Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

DARK - poradnik do gry

DARK - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Magazyn | Rozdział 3 - Atlantis | DARK poradnik DARK

Ostatnia aktualizacja: 7 października 2019

Magazyn

Magazyn - Magazyn | Rozdział 3 - Atlantis | DARK - DARK - poradnik do gry
Magazyn

Podążaj liniowymi korytarzami, które zaprowadzą Cię do dość dużego magazynu. W lokacji tej przebywa w sumie pięciu wartowników i tak jak zwykle będziesz mógł ich unikać lub sukcesywnie eliminować. Osobiście polecam naturalnie ten drugi wariant, tym bardziej, że po zabezpieczeniu magazynu będziesz mógł na spokojnie odszukać nowy sekret.

Pierwszy wartownik - Magazyn | Rozdział 3 - Atlantis | DARK - DARK - poradnik do gry
Pierwszy wartownik

Pierwszy przeciwnik stacjonuje zdecydowanie najbliżej miejsca startu. Jeżeli masz w planach pozbycie się go to jak najszybciej przystąp do działania, zanim pozostali wrogowie zjawią się w tej okolicy. Co więcej, po udanej egzekucji przeciągnij jego ciało na rampę. Jeżeli z kolei wolisz pozostawić tę postać w spokoju to trzymaj się blisko lewej ściany, dzięki czemu bezproblemowo ją ominiesz.

Drugi wartownik - Magazyn | Rozdział 3 - Atlantis | DARK - DARK - poradnik do gry
Drugi wartownik

Kolejny wartownik patroluje jeden z bardziej oddalonych narożników magazynu. Zaskoczenie go od tyłu jest bardzo łatwe, przy czym szybko schowaj jego ciało (np. za skrzyniami czy dużymi półki).

Trzeci wartownik - Magazyn | Rozdział 3 - Atlantis | DARK - DARK - poradnik do gry
Trzeci wartownik

Uważaj, bo w okolicy tej może wkrótce pojawić się trzeci strażnik. Zaczekaj aż postać ta uda się w jakieś ustronne miejsce lub od razu ją zaatakuj i odciągnij jej ciało.

1 - Magazyn | Rozdział 3 - Atlantis | DARK - DARK - poradnik do gry
Ostatni przeciwnicy w magazynie - Magazyn | Rozdział 3 - Atlantis | DARK - DARK - poradnik do gry
Ostatni przeciwnicy w magazynie

Na koniec zostaw sobie dwóch wartowników, którzy do niedawna ze sobą rozmawiali. Musisz się tu pilnować, bo postacie te co pewien czas spotykają się w tym samym miejscu. Do działania przystąp tuż po tym jak przeciwnicy rozejdą się. Uwaga - Jeżeli nie chcesz nikogo zabijać to wykorzystuj wysokie półki w magazynie oraz inne duże obiekty w formie zasłony, obserwując dodatkowo poczynania wrogów z pomocą wampirzej wizji.

Na poszukiwania wspomnianego wcześniej sekretu najlepiej wyruszyć dopiero po oczyszczeniu okolicy z wrogów PDA (200 punktów doświadczenia) leży na jednej ze skrzyń (screen) - Magazyn | Rozdział 3 - Atlantis | DARK - DARK - poradnik do gry

Na poszukiwania wspomnianego wcześniej sekretu najlepiej wyruszyć dopiero po oczyszczeniu okolicy z wrogów PDA (200 punktów doświadczenia) leży na jednej ze skrzyń (screen).

Skieruj się w stronę nowej rampy, docierając do pokazanych na dołączonym screenie drzwi wyjściowych z magazynu - Magazyn | Rozdział 3 - Atlantis | DARK - DARK - poradnik do gry

Skieruj się w stronę nowej rampy, docierając do pokazanych na dołączonym screenie drzwi wyjściowych z magazynu. Wyrusz tu liniowym korytarzem. Po obejrzeniu nowej cut-scenki z udziałem "anioła" dotrzyj do drzwi prowadzących do kolejnej lokacji.

Zasadzka - Magazyn | Rozdział 3 - Atlantis | DARK - DARK - poradnik do gry
Zasadzka

Gra wyświetli za chwilę nowy filmik przerywnikowy, z którego dowiesz się, że wrogowie przygotowali na Ciebie zasadzkę i że towarzyszy im kilka ghuli. Po odzyskaniu kontroli nad Ericiem upewnij się, że jesteś schowany za zasłoną.

Przeciwnik sprawdzający okolice miejsca startu - Magazyn | Rozdział 3 - Atlantis | DARK - DARK - poradnik do gry
Przeciwnik sprawdzający okolice miejsca startu

Musisz szybko przystąpić do działania, a to dlatego, że jeden z przeciwników zmierza aktualnie w Twoją stronę i sprawdzi miejsce, w którym domyślnie schował się Eric. Radzę szybko przeteleportować się w okolice lewego pojazdu. Możesz teraz zaczekać aż wartownik Cię minie i szybko oddalić się od tego miejsca lub go zlikwidować. W tym drugim przypadku dla bezpieczeństwa radzę użyć ataków dystansowych (Shadow Kill lub Shadow Grip). Ciało pozostaw w miejscu, w którym rozpocząłeś eksplorację omawianej lokacji.

Niezależnie od tego jak się zachowałeś wybierz pokazane na screenie schody - Magazyn | Rozdział 3 - Atlantis | DARK - DARK - poradnik do gry

Niezależnie od tego jak się zachowałeś wybierz pokazane na screenie schody. Koniecznie pozostawaj w lewej części pomieszczenia, a to dlatego, że obszar po prawej stronie jest okupowany przez aż trzy ghule.

2 - Magazyn | Rozdział 3 - Atlantis | DARK - DARK - poradnik do gry
Jak zapewne zauważyłeś zbliżyłeś się do obszaru patrolowanego przez dwie kolejne osoby - Magazyn | Rozdział 3 - Atlantis | DARK - DARK - poradnik do gry

Jak zapewne zauważyłeś zbliżyłeś się do obszaru patrolowanego przez dwie kolejne osoby. Na początek ustaw się w miejscu pokazanym na screenie 1 i zaczekaj aż jeden z wartowników oddali się od pobliskiego narożnika. Gdy tylko to nastąpi przejdź do miejsca pokazanego na screenie 2 (uwaga na rozbite szkło na podłodze, które może zaalarmować wrogów!).

Przedostatni wartownik - Magazyn | Rozdział 3 - Atlantis | DARK - DARK - poradnik do gry
Przedostatni wartownik

W zależności od upodobań możesz podjąć próbę ominięcia obu wartowników (udaj się w takiej sytuacji nieznacznie w lewo i schowaj za pojazdem) lub ich zlikwidować. Jeżeli wybierasz agresywny wariant zachowania to zacznij od lewego przeciwnika i błyskawicznie schowaj jego ciało w jakimś ustronnym miejscu.

Ostatni wartownik - Magazyn | Rozdział 3 - Atlantis | DARK - DARK - poradnik do gry
Ostatni wartownik

Teraz zajmij się wartownikiem, który co pewien czas zatrzymuje się przy bocznym przejściu, czyli tym samym, z którego przed chwilą sam skorzystałeś.

Nie śpiesz się z opuszczeniem opisywanej lokacji, albowiem do odnalezienia jest tu pokazane na screenie i zlokalizowane w narożniku PDA (200 punktów doświadczenia) - Magazyn | Rozdział 3 - Atlantis | DARK - DARK - poradnik do gry

Nie śpiesz się z opuszczeniem opisywanej lokacji, albowiem do odnalezienia jest tu pokazane na screenie i zlokalizowane w narożniku PDA (200 punktów doświadczenia).

3 - Magazyn | Rozdział 3 - Atlantis | DARK - DARK - poradnik do gry
Do rampy prowadzącej do wyjścia możesz dotrzeć na dwa sposoby - Magazyn | Rozdział 3 - Atlantis | DARK - DARK - poradnik do gry

Do rampy prowadzącej do wyjścia możesz dotrzeć na dwa sposoby. Pierwszy wariant zakłada wybranie pokazanego na screenie 1 bardzo wąskiego przejścia za zaparkowaną furgonetką. Drugi wariant zakłada ustawienie się w miejscu pokazanym na screenie 2 i użycie teleportacji do ominięcia ghuli.

Wyjście - Magazyn | Rozdział 3 - Atlantis | DARK - DARK - poradnik do gry
Wyjście

Jeśli chcesz możesz zająć się wszystkimi trzema ghulami, bo znalazłeś się za ich plecami. Nie jest to oczywiście wymagane, ale dodatkowe punkty doświadczenia zawsze się przydadzą. Po załatwieniu wszystkich spraw w tej lokacji udaj się do drzwi wyjściowych.