Zestawienie mocy - Passive Powers (pasywne) | Wampirze moce | DARK poradnik DARK
Ostatnia aktualizacja: 7 października 2019
Zestawienie mocy: Passive Powers (pasywne)
Assassin
DZIAŁANIE MOCY: Wyciszenie chodu oraz biegu Erica.
PRZYDATNOŚĆ: niska
KOSZT: 1 punkt rozwoju
UWAGI: Bazowa umiejętność nie ułatwia w znaczący sposób procesu skradania się, bo hałas podczasu chodu lub biegu jest mniejszy o zaledwie 5 procent. Należy ją w rezultacie potraktować jedynie jako przymusowy zakup na drodze do o wiele bardziej przydatnych poniższych ulepszeń.
ULEPSZENIE 1/3 - SILENCE IN THE DARK
DZIAŁANIE: Znaczące wyciszenie chodu oraz biegu Erica.
PRZYDATNOŚĆ: wysoka
KOSZT: 1 punkt rozwoju
UWAGI: Tym razem różnica jest już znacząca, albowiem chód i bieg są cichsze o 30 procent. Możesz dzięki temu częściej pozwalać sobie na bardziej ryzykowne akcje, nie martwiąc się o to, że zostaniesz nagle wykryty.
ULEPSZENIE 2/3 - GHOST
DZIAŁANIE: Mniejsze szanse zauważenia przez przeciwników.
PRZYDATNOŚĆ: wysoka
KOSZT: 2 punkty rozwoju
UWAGI: Warto doprowadzić do szybkiego odblokowania tego ulepszenia, dzięki czemu nie będziesz musiał się stresować w trudniejszych momentach, w których Eric przekrada się w pobliżu przeciwników.
ULEPSZENIE 3/3 - ENHANCED SNEAKING
DZIAŁANIE: Szybsze przemieszczanie się w trybie skradania.
PRZYDATNOŚĆ: wysoka
KOSZT: 2 punkty rozwoju
UWAGI: Także i to ulepszenie powinno znaleźć się wysoko na liście priorytetowych zakupów, albowiem dzięki niemu łatwiej będziesz mógł zbliżać się do przeciwników czy przekradać do kolejnych obszarów.
Toughness
DZIAŁANIE MOCY: Więcej punktów zdrowia i szybsza regeneracja.
PRZYDATNOŚĆ: niska
KOSZT: 1 punkt rozwoju
UWAGI: Bezwartościowa wampirza moc, zakładając oczywiście, że przez całą grę będziesz się skradał. Podobnie jak w przypadku umiejętności Regeneration pasywna premia do zdrowia może ci przydać się jedynie w trakcie pojedynku z finałowym bossem.
ULEPSZENIE 1/2 - TOUGHNESS II
DZIAŁANIE: Jeszcze więcej punktów zdrowia.
PRZYDATNOŚĆ: niska
KOSZT: 1 punkt rozwoju
UWAGI: Przyrost energii życiowej to 75 procent, ale nic to nie zmienia i nie czyni "bazowej" pasywnej zdolności ciekawszą.
ULEPSZENIE 2/2 - TOUGHNESS III
DZIAŁANIE: O wiele więcej punktów zdrowia i jeszcze szybsza regeneracja.
PRZYDATNOŚĆ: niska
KOSZT: 2 punkty rozwoju
UWAGI: Tym razem przyrost zdrowia to aż 200 procent, ale jak już powiedziałem premia do energii życiowej przyda ci się jedynie w walce z ostatnim bossem gry.
Vitae
DZIAŁANIE MOCY: Jeden dodatkowy punkt energii witalnej (Vitae).
PRZYDATNOŚĆ: wysoka
KOSZT: 1 punkt rozwoju
UWAGI: Radzę dość wcześnie odblokować tę umiejętność, gdyż Eric domyślnie dysponuje jedynie dwoma punktami energii witalnej.
ULEPSZENIE 1/1 - VITAE II
DZIAŁANIE: Kolejny punkt energii witalnej (Vitae).
PRZYDATNOŚĆ: wysoka
KOSZT: 2 punkty rozwoju
UWAGI: Ostatni czwarty punkt energii witalnej możesz zakupić nieco później. Najlepiej tego dokonać tuż po maksymalnym ulepszeniu mocy Feed, tak by móc częściej korzystać z wampirzych zdolności i przy wysysaniu krwi każdorazowo odnawiać dwie jednostki energii Vitae.
Awakened Instincts
DZIAŁANIE MOCY: Informacja o tym czy użycie mocy lub pożywienie się zostanie usłyszane przez innych wrogów.
PRZYDATNOŚĆ: średnia
KOSZT: 3 punkty rozwoju
UWAGI: Spokojnie możesz poradzić sobie także bez tej mocy. Jej dodatkową wadą jest to, że wymaga ona poświęcenia aż trzech punktów rozwoju, tak więc radziłbym zainteresować się nią dopiero po dokonaniu zakupu wszystkich najważniejszych wampirzych zdolności.