Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

DARK - poradnik do gry

DARK - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Pierwsza średniowieczna wystawa | Rozdział 1 - Harding Museum | DARK poradnik DARK

Ostatnia aktualizacja: 7 października 2019

Pierwsza średniowieczna wystawa

Skręć w lewo i koniecznie zatrzymaj się po znalezieniu się przy najbliższym narożniku, albowiem do odnalezienia jest tu pokazane na dołączonym screenie PDA (200 punktów doświadczenia) - Pierwsza średniowieczna wystawa | Rozdział 1 - Harding Museum | DARK - DARK - poradnik do gry

Skręć w lewo i koniecznie zatrzymaj się po znalezieniu się przy najbliższym narożniku, albowiem do odnalezienia jest tu pokazane na dołączonym screenie PDA (200 punktów doświadczenia).

Przeciwnik na górnym balkoniku - Pierwsza średniowieczna wystawa | Rozdział 1 - Harding Museum | DARK - DARK - poradnik do gry
Przeciwnik na górnym balkoniku

Udaj się teraz w prawo, uważając na rozbite szkło i natrafiając na pierwszego wartownika. Analogicznie do poprzednich tego typu spotkań przeciwnika możesz zabić lub go ominąć.

1 - Pierwsza średniowieczna wystawa | Rozdział 1 - Harding Museum | DARK - DARK - poradnik do gry
Wybierz schody prowadzące na parter, przy czym zatrzymaj się w pokazanej na screenie 1 pozycji i użyj lewej balustrady jako zasłony - Pierwsza średniowieczna wystawa | Rozdział 1 - Harding Museum | DARK - DARK - poradnik do gry

Wybierz schody prowadzące na parter, przy czym zatrzymaj się w pokazanej na screenie 1 pozycji i użyj lewej balustrady jako zasłony. W miejscu tym przebywa dwóch nowych przeciwników i niestety ich eliminacja jest bardzo utrudniona, bo wzajemnie się oni obserwują. Dobrym sposobem na zabezpieczenie tej okolicy jest użycie mocy Domination (rozkojarzenie) na jednym z wrogów, tak by szybko się nim zająć (screen 2) i następnie dopaść również jego kolegę zanim zdoła się odwrócić. Możesz też popróbować z takimi mocami jak Distract (odwrócenie uwagi) czy Presence (jednoczesne ogłuszenie obu wrogów).

Sugerowane miejsce do teleportacji - Pierwsza średniowieczna wystawa | Rozdział 1 - Harding Museum | DARK - DARK - poradnik do gry
Sugerowane miejsce do teleportacji

Jeśli nie dysponujesz żadną z wymienionych wyżej umiejętności to najlepiej będzie ominąć obu wrogów. Upewnij się, że żołnierz stojący bliżej schodów spogląda w inną stronę i użyj mocy Shadow Leap żeby przeteleportować się w okolicę gablotek zlokalizowanych po prawej stronie.

Jeżeli zdecydowałeś się na wybór okrężnej drogi to pamiętaj o utrudnieniu, o którym poinformowany zostałeś tuż po wkroczeniu do tej sali, czyli o gablotach z czujnikami ruchu, podobnymi do tej pokazanej na powyższym screenie - Pierwsza średniowieczna wystawa | Rozdział 1 - Harding Museum | DARK - DARK - poradnik do gry

Jeżeli zdecydowałeś się na wybór "okrężnej drogi" to pamiętaj o utrudnieniu, o którym poinformowany zostałeś tuż po wkroczeniu do tej sali, czyli o gablotach z czujnikami ruchu, podobnymi do tej pokazanej na powyższym screenie. Gabloty załaczają się w momencie gdy się do nich wyraźnie zbliżysz, tak więc nie musisz ich całkowicie okrążać. Załączenie się danego fragmentu wystawy nie jest też równoznaczne z wszczęciem alarmu, tym niemniej wzbudzi to zainteresowanie okolicznych wartowników i nakłoni ich do przybycia w dane miejsce.

Boczne pomieszczenie - Pierwsza średniowieczna wystawa | Rozdział 1 - Harding Museum | DARK - DARK - poradnik do gry
Boczne pomieszczenie

Wspomniana wyżej okrężna droga prowadzi przez zlokalizowane na przeciwległym końcu sali boczne pomieszczenie. Także i tu musisz uważać na to żeby nie zostać "wykrytym" przez jeden z czujników ruchu.

Okolice wyjścia z pierwszej wystawy - Pierwsza średniowieczna wystawa | Rozdział 1 - Harding Museum | DARK - DARK - poradnik do gry
Okolice wyjścia z pierwszej wystawy

Niezależnie od tego czy pozbyłeś się dwóch początkowych wartowników czy ich ominąłeś powinieneś zbliżyć się do wyjścia z tej sali. Nie śpiesz się jednak z dotarciem do drzwi wyjściowych, bo w okolicy przebywa dwóch kolejnych wrogów.

Wartownik patrolujący okolice wyjścia - Pierwsza średniowieczna wystawa | Rozdział 1 - Harding Museum | DARK - DARK - poradnik do gry
Wartownik patrolujący okolice wyjścia

Jeśli chcesz jak najszybciej opuścić tę lokację to zaczekaj aż wartownik podróżujący wzdłuż gablot uda się w prawo i szybko dotrzyj do wyjścia. Jeśli z kolei masz w planach eliminację tej osoby to przemieszczaj się początkowo równolegle do niej, pamiętając o unikaniu nowych czujników ruchu.

Zatrzymaj się w pokazanym na powyższym screenie miejscu i użyj koniecznie mocy Vampire Vision, a to dlatego, że w drugim bocznym pomieszczeniu przebywa kolejny żołnierz - Pierwsza średniowieczna wystawa | Rozdział 1 - Harding Museum | DARK - DARK - poradnik do gry

Zatrzymaj się w pokazanym na powyższym screenie miejscu i użyj koniecznie mocy Vampire Vision, a to dlatego, że w drugim bocznym pomieszczeniu przebywa kolejny żołnierz. Zaczekaj aż postać ta odwróci się i zacznie oddalać i dopiero wtedy zaatakuj wartownika, za którym do niedawna podążałeś.

Żołnierz w bocznym pomieszczeniu - Pierwsza średniowieczna wystawa | Rozdział 1 - Harding Museum | DARK - DARK - poradnik do gry
Żołnierz w bocznym pomieszczeniu

Możesz teraz w zależności od upodobań przeciągnąć szybko ciało zlikwidowanej przed chwilą osoby lub od razu wejść do bocznego pomieszczenia i rozprawić się z ostatnim żołnierzem zanim zdąży się on odwrócić.

Wyjście z pierwszej sali z wystawą jak już wspomniałem znajduje się w narożniku na lewo od schodów, przy których rozpocząłeś eksplorację parteru i pokazane ono zostało na dołączonym screenie - Pierwsza średniowieczna wystawa | Rozdział 1 - Harding Museum | DARK - DARK - poradnik do gry

Wyjście z pierwszej sali z wystawą jak już wspomniałem znajduje się w narożniku na lewo od schodów, przy których rozpocząłeś eksplorację parteru i pokazane ono zostało na dołączonym screenie.

Podgląd na wrogów przesłuchujących niewinną osobę - Pierwsza średniowieczna wystawa | Rozdział 1 - Harding Museum | DARK - DARK - poradnik do gry
Podgląd na wrogów przesłuchujących niewinną osobę

Rozpocznij przemarsz liniowymi korytarzami, w trakcie którego obejrzysz nową scenkę przerywnikową ze spotkania z "aniołem". Zignoruj mijane po drodze pomieszczenie konferencyjne, bo nie ma w nim żadnych ciekawych rzeczy. Zbliż się natomiast do lewego pomieszczenia z dwoma wrogami oraz strażnikiem muzeum, który zostanie za chwilę zamordowany (chyba że nie chesz nikogo zabijać - w takiej sytuacji najlepiej zignorować to miejsce).

2 - Pierwsza średniowieczna wystawa | Rozdział 1 - Harding Museum | DARK - DARK - poradnik do gry
Wycofaj się, a to dlatego, że jeden z wrogów wyruszy wkrótce w Twoją stronę - Pierwsza średniowieczna wystawa | Rozdział 1 - Harding Museum | DARK - DARK - poradnik do gry

Wycofaj się, a to dlatego, że jeden z wrogów wyruszy wkrótce w Twoją stronę. Najlepiej jest zaczaić się na niego przy jednym z narożników i następnie sprawnie go zlikwidować (screen 1). Drugi z przeciwników powinien z kolei zacząć podróżować pomiędzy korytarzem i pomieszczeniem ze zwłokami. Jego również dobrze byłoby się pozbyć (screen 2).

Główną zaletą zamordowania opisanych wyżej przeciwników jest możliwość zbadania pomieszczenia, w którym przebywali - Pierwsza średniowieczna wystawa | Rozdział 1 - Harding Museum | DARK - DARK - poradnik do gry

Główną zaletą zamordowania opisanych wyżej przeciwników jest możliwość zbadania pomieszczenia, w którym przebywali. W pokazanym na powyższym screenie miejscu odnajdziesz mianowicie PDA (200 punktów doświadczenia).

Wejście na teren wystawy machin oblężniczych - Pierwsza średniowieczna wystawa | Rozdział 1 - Harding Museum | DARK - DARK - poradnik do gry
Wejście na teren wystawy machin oblężniczych

Dokończ przemarsz mający na celu dotarcie do drzwi prowadzących do drugiej, znacznie większej sali ze średniowieczną wystawą.