Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

DARK - poradnik do gry

DARK - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Lobby (przed pojawieniem się łowców) | Rozdział 5 - Cryogenic | DARK poradnik DARK

Ostatnia aktualizacja: 7 października 2019

Lobby (przed pojawieniem się łowców)

Rekomendowane wejście do wieżowca - Lobby (przed pojawieniem się łowców) | Rozdział 5 - Cryogenic | DARK - DARK - poradnik do gry
Rekomendowane wejście do wieżowca

Na początek krótkie przypomnienie odnośnie okoliczności dotarcia do lobby. Rekomendowane przeze mnie wejście do budynku Cryogenic znajduje się w południowo-wschodnim narożniku wieżowca i najłatwiej można do niego dotrzeć teleportując się (moc Shadow Leap) na wyżej położone balkoniki.

Dwa wejścia do wieżowca w jednego zachodniej części - Lobby (przed pojawieniem się łowców) | Rozdział 5 - Cryogenic | DARK - DARK - poradnik do gry
Dwa wejścia do wieżowca w jednego zachodniej części

Dwa kolejne przejścia znajdują się w północno-zachodnim narożniku planszy. Dotarcie do tych wejść jest o wiele trudniejsze, albowiem Eric musiałby unikać po drodze co najmniej trzech łowców wampirów, a także generatorów UV i kamer bezpieczeństwa.

Ostatnie z dostępnych wejść - Lobby (przed pojawieniem się łowców) | Rozdział 5 - Cryogenic | DARK - DARK - poradnik do gry
Ostatnie z dostępnych wejść

Jeszcze gorszym pomysłem jest wybór przejścia zlokalizowanego w północno-wschodnim narożniku budynku, a to dlatego, że przy prowadzących do niego schodach są generator UV oraz dwóch przeciwników, którzy nie ruszają się z miejsca.

Winda - Lobby (przed pojawieniem się łowców) | Rozdział 5 - Cryogenic | DARK - DARK - poradnik do gry
Winda

Jeżeli eksplorację lobby rozpocząłeś na piętrze to wybierz dowolne schody prowadzące na parter. Nie przejmuj się jednocześnie mijanymi po drodze nowymi generatorami UV, albowiem chwilowo są one nieaktywne. Kieruj się w stronę oznaczonej przez grę windy. Gra przydzieli ci tu nagrody (1000 punktów doświadczenia za dotarcie do windy i 1000 punktów doświadczenia za nie doprowadzenie do wszczęcia alarmu), ale są też dwie bardzo złe wiadomości - dostęp do windy zostanie zablokowany, a w lobby pojawią się łowcy wampirów.