Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

DARK - poradnik do gry

DARK - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Pawilon | Rozdział 1 - Harding Museum | DARK poradnik DARK

Ostatnia aktualizacja: 7 października 2019

Pawilon

Schody prowadzące na półpiętro - Pawilon | Rozdział 1 - Harding Museum | DARK - DARK - poradnik do gry
Schody prowadzące na półpiętro

Ostrożnie wejdź do budynku i ustaw się na lewo od schodów prowadzących na piętro. Jeżeli wyeliminowałeś wszystkich wartowników zgromadzonych na zewnątrz budynku to nie musisz się teraz dodatkowo pilnować. W przeciwnym wypadku rozważ schowanie się za narożnikiem (uwaga na nowego przeciwnika!), tak by nie zostać zauważonym w trakcie patrolowania przez nich okolicy.

Przeciwnik pilnujący półpiętra - Pawilon | Rozdział 1 - Harding Museum | DARK - DARK - poradnik do gry
Przeciwnik pilnujący półpiętra

Pomóż sobie wampirzym trybem widzenia, czyli mocą Vampire Vision, sprawdzając z jej pomocą aktualne miejsce pobytu wartownika przebywającego na piętrze. Zaczekaj aż osoba ta wyruszy w lewo, czyli zacznie oddalać się od schodów. Szybko udaj się teraz na piętro. Jeśli nie zabijać przeciwnika to szybko schowaj się w bocznym pomieszczeniu. W przeciwnym wypadku zajdź go od tyłu i dokonaj na nim szybkiej egzekucji.

1 - Pawilon | Rozdział 1 - Harding Museum | DARK - DARK - poradnik do gry
Wejdź do wspomnianego wyżej bocznego pomieszczenia i dokładnie je zbadaj - Pawilon | Rozdział 1 - Harding Museum | DARK - DARK - poradnik do gry

Wejdź do wspomnianego wyżej bocznego pomieszczenia i dokładnie je zbadaj. W miejscu pokazanym na screenie 1 pozostawiono PDA, czyli sekretny przedmiot z zapisaną wiadomością, którą możesz oczywiście przeczytać. Warto w tym miejscu dodać, że odnalezienie każdego sekretu wiąże się z nagrodą w postaci 200 punktów doświadczenia. Podejdź teraz do czytnika e-booków pokazanego na screenie 2 i również go zabierz (obiekt ten związany jest z pobocznym zadaniem otrzymanym w trakcie rozmowy z Tomem w klubie nocnym w pierwszym rozdziale gry).

Zablokowane przejście do muzeum - Pawilon | Rozdział 1 - Harding Museum | DARK - DARK - poradnik do gry
Zablokowane przejście do muzeum

Wyjdź z bocznego pomieszczenia i wybierz schody prowadzące na najwyższe piętro. Przeciwnika stojącego przy oszklonej ścianie pawilonu możesz zlikwidować lub ominąć (uważaj w tym przypadku na kawałki szkła!). Ważniejsze jest to żeby podejść do zamkniętych drzwi z czujnikami laserowymi. Wysłuchaj rozmowy z Rose dotyczącej odnalezienia innego przejścia do muzeum.

Eliminacja przeciwnika na parterze pawilonu - Pawilon | Rozdział 1 - Harding Museum | DARK - DARK - poradnik do gry
Eliminacja przeciwnika na parterze pawilonu

Powróć na najniższy poziom pawilonu i zbadaj lewe pomieszczenie. W miejscu tym przebywa nowy wartownik i analogicznie do poprzedniej osoby możesz go wyeliminować lub przemknąć za jego plecami. Ponownie uważaj tu też na rozbite szkło, nie stając na nim tak by nie zaalarmować przedwcześnie wrogo nastawionego żołnierza.

Posterunek ochrony - Pawilon | Rozdział 1 - Harding Museum | DARK - DARK - poradnik do gry
Posterunek ochrony

Wybierz zakręcane schody prowadzące na szczyt wieży. Przebywającego w tym miejscu żołnierza musisz zabić, bo tylko w taki sposób Eric uzyska dostęp do terminalu posterunku ochrony i doprowadzi do zniesienia zabezpieczeń.

Odblokowane przejście do muzeum - Pawilon | Rozdział 1 - Harding Museum | DARK - DARK - poradnik do gry
Odblokowane przejście do muzeum

Ponownie wybierz się na parter i raz jeszcze udaj się do pomieszczenia na drugim piętrze pawilonu, na którym wcześniej znajdowały się zamknięte drzwi. Zauważ, że możesz teraz przejść dalej. Zaczekaj aż Rose odblokuje drugie drzwi i wkrocz do muzeum. Gra w tym momencie powinna przydzielić ci kilka nagród za opuszczenie pawilonu - standardowo otrzymasz 1000 punktów doświadczenia, przy czym jeśli nie doprowadziłeś do wszczęcia alarmu to przyznana ci zostanie premia w wysokości 1000 punktów doświadczenia.