Miejsce przetrzymywania Rose | Rozdział 6 - M17 Base | DARK poradnik DARK
Ostatnia aktualizacja: 7 października 2019
Miejsce przetrzymywania Rose
Jak zapewne zauważyłeś powróciłeś właśnie do przemierzanej wcześniej sali z komorami kriogenicznymi. Także i tym razem Twoim zadaniem będzie dotarcie na piętro, bo to właśnie tam przetrzymywana jest Rose. Zignoruj natomiast centralną "arenę", bo przebywającym na niej zmutowanym Steinerem nie musisz się chwilowo przejmować.
W stronę Erica zmierzają dwie dwuosobowe grupy łowców wampirów (po jednej grupie na każde z bocznych przejść). Polecam jak najszybciej wybrać się w prawo i schować się za pokazaną na dołączonym screenie zasłoną. Użyj tej zasłony w połączeniu z wampirzą wizją żeby ominąć dwóch przeciwników.
Jeśli chcesz możesz od razu wznowić przemarsz. Ja radziłbym jednak zaskoczyć ominiętych przed chwilą wrogów od tyłu. Najpierw zaatakuj zwykłego wartownika, a następnie ostrożnie zbliż się do opancerzonego łowcy i zaczekaj aż odwróci się do Ciebie plecami.
Korzystając z okazji możesz też zająć się dwoma przeciwnikami, którzy rozstawili się już zapewne na lewo od miejsca startu. Przenieś się w tę okolicę dzięki wykorzystaniu teleportacji.
Nie przejmuj się tym, że łowcy wampirów stoją bardzo blisko siebie, gdyż egzekucja wykonana na standardowym przeciwniku nie powinna zaalarmować jego opancerzonego kolegi.
Ruszaj w stronę balkoników, uważając po drodze na wartownika zatrzymującego się przy balustradzie na górze i nie dając mu się zauważyć. Wyjdź po dowolnych schodach na górny poziom.
Wspomnianego wartownika prawdopodobnie nie będziesz w ogóle musiał zabić, bo Eric automatycznie powinien wbiec do pomieszczenia z Rose i uratować zaprzyjaźnioną wampirzycę. Wysłuchaj rozmowy z Rose, która wyjaśni ci cały plan działania. Zakłada on mianowicie odwracanie uwagi zmutowanego Steinera w połączeniu z aktywowaniem kolejnych terminali.