Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

DARK - poradnik do gry

DARK - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Zestawienie mocy - Passive Powers (pasywne) | Wampirze moce | DARK poradnik DARK

Ostatnia aktualizacja: 7 października 2019

Zestawienie mocy: Passive Powers (pasywne)

Assassin

DZIAŁANIE MOCY: Wyciszenie chodu oraz biegu Erica.

PRZYDATNOŚĆ: niska

KOSZT: 1 punkt rozwoju

UWAGI: Bazowa umiejętność nie ułatwia w znaczący sposób procesu skradania się, bo hałas podczasu chodu lub biegu jest mniejszy o zaledwie 5 procent. Należy ją w rezultacie potraktować jedynie jako przymusowy zakup na drodze do o wiele bardziej przydatnych poniższych ulepszeń.

ULEPSZENIE 1/3 - SILENCE IN THE DARK

DZIAŁANIE: Znaczące wyciszenie chodu oraz biegu Erica.

PRZYDATNOŚĆ: wysoka

KOSZT: 1 punkt rozwoju

UWAGI: Tym razem różnica jest już znacząca, albowiem chód i bieg są cichsze o 30 procent. Możesz dzięki temu częściej pozwalać sobie na bardziej ryzykowne akcje, nie martwiąc się o to, że zostaniesz nagle wykryty.

ULEPSZENIE 2/3 - GHOST

DZIAŁANIE: Mniejsze szanse zauważenia przez przeciwników.

PRZYDATNOŚĆ: wysoka

KOSZT: 2 punkty rozwoju

UWAGI: Warto doprowadzić do szybkiego odblokowania tego ulepszenia, dzięki czemu nie będziesz musiał się stresować w trudniejszych momentach, w których Eric przekrada się w pobliżu przeciwników.

ULEPSZENIE 3/3 - ENHANCED SNEAKING

DZIAŁANIE: Szybsze przemieszczanie się w trybie skradania.

PRZYDATNOŚĆ: wysoka

KOSZT: 2 punkty rozwoju

UWAGI: Także i to ulepszenie powinno znaleźć się wysoko na liście priorytetowych zakupów, albowiem dzięki niemu łatwiej będziesz mógł zbliżać się do przeciwników czy przekradać do kolejnych obszarów.

Toughness

DZIAŁANIE MOCY: Więcej punktów zdrowia i szybsza regeneracja.

PRZYDATNOŚĆ: niska

KOSZT: 1 punkt rozwoju

UWAGI: Bezwartościowa wampirza moc, zakładając oczywiście, że przez całą grę będziesz się skradał. Podobnie jak w przypadku umiejętności Regeneration pasywna premia do zdrowia może ci przydać się jedynie w trakcie pojedynku z finałowym bossem.

ULEPSZENIE 1/2 - TOUGHNESS II

DZIAŁANIE: Jeszcze więcej punktów zdrowia.

PRZYDATNOŚĆ: niska

KOSZT: 1 punkt rozwoju

UWAGI: Przyrost energii życiowej to 75 procent, ale nic to nie zmienia i nie czyni "bazowej" pasywnej zdolności ciekawszą.

ULEPSZENIE 2/2 - TOUGHNESS III

DZIAŁANIE: O wiele więcej punktów zdrowia i jeszcze szybsza regeneracja.

PRZYDATNOŚĆ: niska

KOSZT: 2 punkty rozwoju

UWAGI: Tym razem przyrost zdrowia to aż 200 procent, ale jak już powiedziałem premia do energii życiowej przyda ci się jedynie w walce z ostatnim bossem gry.

Vitae

DZIAŁANIE MOCY: Jeden dodatkowy punkt energii witalnej (Vitae).

PRZYDATNOŚĆ: wysoka

KOSZT: 1 punkt rozwoju

UWAGI: Radzę dość wcześnie odblokować tę umiejętność, gdyż Eric domyślnie dysponuje jedynie dwoma punktami energii witalnej.

ULEPSZENIE 1/1 - VITAE II

DZIAŁANIE: Kolejny punkt energii witalnej (Vitae).

PRZYDATNOŚĆ: wysoka

KOSZT: 2 punkty rozwoju

UWAGI: Ostatni czwarty punkt energii witalnej możesz zakupić nieco później. Najlepiej tego dokonać tuż po maksymalnym ulepszeniu mocy Feed, tak by móc częściej korzystać z wampirzych zdolności i przy wysysaniu krwi każdorazowo odnawiać dwie jednostki energii Vitae.

Awakened Instincts

DZIAŁANIE MOCY: Informacja o tym czy użycie mocy lub pożywienie się zostanie usłyszane przez innych wrogów.

PRZYDATNOŚĆ: średnia

KOSZT: 3 punkty rozwoju

UWAGI: Spokojnie możesz poradzić sobie także bez tej mocy. Jej dodatkową wadą jest to, że wymaga ona poświęcenia aż trzech punktów rozwoju, tak więc radziłbym zainteresować się nią dopiero po dokonaniu zakupu wszystkich najważniejszych wampirzych zdolności.