Cele | Rozdział 6 - M17 Base | DARK poradnik DARK
Ostatnia aktualizacja: 7 października 2019
Cele
Podążaj wąskimi korytarzami, docierając po kilku chwilach do nowego obszaru z celami i otrzymując nagrody (1000 punktów doświadczenia za odnalezienie centrum dowodzenia i 1000 punktów doświadczenia za przejście przez więzienie bez wszczynania alarmu). Wybierz główne schody, doprowadzając do wyświetlenia dłuższego filmiku przerywnikowego, w trakcie którego Eric będzie miał okazję do wymiany kilku zdań z Samanthą. Kobieta naśle wkrótce na Ciebie łowców wampirów, tak więc przygotuj się, bo tuż po odzyskaniu kontroli nad Ericiem będziesz musiał przystąpić do działania.
Jeśli nie chcesz eliminować przeciwników to błyskawicznie przeteleportuj się w okolice lewej zasłony, a następnie użyj mocy Obfuscation (lub zaczekaj na regenerację mocy Shadow Leap) żeby bezpiecznie dotrzeć do pokazanego na dołączonym screenie korytarza.
Jeśli nie masz nic przeciwko pozbyciu się wszystkich łowców wampirów to dla odmiany użyj teleportacji na prawych skrzyniach, a następnie szybko dotrzyj do pokazanego na powyższym screenie prawego pomieszczenia (ponowne użycie wampirzych mocy do pozostania w ukryciu nie powinno okazać się konieczne). Jest to lepszy wariant, bo pozwoli ci w łatwy sposób zabić wrogów i przy okazji pozyskać nowy sekret.
Jeżeli zgodnie z moją sugestią przedostałeś się do prawego pomieszczenia magazynowego to rozejrzyj się w pierwszej kolejności za pokazanym na screenie PDA (200 punktów doświadczenia).
Pozostań w tym pomieszczeniu i zaczekaj aż przy wejściu do magazynu ustawi się wartownik. Z racji tego, że postać ta odwróci się do Ciebie plecami jej eliminacja będzie bardzo prosta.
Ostrożnie zbliż się teraz do prawego podwyższenia, na którym wcześniej spotkałeś się z Samanthą. Przed Tobą najtrudniejszy krok, albowiem dobrze byłoby tu użyć mocy Shadow Kill lub Shadow Grip żeby pozbyć się stojącego na górze przeciwnika (jest on zwrócony w stronę schodów).
Pozostań na wspomnianym podwyższeniu i zajdź od tyłu drugiego z opancerzonych łowców. W tym przypadku skuteczna eliminacja nie będzie już żadnym problemem.
Powróć na dół i zbliż się do dwóch przeciwników pozostających blisko siebie. Wykonaj bieg przy pokazanej na screenie 1 zasłonie, zwracając tym samym na siebie uwagę nieuzbrojonego łowcy. Szybko schowaj się za inną zasłoną, zaczekaj na przybycie przeciwnika i zajdź go od tyłu (screen 2).
Do zamordowania pozostało ci już tylko dwóch przeciwników w zbrojach. Postacie te są zwrócone w przeciwną stronę od pomieszczenia magazynowego, w którym rozpoczynałeś rozgrywkę, tak więc nie sprawią ci kłopotów.
Niezależnie od tego czy zdecydowałeś się na zamordowanie wszystkich przeciwników czy też ich ominąłeś musisz docelowo dotrzeć na przeciwległy koniec badanej sali. Zbliż się tu do pokazanych na powyższym screenie prawych drzwi, nad którymi zamontowano kamerę ochrony.
Użyj trybu Vampire Vision żeby sprawdzić aktualne położonie wartownika patrolującego korytarz za drzwiami, przy których aktualnie się znajdujesz. Do działania przystąp w momencie gdy postać ta zacznie się od Ciebie oddalać, najlepiej decydując się na jej eliminację.
Ostrożnie przejdź do nowego pomieszczenia, w którym zmuszony zostaniesz do unikania kolejnej kamery bezpieczeństwa. Oprócz tego powinieneś tu zauważyć opancerzonego łowcę podróżującego pomiędzy bardziej oddalonymi stanowiskami komputerowymi. Pozostaw tę postać w spokoju lub nakłoń ją biegiem przy jednej z zasłon do przejścia do środkowej części pomieszczenia. Nie atakuj jej natomiast gdy znajduje się w "domyślnej" pozycji, bo jest ona obserwowana przez dodatkową kamerę ochrony.
Nie opuszczaj od razu omawianego obszaru, tylko rozejrzyj się za leżącym na jednym z prawych biurek i pokazanym na screenie PDA (200 punktów doświadczenia).
Możesz już przejść do lewego pomieszczenia, unikając oczywiście znalezienia się w polu widzenia kamery bezpieczeństwa. Podejdź do terminalu komputerowego i wejdź z nim w interakcję celem wgrania wirusa.
Wyrusz teraz z powrotem w stronę badanej już wcześniej głównej sali. NIE ŚPIESZ SIĘ z ponownym wkroczeniem do tego obszaru, a to dlatego, że w okolicy pojawiło się dwóch wrogów. Zaczekaj aż przeciwnicy zakończą rozmowę, a to dlatego, że jeden z nich zastrzeli kolegę. Ominięcie przeciwnika, który stoi przy drzwiach może ci sprawić trochę problemów. Jeżeli nie rozwinąłeś maksymalnie cichego biegania to powinno wystarczyć wykonanie biegu w korytarzu, w którym aktualnie się znajdujesz. Schowaj się w oczekiwaniu na przybycie wartownika i zaatakuj go tuż po tym jak zacznie powracać na swój ustalony posterunek.
Jeśli masz maksymalnie ulepszony cichy bieg i/lub jeśli nie chcesz zabijać łowcy to zbliż się ostrożnie do przeciwnika i użyj teleportacji żeby przenieść się za lewe zasłony. Możesz następnie spróbować odwrócić uwagę wroga lub się od niego oddalić.
Wyjście z opisywanej lokacji pokazane zostało na powyższym screenie (jeśli nie zabiłeś ostatniego przeciwnika w zbroi to konieczne użyj ponownie teleportacji). Zejdź po schodach do nowego obszaru, wysłuchując po drodze rozmowy z Rose.