recepcja, a to dlatego, że to właśnie tam znajdują się drzwi prowadzące do pomieszczenia ochrony. W dotarciu do kolejnego obszaru będą ci oczywiście przeszkadzali uzbrojeni strażnicy.

Pierwszy wartownik - Lobby | Rozdział 2 - Geoforge | DARK - DARK - poradnik do gry
Pierwszy wartownik

Pierwszy wartownik stoi na lewo od miejsca startu. Nie musisz go oczywiście zabijać, ale zdecydowanie warto się na taki krok zdecydować, tym bardziej, że nie ruszy się on z miejsca. Po udanej egzekucji odciągnij ciało gdzieś w lewo, tak by nie zostało przez kogoś zauważone.

Kolejny strażnik, którym dobrze byłoby się zainteresować, również nie rusza się z miejsca i stoi on w centralnej części dolnego poziomu (screen) - Lobby | Rozdział 2 - Geoforge | DARK - DARK - poradnik do gry

Kolejny strażnik, którym dobrze byłoby się zainteresować, również nie rusza się z miejsca i stoi on w centralnej części dolnego poziomu (screen). Zanim zdecydujesz się na zaatakowanie tej osoby upewnij się, że wartownik patrolujący lewą część lobby oddalił się od tego miejsca. Koniecznie przesuń też ciało w prawo (nie za daleko, tak by nie zostać zauważonym przez jednego z wrogów pilnujących prawych schodów).

Sugerowane miejsce docelowe dla teleportacji - Lobby | Rozdział 2 - Geoforge | DARK - DARK - poradnik do gry
Sugerowane miejsce docelowe dla teleportacji

Do lobby najlepiej jest zbliżyć się wybierając lewe schody. Jeśli nie chcesz nikogo zabijać to po ominięciu opisanych wyżej "stacjonarnych" przeciwników zaczekaj aż dwie osoby, które zajmują się patrolowaniem okolicy wyruszą w przeciwne strony i szybko przemknij za ich plecami, wspomagając się w razie potrzeby umiejętnością Shadow Leap lub innymi "pasywnymi" wampirzymi mocami (odwracanie uwagi, dezorientacja itp.).

Jeżeli nie masz nic przeciwko zabijaniu przeciwników to zaczekaj na odpowiedni moment i zajdź od flanki strażnika pokazanego na dołączonym screenie - Lobby | Rozdział 2 - Geoforge | DARK - DARK - poradnik do gry

Jeżeli nie masz nic przeciwko zabijaniu przeciwników to zaczekaj na odpowiedni moment i zajdź od flanki strażnika pokazanego na dołączonym screenie. Szybko odciągnij ciało tej osoby, pozostawiając je w pobliżu prawych schodów (tak jak wcześniej - nie przesuń się z ciałem za daleko, bo prawe schody są pilnowane!).

Strażnik patrolujący lewą część lobby - Lobby | Rozdział 2 - Geoforge | DARK - DARK - poradnik do gry
Strażnik patrolujący lewą część lobby

Teraz zainteresuj się omijanym już wcześniej wartownikiem patrolującym lewą część lobby. Osobę tę najlepiej będzie zaatakować gdy maksymalnie oddali się od schodów, czyli gdy przybliży się do miejsca, w którym rozpoczynałeś opisywany rozdział.

Niezależnie od tego czy zabiłeś ostatnich przeciwników czy też darowałeś im życie zbliż się do lewych schodów - Lobby | Rozdział 2 - Geoforge | DARK - DARK - poradnik do gry

Niezależnie od tego czy zabiłeś ostatnich przeciwników czy też darowałeś im życie zbliż się do lewych schodów. Jak zapewne zauważyłeś co pewien czas zatrzymuje się tu jeden ze strażników. Schowaj się w rezultacie za lewym murkiem (powyższy screen) i w zależności od upodobań zajdź od tyłu wrogo nastawioną postać lub ją omiń. Dla bezpieczeństwo przeciągnij ciało na najniższy poziom.

1 - Lobby | Rozdział 2 - Geoforge | DARK - DARK - poradnik do gry
Wybierz teraz wąskie przejście prowadzące do prawej części lobby - Lobby | Rozdział 2 - Geoforge | DARK - DARK - poradnik do gry

Wybierz teraz wąskie przejście prowadzące do prawej części lobby. Przebywa tu dwóch nowych wartowników i tradycyjnie już gra pozwoli ci wybrać czy chcesz ich zabić czy pozostawić w spokoju. Jeżeli wybierasz agresywny wariant to zacznij od strażnika patrolującego półpiętro (screen 1), a następnie zajdź od tyłu osobę pilnującą schodów na najniższym poziomie (screen 2).

Teoretycznie mógłbyś już teraz wyruszyć do wyjścia z lobby, przy czym na taki wariant radzę się zdecydować tylko jeśli nie chcesz nikogo zabijać i nie masz w planach zdobycia tutejszego sekretu - Lobby | Rozdział 2 - Geoforge | DARK - DARK - poradnik do gry

Teoretycznie mógłbyś już teraz wyruszyć do wyjścia z lobby, przy czym na taki wariant radzę się zdecydować tylko jeśli nie chcesz nikogo zabijać i nie masz w planach zdobycia tutejszego sekretu. O wiele lepiej jest dokończyć "oczyszczanie" lobby. Wybierz ponownie wąskie przejście, powracając do lewej części przemierzanej sali. Wyjdź tu po schodach na samą górę, upewnij się, że nikt nie zmierza w Twoją stronę i użyj mocy Shadow Leap żeby przeteleportować się w stronę lewych murków (powyższy screen).

Wartownicy przy wyjściu z lobby - Lobby | Rozdział 2 - Geoforge | DARK - DARK - poradnik do gry
Wartownicy przy wyjściu z lobby

Tutejszy wartownik powinien po chwili wyruszyć w prawo, dołączając do swojego kolegi i rozpoczynając z nim rozmowę. Takie rozwiązanie sprawy Cię nie satysfakcjonuje, w rezultacie zbliż się ostrożnie do recepcji, "nakłaniając" przeciwników do zakończenia konwersacji.

Miejsca ustawienia się wartowników po zakończeniu przez nich rozmowy - Lobby | Rozdział 2 - Geoforge | DARK - DARK - poradnik do gry
Miejsca ustawienia się wartowników po zakończeniu przez nich rozmowy

Pozostań schowany za murkiem w lewej części lobby i zaczekaj aż wartownik podróżujący pomiędzy lewą i prawą częścią sali oddali się. Ostrożnie zbliż się teraz do bliżej stojącego strażnika i go zlikwiduj (nie próbuj tu wysysania krwi, bo tuż obok stoi drugi przeciwnik). Nie zapomnij oczywiście o odciągnięciu ciała, chowając je za jednym z lewych murków.

Eliminacja drugiego strażnika - Lobby | Rozdział 2 - Geoforge | DARK - DARK - poradnik do gry
Eliminacja drugiego strażnika

Zauważ, że drugi z wartowników z grupy, która ucięła sobie niedawno pogawędkę, wyruszył teraz w stronę prawej części lobby. Pozostań schowany za zasłoną i zaczekaj aż pojawi się tu unikany do niedawna strażnik. Osoba ta zatrzyma się przy lewych schodach i to właśnie w tym momencie najlepiej ją zaatakować. Po pomyślnej egzekucji przeciągnij ciało na zabezpieczony już niższy poziom.

Ostatni uzbrojony wartownik w lobby - Lobby | Rozdział 2 - Geoforge | DARK - DARK - poradnik do gry
Ostatni uzbrojony wartownik w lobby

Na sam koniec zostaw sobie przeciwnika podróżującego przy recepcji, zaskakując go najlepiej wtedy gdy zatrzyma się w lewej części sali. Tradycyjnie już nie zapomnij o schowaniu ciała.

Zbliż się teraz od lewej strony do recepcji, odnajdując pokazane na dołączonym screenie PDA (200 punktów doświadczenia) - Lobby | Rozdział 2 - Geoforge | DARK - DARK - poradnik do gry

Zbliż się teraz od lewej strony do recepcji, odnajdując pokazane na dołączonym screenie PDA (200 punktów doświadczenia). KONIECZNIE unikaj w tym miejscu recepcjonisty. Zgodnie z informacją otrzymaną na samym początku rozdziału nie będziesz mógł zabijać niewinnych osób (gra ci na to po prostu nie pozwoli). Oznacza to, że musisz trzymać się od wszystkich nieuzbrojonych postaci z daleka, bo tak samo jak "normalni" przeciwnicy mogą oni doprowadzić do wszczęcia alarmu po zauważeniu Erica.

Schody prowadzące w okolice wyjścia z lobby - Lobby | Rozdział 2 - Geoforge | DARK - DARK - poradnik do gry
Schody prowadzące w okolice wyjścia z lobby

Po zabraniu sekretu powróć na niższy poziom i skorzystaj po raz kolejny z przejścia do prawej części lobby. Skręć tu w lewo i wybierz schody prowadzące na najwyższy poziom. Jeżeli podążałeś zgodnie z moimi wytycznymi to w okolicy pozostanie już tylko recepcjonista. Jego unikanie nie będzie kłopotliwe, bo regularnie zatrzymuje się on przy wybranych stanowiskach komputerowych, dając ci wystarczająco dużo czasu na to żeby przejść obok niego. Jeżeli z kolei wybrałeś "wariant pokojowy" to w okolicy w dalszym ciągu obecnych będzie także trzech wartowników. W takiej sytuacji użyj mocy Shadow Leap żeby schować się za prawym murkiem i zaczekaj aż wszyscy przeciwnicy oddalą się (dwóch wrogów, którzy ze sobą rozmawiali i trzeci, który podrózuje pomiędzy schodami).

Wszystkie opisane wyżej warianty zachowania mają takie samo zakończenie - musisz skorzystać z pokazanego na powyższym screenie przejścia prowadzącego do pomieszczenia ochrony (Security Office) - Lobby | Rozdział 2 - Geoforge | DARK - DARK - poradnik do gry

Wszystkie opisane wyżej warianty zachowania mają takie samo zakończenie - musisz skorzystać z pokazanego na powyższym screenie przejścia prowadzącego do pomieszczenia ochrony (Security Office).