Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

DARK - poradnik do gry

DARK - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Wejście | Rozdział 3 - Atlantis | DARK poradnik DARK

Ostatnia aktualizacja: 7 października 2019

Wejście

Okolice wejścia do klubu Atlantis - Wejście | Rozdział 3 - Atlantis | DARK - DARK - poradnik do gry
Okolice wejścia do klubu Atlantis

Na początek poświęć kilka chwil na zapoznanie się z założeniami początkowej części opisywanego rozdziału. W trakcie podróży do miejsc podłożenia bomb dymnych nie będziesz mógł mianowicie używać mocy Erica (za wyjątkiem wampirzego trybu widzenia) ani atakować wrogo nastawionych postaci. Nie możesz niestety liczyć na to, że nie spotkasz żadnych wartowników, tak więc jeszcze większą rolę odegra skradanie się, tym bardziej, że oprócz wzroku strażników będziesz też musiał unikać lokalnych kamer bezpieczeństwa.

Uwaga - Jeśli zostaniesz zdemaskowany przez wartownika lub przez kamerę to automatycznie zawalisz aktualny cel misji i powrócisz do ostatniego checkpointa. Nie radzę w takiej sytuacji "manualnie" przeładowywać punktu kontrolnego, bo pomimo podejmowania kolejnych prób przejścia misji zdobywane punkty doświadczenia z tytułu odnajdywania PDA czy zaliczania głównych zadań będą się sumowały.

Wartownik przemieszczający się przy fontannie - Wejście | Rozdział 3 - Atlantis | DARK - DARK - poradnik do gry
Wartownik przemieszczający się przy fontannie

Tuż po rozpoczęciu misji zwróć uwagę na wartownika podróżującego wokół centralnej fontanny zgodnie z ruchem wskazówek zegara. Do unikania tej postaci najlepiej jest wykorzystywać okoliczne słupy.

Ścieżka prowadząca do klubu - Wejście | Rozdział 3 - Atlantis | DARK - DARK - poradnik do gry
Ścieżka prowadząca do klubu

Do wejścia do budynku zbliż się od lewej strony, zauważając, że jest ono pilnowane przez drugiego strażnika, jak również przez kamerę bezpieczeństwa. W przypadku kamer musisz zwracać uwagę na monitorowane przez nie obszary, przebiegając obok nich w momencie gdy obrócą się w inną stronę. Jeżeli zostaniesz zauważony przez kamerę to jak najszybciej znajdź zasłonę, bo sama próba oddalenia się od niej niekoniecznie załatwi sprawę.

Do akcji przystąp w pokazanym na powyższym screenie momencie, czyli tuż po tym jak strażnik odwróci się i wyruszy w stronę wnętrza lokalu - Wejście | Rozdział 3 - Atlantis | DARK - DARK - poradnik do gry

Do akcji przystąp w pokazanym na powyższym screenie momencie, czyli tuż po tym jak strażnik odwróci się i wyruszy w stronę wnętrza lokalu. Udaj się za nim, unikając oczywiście znalezienia się w obszarze monitorowanym przez kamerę bezpieczeństwa.

Po znalezieniu się wewnątrz budynku nie śpiesz się z dotarciem do głównej sali klubu Atlantis, a to dlatego, że na dole przebywa jeszcze jeden wartownik - Wejście | Rozdział 3 - Atlantis | DARK - DARK - poradnik do gry

Po znalezieniu się wewnątrz budynku nie śpiesz się z dotarciem do głównej sali klubu Atlantis, a to dlatego, że na dole przebywa jeszcze jeden wartownik. Ustaw się mianowicie przy pokazanym na screenie murku i zacznij wyczekiwać odpowiedniego momentu do tego żeby przystąpić do działania.

Moment przeniknięcia do głównej sali lokalu - Wejście | Rozdział 3 - Atlantis | DARK - DARK - poradnik do gry
Moment przeniknięcia do głównej sali lokalu

Musisz ruszyć z miejsca GDY TYLKO zauważysz, że strażnik na dole odwrócił się, bo tylko wtedy zdążysz z dotarciem do wejścia do klubu zanim ponownie zwróci się on w stronę schodów.