Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

DARK - poradnik do gry

DARK - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Titty Twister | Rozdział 3 - Atlantis | DARK poradnik DARK

Ostatnia aktualizacja: 7 października 2019

Titty Twister

Klub Titty Twister - Titty Twister | Rozdział 3 - Atlantis | DARK - DARK - poradnik do gry
Klub Titty Twister

Tradycyjnie już nie powinieneś się niepotrzebnie śpieszyć, tylko dokładnie zapoznać z nową dużą lokacją. W klubie Titty Twister musisz przede wszystkim uważać na wrogów zgromadzonych wokół centralnej sceny, jak również na ghule przetrzymywane w górnych klatkach. Nie radzę atakować strażników przebywających w głównej sali, bo stoją oni blisko siebie i wielu z nich wzajemnie się obserwuje. Jeśli zaś chodzi o aktualne zadanie, musisz dotrzeć na tyły klubu Titty Twister i do celu prowadzi właściwie tylko jedna bezpieczna ścieżka.

Lewy korytarz - Titty Twister | Rozdział 3 - Atlantis | DARK - DARK - poradnik do gry
Lewy korytarz

Wybierz korytarz zlokalizowany na lewo od miejsca startu i zachowaj czujność, bo jest on monitorowany przez kamerę bezpieczeństwa, pod którą musisz przejść. Korzystając z okazji możesz odwiedzić toalety zlokalizowane po lewej stronie. Jest to w pełni opcjonalne, ale będziesz mógł pozbyć się jednego z wrogów (nie musisz chować ciała, bo drugi ze strażników nigdy nie wyjdzie z kabiny).

Po dotarciu do końcowej części tunelu ostrożnie zbliż się ponownie do centralnej sali i zwróć się w stronę pokazanych na dołączonym screenie prawych schodów - Titty Twister | Rozdział 3 - Atlantis | DARK - DARK - poradnik do gry

Po dotarciu do końcowej części tunelu ostrożnie zbliż się ponownie do centralnej sali i zwróć się w stronę pokazanych na dołączonym screenie prawych schodów. Zaczekaj aż wartownik patrolujący piętro oddali się od tych schodów i wyrusz na górny poziom (możesz zdecydować się na pieszą wędrówkę lub od razu teleportować się na piętro).

Pierwszy przeciwnik na piętrze - Titty Twister | Rozdział 3 - Atlantis | DARK - DARK - poradnik do gry
Pierwszy przeciwnik na piętrze

Wspomnianego wyżej przeciwnika dobrze byłoby zlikwidować, przy czym zadbaj o schowanie jego ciała, pozostawiając je przy schodach lub po lewej stronie. Pamiętaj też o ghulach z górnych klatek, nie zbliżając się niepotrzebnie do okolicznych balustrad i nie wstając żeby nie dam się im zauważyć.

Głównym powodem dla schowania ciała było to, że wkrótce przy widocznych w oddali innych schodach pojawi się drugi strażnik (powyższy screen) - Titty Twister | Rozdział 3 - Atlantis | DARK - DARK - poradnik do gry

Głównym powodem dla schowania ciała było to, że wkrótce przy widocznych w oddali innych schodach pojawi się drugi strażnik (powyższy screen). Jeżeli masz w planach zamordowanie tej postaci to polecam użyć ataku dystansowego, tak by przeciwnik nie zdążył wrócić na parter. Możesz też oczywiście spróbować ominąć obu opisanych wyżej wrogów - w tym celu schowaj się na piętrze na lewo od pierwszych schodów i zaczekaj aż przejdzie obok Ciebie pierwszy wartownik.

Nie korzystaj z drugi schodów, przy których zatrzymywał się jeden z przeciwników - Titty Twister | Rozdział 3 - Atlantis | DARK - DARK - poradnik do gry

Nie korzystaj z drugi schodów, przy których zatrzymywał się jeden z przeciwników. Pozostań zamiast tego na piętrze i udaj się w lewo. Po drodze polecam rozglądać się za pokazanym na dołączonym screenie PDA (200 punktów doświadczenia).

1 - Titty Twister | Rozdział 3 - Atlantis | DARK - DARK - poradnik do gry
Zatrzymaj się po dotarciu do końcowej części górnego balkoniku - Titty Twister | Rozdział 3 - Atlantis | DARK - DARK - poradnik do gry

Zatrzymaj się po dotarciu do końcowej części górnego balkoniku. W zależności od preferencji możesz dokonać ataku z dystansu na wartowniku pokazanym na screenie 1 lub pozostawić tę postać w spokoju i przeteleportować się na zakręcane schody (screen 2). W tym drugim przypadku nie będziesz musiał się obawiać zignorowanego strażnika, bo nie opuści on swojego posterunku.

Niezależnie od tego jak się zachowałeś przejdź ostrożnie do lewej części sceny - Titty Twister | Rozdział 3 - Atlantis | DARK - DARK - poradnik do gry

Niezależnie od tego jak się zachowałeś przejdź ostrożnie do lewej części sceny. Zwróć tu uwagę na pokazanego na dołączonym screenie przeciwnika. NIE PRÓBUJ opuszczać głównej części klubu jeśli postać ta jest zwrócona w Twoją stronę. Zaczekaj aż strażnik odwróci się i dopiero wtedy szybko udaj się do drzwi wyjściowych, trafiając tym samym na zaplecze klubu.

2 - Titty Twister | Rozdział 3 - Atlantis | DARK - DARK - poradnik do gry
Przeciwnicy na parterze - Titty Twister | Rozdział 3 - Atlantis | DARK - DARK - poradnik do gry
Przeciwnicy na parterze

Zachowaj czujność, bo na parterze nowego obszaru budynku spotkasz dwóch kolejnych strażników. Jeśli masz w planach pozbycie się tych postaci to proponuję rozpocząć od wartownika patrolującego centralną część pomieszczenia, a następnie zająć się tym, który co pewien czas zatrzymuje się przy schodach . Nie zapomnij oczywiście o odciągnięciu ciał i w razie potrzeby pomóż sobie dodatkowo bardziej zaawansowanymi wampirzymi mocami, przyśpieszając proces eliminacji i schowania ciał.

Po zabezpieczeniu parteru zajmij się zbadaniem bocznego lewego pomieszczenia (tego bez tancerek), a to dlatego, że pozostawiono w nim pokazane na screenie PDA (200 punktów doświadczenia) - Titty Twister | Rozdział 3 - Atlantis | DARK - DARK - poradnik do gry

Po zabezpieczeniu parteru zajmij się zbadaniem bocznego lewego pomieszczenia (tego bez tancerek), a to dlatego, że pozostawiono w nim pokazane na screenie PDA (200 punktów doświadczenia).

Musisz teraz dotrzeć na piętro i najłatwiej możesz tego dokonać używając mocy teleportacji (Shadow Leap) na balustradzie (powyższy screen) - Titty Twister | Rozdział 3 - Atlantis | DARK - DARK - poradnik do gry

Musisz teraz dotrzeć na piętro i najłatwiej możesz tego dokonać używając mocy teleportacji (Shadow Leap) na balustradzie (powyższy screen). Jeżeli wybierasz taki właśnie wariant zachowania to zaczekaj aż dwóch kolejnych przeciwników opuści chwilowo górny poziom, dzięki czemu nie zostaniesz przez nich przyłapany.

Lewe schody z kamerą - Titty Twister | Rozdział 3 - Atlantis | DARK - DARK - poradnik do gry
Lewe schody z kamerą

Jeżeli nie masz nic przeciwko eliminacji wrogów to zbliż się do wybranych przez siebie bocznych schodów (uwaga - przy lewych jest kamera bezpieczeństwa) i zaczekaj na właściwy moment do tego żeby wyruszyć na piętro.

Najpierw powinieneś zamordować wartownika, który podróżuje jedynie między centralną częścią balkonika i schodami bez kamery - Titty Twister | Rozdział 3 - Atlantis | DARK - DARK - poradnik do gry

Najpierw powinieneś zamordować wartownika, który podróżuje jedynie między centralną częścią balkonika i schodami bez kamery. Dopiero gdy on zginie zajmij się jego kolegą, najlepiej w momencie gdy zatrzyma się przy komputerze (powyższy screen).

Terminal wykorzystywany do otwarcia drzwi - Titty Twister | Rozdział 3 - Atlantis | DARK - DARK - poradnik do gry
Terminal wykorzystywany do otwarcia drzwi

Jeśli zabezpieczyłeś balkonik to nie musisz się dodatkowo stresować. W przeciwnym wypadku musisz szybko zaliczyć aktualny cel misji. Twoje zadanie polega mianowicie na wejściu w interakcję z tutejszym terminalem komputerowym, dzięki czemu odblokujesz sobie drzwi w głównej części klubu Titty Twister.

Jeden z nowych ghuli w głównej sali klubu Titty Twister - Titty Twister | Rozdział 3 - Atlantis | DARK - DARK - poradnik do gry
Jeden z nowych ghuli w głównej sali klubu Titty Twister

Najpierw musisz powrócić na dół. Jeżeli wartownicy nadal patrolują okolicę to szybko podejdź do balustrady i skorzystaj z mocy Shadow Leap żeby przeteleportować się na parter. W przeciwnym wypadku skorzystaj ze schodów, przy których nie ma kamery bezpieczeństwa. Ponownie wybierz przejście prowadzące do głównej sali klubu Titty Twister. Z krótkiej cut-scenki dowiesz się, że pojawili się tu nowi wartownicy a wraz z nimi ghule.

Tylna część sceny - Titty Twister | Rozdział 3 - Atlantis | DARK - DARK - poradnik do gry
Tylna część sceny

Także i tym razem do celu podróży prowadzi tak na dobrą sprawę tylko jedna bezpieczna ścieżka. Nie próbuj przemarszu prawym bocznym korytarzem (tym sąsiadującym z toaletami), bo na sam koniec miałbyś problemy z ominięciem dwóch przeciwników. Zamiast tego skręć w lewo, ostrożnie zbliżając się do sceny, po której podróżuje ghul.

Zaczekaj aż ghul wyruszy w przeciwną stronę i szybko udaj się w stronę bocznych zakręcanych schodów, zatrzymując się w pokazanym na screenie miejscu - Titty Twister | Rozdział 3 - Atlantis | DARK - DARK - poradnik do gry

Zaczekaj aż ghul wyruszy w przeciwną stronę i szybko udaj się w stronę bocznych zakręcanych schodów, zatrzymując się w pokazanym na screenie miejscu.

Strażnik stojący przy balustradzie - Titty Twister | Rozdział 3 - Atlantis | DARK - DARK - poradnik do gry
Strażnik stojący przy balustradzie

Obróć się w stronę badanego już wcześniej górnego balkoniku i zauważ, że przebywają na nim teraz strażnik oraz ghul. Zaczekaj aż wartownik podejdzie do prawej balustrady i szybko użyj teleportacji żeby dotrzeć na górny poziom. Wspomnianego przeciwnika dobrze byłoby teraz wyeliminować, bo w przeciwnym wypadku musiałbyś bardzo szybko opuścić to miejsce.

Ghul na piętrze klubu - Titty Twister | Rozdział 3 - Atlantis | DARK - DARK - poradnik do gry
Ghul na piętrze klubu

Zbliż się teraz do ghula. Najprościej będzie OSTROŻNIE zajść potwora od flanki i go zabić. Jeśli z jakiegoś powodu nie chcesz tego uczynić to użyj teleportacji lub zdezorientuj chwilowo ghula żeby móc go bezpiecznie ominąć.

Pozostali wartownicy na górnym poziomie - Titty Twister | Rozdział 3 - Atlantis | DARK - DARK - poradnik do gry
Pozostali wartownicy na górnym poziomie

Uważaj, bo dalsza część górnego balkoniku jest patrolowana przez dwóch strażników. Eliminacja tych postaci jest w pełnie opcjonalna, aczkolwiek pozbycie się ich nie jest szczególnie trudne. Musiałbyś mianowicie zaczekać aż wartownicy rozejdą się i szybko przystąpić do działania, wspomagając się w miarę możliwości mocami dystansowymi żeby zmniejszyć szanse wykrycia.

Niezależnie od tego czy zabezpieczyłeś cały górny poziom czy też nie docelowo musisz skorzystać z pokazanych na screenie bliżej położonych schodów, czyli tych, przy których wcześniej przebywał (lub nadal przebywa) ghul - Titty Twister | Rozdział 3 - Atlantis | DARK - DARK - poradnik do gry

Niezależnie od tego czy zabezpieczyłeś cały górny poziom czy też nie docelowo musisz skorzystać z pokazanych na screenie bliżej położonych schodów, czyli tych, przy których wcześniej przebywał (lub nadal przebywa) ghul.

Zejdź na parter, obróć się o 180 stopni i szybko omiń od lewej strony widocznych po prawej stronie dwóch wartowników (polecam użyć tu mocy Shadow Leap lub mocy Obfuscation) - Titty Twister | Rozdział 3 - Atlantis | DARK - DARK - poradnik do gry

Zejdź na parter, obróć się o 180 stopni i szybko omiń od lewej strony widocznych po prawej stronie dwóch wartowników (polecam użyć tu mocy Shadow Leap lub mocy Obfuscation). Wyjście z klubu Titty Twister znajduje się po lewej stronie i pokazane ono zostało na dołączonym screenie.