Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

DARK - poradnik do gry

DARK - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Stare kino | Rozdział 4 - The Hole | DARK poradnik DARK

Ostatnia aktualizacja: 7 października 2019

Stare kino

Rampa prowadząca do sali projekcyjnej - Stare kino | Rozdział 4 - The Hole | DARK - DARK - poradnik do gry
Rampa prowadząca do sali projekcyjnej

Obejrzyj krótką cut-scenkę z udziałem jednego z ghuli, po czym rozpocznij liniową eksplorację starego kina, otrzymując przy okazji nagrody za zaliczenie poprzednich lokacji - 1000 punktów doświadczenia za dotarcie do kina oraz 1000 punktów doświadczenia za nie doprowadzenie do wszczęcia alarmu. Po znalezieniu się w zniszczonej sali kinowej wybierz górną ścieżkę.

Wejdź do pomieszczenia z projektorem i zaatakuj z zaskoczenia przebywającego tu ghula - Stare kino | Rozdział 4 - The Hole | DARK - DARK - poradnik do gry

Wejdź do pomieszczenia z projektorem i zaatakuj z zaskoczenia przebywającego tu ghula. Możesz już na spokojnie rozejrzeć się po okolicy, odnajdując pokazane na screenie PDA (200 punktów doświadczenia).

Udaj się teraz w prawo - Stare kino | Rozdział 4 - The Hole | DARK - DARK - poradnik do gry

Udaj się teraz w prawo. Po zbliżeniu się do klatki schodowej zbadaj krótki lewy korytarz, natrafiając na jeszcze jedno PDA (200 punktów doświadczenia). Przy próbie skorzystania ze schodów gra wyświetli scenkę przerywnikową obrazującą pojawienie się w kinie nowych łowców wampirów.

Przeciwnicy zmierzają aktualnie w Twoją stronę i możesz sobie z nimi poradzić na dwa zasadnicze sposoby - Stare kino | Rozdział 4 - The Hole | DARK - DARK - poradnik do gry

Przeciwnicy zmierzają aktualnie w Twoją stronę i możesz sobie z nimi poradzić na dwa zasadnicze sposoby. Jeśli chcesz szybko opuścić budynek kina to powróć na parter i wybierz zignorowaną wcześniej dolną ścieżkę, docierając do pokazanej na screenie dziury w murze. Możesz tu spróbować użyć teleportacji lub ataku dystansowego na jednym z wrogów.

Opancerzony łowca - Stare kino | Rozdział 4 - The Hole | DARK - DARK - poradnik do gry
Opancerzony łowca

Jeżeli z kolei masz zamiar zostać na piętrze to wycofaj się do pomieszczenia z projektorem, w którym odnalazłeś wcześniej pierwszy sekret. Zaczekaj aż w okolicy pojawi się opancerzony wartownik i upewnij się, że nie jest on obserwowany przez drugiego z łowców zanim zdecydujesz się na atak. Uważaj ponadto na śmieci pozostawione na ziemi w pobliżu wyjścia z sali z projektorem, tak by nie zostać przedwcześnie zdemaskowanym.

Drugi z przeciwników - Stare kino | Rozdział 4 - The Hole | DARK - DARK - poradnik do gry
Drugi z przeciwników

Postaraj się odciągnąć ciało opancerzonego przeciwnika do pomieszczenia z projektorem, bo na piętrze prędzej czy później zjawi się drugi przeciwnik. W zależności od upodobań możesz użyć teleportacji i ominąć tę postać na klatce schodowej lub zaatakować ją gdy wyruszy ponownie na parter.

Wyjście ze starego kina - Stare kino | Rozdział 4 - The Hole | DARK - DARK - poradnik do gry
Wyjście ze starego kina

Niezależnie od podjętych decyzji odnośnie eliminacji lub unikania łowców musisz dotrzeć do wyjścia z budynku kina i wkroczyć na dziedziniec okupowany przez kolejnych wrogów.