Pawilon | Rozdział 1 - Harding Museum | DARK poradnik DARK
Ostatnia aktualizacja: 7 października 2019
Pawilon
Ostrożnie wejdź do budynku i ustaw się na lewo od schodów prowadzących na piętro. Jeżeli wyeliminowałeś wszystkich wartowników zgromadzonych na zewnątrz budynku to nie musisz się teraz dodatkowo pilnować. W przeciwnym wypadku rozważ schowanie się za narożnikiem (uwaga na nowego przeciwnika!), tak by nie zostać zauważonym w trakcie patrolowania przez nich okolicy.
Pomóż sobie wampirzym trybem widzenia, czyli mocą Vampire Vision, sprawdzając z jej pomocą aktualne miejsce pobytu wartownika przebywającego na piętrze. Zaczekaj aż osoba ta wyruszy w lewo, czyli zacznie oddalać się od schodów. Szybko udaj się teraz na piętro. Jeśli nie zabijać przeciwnika to szybko schowaj się w bocznym pomieszczeniu. W przeciwnym wypadku zajdź go od tyłu i dokonaj na nim szybkiej egzekucji.
Wejdź do wspomnianego wyżej bocznego pomieszczenia i dokładnie je zbadaj. W miejscu pokazanym na screenie 1 pozostawiono PDA, czyli sekretny przedmiot z zapisaną wiadomością, którą możesz oczywiście przeczytać. Warto w tym miejscu dodać, że odnalezienie każdego sekretu wiąże się z nagrodą w postaci 200 punktów doświadczenia. Podejdź teraz do czytnika e-booków pokazanego na screenie 2 i również go zabierz (obiekt ten związany jest z pobocznym zadaniem otrzymanym w trakcie rozmowy z Tomem w klubie nocnym w pierwszym rozdziale gry).
Wyjdź z bocznego pomieszczenia i wybierz schody prowadzące na najwyższe piętro. Przeciwnika stojącego przy oszklonej ścianie pawilonu możesz zlikwidować lub ominąć (uważaj w tym przypadku na kawałki szkła!). Ważniejsze jest to żeby podejść do zamkniętych drzwi z czujnikami laserowymi. Wysłuchaj rozmowy z Rose dotyczącej odnalezienia innego przejścia do muzeum.
Powróć na najniższy poziom pawilonu i zbadaj lewe pomieszczenie. W miejscu tym przebywa nowy wartownik i analogicznie do poprzedniej osoby możesz go wyeliminować lub przemknąć za jego plecami. Ponownie uważaj tu też na rozbite szkło, nie stając na nim tak by nie zaalarmować przedwcześnie wrogo nastawionego żołnierza.
Wybierz zakręcane schody prowadzące na szczyt wieży. Przebywającego w tym miejscu żołnierza musisz zabić, bo tylko w taki sposób Eric uzyska dostęp do terminalu posterunku ochrony i doprowadzi do zniesienia zabezpieczeń.
Ponownie wybierz się na parter i raz jeszcze udaj się do pomieszczenia na drugim piętrze pawilonu, na którym wcześniej znajdowały się zamknięte drzwi. Zauważ, że możesz teraz przejść dalej. Zaczekaj aż Rose odblokuje drugie drzwi i wkrocz do muzeum. Gra w tym momencie powinna przydzielić ci kilka nagród za opuszczenie pawilonu - standardowo otrzymasz 1000 punktów doświadczenia, przy czym jeśli nie doprowadziłeś do wszczęcia alarmu to przyznana ci zostanie premia w wysokości 1000 punktów doświadczenia.