Magazyn | Rozdział 3 - Atlantis | DARK poradnik DARK
Ostatnia aktualizacja: 7 października 2019
Magazyn
Podążaj liniowymi korytarzami, które zaprowadzą Cię do dość dużego magazynu. W lokacji tej przebywa w sumie pięciu wartowników i tak jak zwykle będziesz mógł ich unikać lub sukcesywnie eliminować. Osobiście polecam naturalnie ten drugi wariant, tym bardziej, że po zabezpieczeniu magazynu będziesz mógł na spokojnie odszukać nowy sekret.
Pierwszy przeciwnik stacjonuje zdecydowanie najbliżej miejsca startu. Jeżeli masz w planach pozbycie się go to jak najszybciej przystąp do działania, zanim pozostali wrogowie zjawią się w tej okolicy. Co więcej, po udanej egzekucji przeciągnij jego ciało na rampę. Jeżeli z kolei wolisz pozostawić tę postać w spokoju to trzymaj się blisko lewej ściany, dzięki czemu bezproblemowo ją ominiesz.
Kolejny wartownik patroluje jeden z bardziej oddalonych narożników magazynu. Zaskoczenie go od tyłu jest bardzo łatwe, przy czym szybko schowaj jego ciało (np. za skrzyniami czy dużymi półki).
Uważaj, bo w okolicy tej może wkrótce pojawić się trzeci strażnik. Zaczekaj aż postać ta uda się w jakieś ustronne miejsce lub od razu ją zaatakuj i odciągnij jej ciało.
Na koniec zostaw sobie dwóch wartowników, którzy do niedawna ze sobą rozmawiali. Musisz się tu pilnować, bo postacie te co pewien czas spotykają się w tym samym miejscu. Do działania przystąp tuż po tym jak przeciwnicy rozejdą się. Uwaga - Jeżeli nie chcesz nikogo zabijać to wykorzystuj wysokie półki w magazynie oraz inne duże obiekty w formie zasłony, obserwując dodatkowo poczynania wrogów z pomocą wampirzej wizji.
Na poszukiwania wspomnianego wcześniej sekretu najlepiej wyruszyć dopiero po oczyszczeniu okolicy z wrogów PDA (200 punktów doświadczenia) leży na jednej ze skrzyń (screen).
Skieruj się w stronę nowej rampy, docierając do pokazanych na dołączonym screenie drzwi wyjściowych z magazynu. Wyrusz tu liniowym korytarzem. Po obejrzeniu nowej cut-scenki z udziałem "anioła" dotrzyj do drzwi prowadzących do kolejnej lokacji.
Gra wyświetli za chwilę nowy filmik przerywnikowy, z którego dowiesz się, że wrogowie przygotowali na Ciebie zasadzkę i że towarzyszy im kilka ghuli. Po odzyskaniu kontroli nad Ericiem upewnij się, że jesteś schowany za zasłoną.
Musisz szybko przystąpić do działania, a to dlatego, że jeden z przeciwników zmierza aktualnie w Twoją stronę i sprawdzi miejsce, w którym domyślnie schował się Eric. Radzę szybko przeteleportować się w okolice lewego pojazdu. Możesz teraz zaczekać aż wartownik Cię minie i szybko oddalić się od tego miejsca lub go zlikwidować. W tym drugim przypadku dla bezpieczeństwa radzę użyć ataków dystansowych (Shadow Kill lub Shadow Grip). Ciało pozostaw w miejscu, w którym rozpocząłeś eksplorację omawianej lokacji.
Niezależnie od tego jak się zachowałeś wybierz pokazane na screenie schody. Koniecznie pozostawaj w lewej części pomieszczenia, a to dlatego, że obszar po prawej stronie jest okupowany przez aż trzy ghule.
Jak zapewne zauważyłeś zbliżyłeś się do obszaru patrolowanego przez dwie kolejne osoby. Na początek ustaw się w miejscu pokazanym na screenie 1 i zaczekaj aż jeden z wartowników oddali się od pobliskiego narożnika. Gdy tylko to nastąpi przejdź do miejsca pokazanego na screenie 2 (uwaga na rozbite szkło na podłodze, które może zaalarmować wrogów!).
W zależności od upodobań możesz podjąć próbę ominięcia obu wartowników (udaj się w takiej sytuacji nieznacznie w lewo i schowaj za pojazdem) lub ich zlikwidować. Jeżeli wybierasz agresywny wariant zachowania to zacznij od lewego przeciwnika i błyskawicznie schowaj jego ciało w jakimś ustronnym miejscu.
Teraz zajmij się wartownikiem, który co pewien czas zatrzymuje się przy bocznym przejściu, czyli tym samym, z którego przed chwilą sam skorzystałeś.
Nie śpiesz się z opuszczeniem opisywanej lokacji, albowiem do odnalezienia jest tu pokazane na screenie i zlokalizowane w narożniku PDA (200 punktów doświadczenia).
Do rampy prowadzącej do wyjścia możesz dotrzeć na dwa sposoby. Pierwszy wariant zakłada wybranie pokazanego na screenie 1 bardzo wąskiego przejścia za zaparkowaną furgonetką. Drugi wariant zakłada ustawienie się w miejscu pokazanym na screenie 2 i użycie teleportacji do ominięcia ghuli.
Jeśli chcesz możesz zająć się wszystkimi trzema ghulami, bo znalazłeś się za ich plecami. Nie jest to oczywiście wymagane, ale dodatkowe punkty doświadczenia zawsze się przydadzą. Po załatwieniu wszystkich spraw w tej lokacji udaj się do drzwi wyjściowych.