Magazyn | Rozdział 5 - Cryogenic | DARK poradnik DARK
Ostatnia aktualizacja: 7 października 2019
Magazyn
Magazyn to lokacja składająca się z trzech niewielkich pomieszczeń i z racji na rozmieszczenie w okolicy dużej liczby łowców wampirów całkowite unikanie konfrontacji jest praktycznie niemożliwe. Radzę w rezultacie podążać zgodnie z zamieszczonymi poniżej wskazówkami i nie śpieszyć się, bo oprócz żywych przeciwników konieczne okaże się też unikanie generatorów UV oraz kamer bezpieczeństwa.
Tuż po odzyskaniu kontroli nad postacią Erica wyrusz w lewo i zaatakuj opancerzonego łowcę patrolującego to miejsce. Po wykonanej egzekucji upewnij się, że ciało przeciwnika jest dobrze schowane za skrzyniami.
Przemieść się teraz w prawo, pomagając sobie w razie potrzeby teleportacją. Zaczekaj aż widoczny w oddali nowy łowca opuści startowe pomieszczenie i dopiero wtedy rozpraw się z pokazanym na screenie standardowym wartownikiem. Przeciągnij ciało tej postaci maksymalnie w prawo.
Ustaw się przy skrzyniach niedaleko wyjścia z pierwszego pomieszczenia magazynu i zaczekaj aż w okolicy ponownie pojawi się opancerzony przeciwnik. Wstań i użyj opcji biegu żeby zwrócić na siebie uwagę tej postaci. Zaczekaj aż strażnik wyruszy w Twoją stronę, obejdź skrzynie od drugiej strony i go wyeliminuj.
Ostatni z wartowników w pierwszym pomieszczeniu stoi bezpośrednio pod aktywną kamerą ochrony. Postać tę najlepiej jest zlikwidować przy pomocy ataku Shadow Grip lub całkowicie ominąć, albowiem użycie biegu do odwrócenia jej uwagi okaże się dość ryzykowne.
Nie śpiesz się z wkroczeniem do drugiego pomieszczenia magazynu, tylko ustaw się przy wejściu. Załącz wampirzą wizję i zauważ, że zarówno po lewej jak i po prawej stronie znajdują się wrogowie.
Zaczekaj aż obu wartowników wyruszy w przeciwną stronę i szybko przemknij w lewo, unikając znajdującej się po prawej strony nowej kamery bezpieczeństwa. Schowaj się za pokazanymi na dołączonym screenie lewymi skrzyniami, czyli za plecami unikanego aktualnie standardowego strażnika.
Pozostań w ukryciu, wyczekując momentu, w którym wrogowie ponownie wyruszą w stronę przejścia pomiędzy pomieszczeniami magazynu. Dopadnij zwykłego łowcę i postaraj się wyssać z niego krew, bo energia witalna bardzo ci się wkrótce przyda. Ciało zamordowanej osoby dobrze byłoby przeciągnąć do startowego obszaru. Od razu jednak ostrzegam, że może to być ryzykowne, bo będziesz musiał dobrze zgrać sobie w czasie zarówno unikanie opancerzonego łowcy jak i obu kamer.
W drugim pomieszczeniu przebywa jeszcze dwóch opancerzonych przeciwników. Na początek zainteresuj się tym patrolującym obszar na prawo od wejścia. Najlepszy sposób na pozbycie się tego wartownika to użycie mocy Shadow Grip, dzięki czemu nie będziesz musiał ryzykować zbliżania się do okolicznej kamery. Jeśli nie rozwinąłeś maksymalnie wspomnianej mocy to rozważ odciągnięcie wartownika od pierwotnie ustalonej trasy przemarszu dzięki wykorzystaniu opcji biegu.
Drugi przeciwnik w zbroi broni wyjścia z pomieszczenia. W tym przypadku jeszcze bardziej wskazane jest użycie biegu do odciągnięcia wartownika od miejsca, którego pilnuje, dzięki czemu po obejściu skrzyń będziesz mógł zaskoczyć go od tyłu.
Ostrożnie zbliż się teraz do wejścia do trzeciego pomieszczenia magazynu. Przed Tobą najtrudniejsza część przeprawy, a mianowicie zabezpieczenie obszaru z trzema łowcami i generatorem UV.
Domyślnie Ericowi powinno się udać odciągnąć biegiem uwagę dwóch przeciwników - najpierw opancerzonego łowcy (bieg przy ścianie - screen 1) i następnie prawego standardowego wartownika (bieg przy skrzyniach - screen 2).
Jeżeli maksymalnie rozwinąłeś wampirze umiejętności (w tym ciche przemieszczanie się) to niestety opisana wyżej taktyka może nie zadziałać, bo wrogowie najzwyczajniej w świecie nie usłyszą Twojego biegu. W takiej sytuacji będziesz musiał obmyśleć alternatywny plan działania. Zaczekaj aż przeciwnik w zbroi wyraźnie się oddali (pamiętaj, że postać ta po drodze obraca się za siebie!) i ustaw się przy prawych skrzyniach, nie za blisko generatora UV. Użyj teraz mocy Shadow Grip do zabicia i usunięcia ciała prawego strażnika lub przeteleportuj się szybko za jego plecy i pozbądź się go w tradycyjny sposób, błyskawicznie chowając jego ciało za jedną z przeszkód.
Dopiero po pozbyciu się wartownika, który stał z boku zajmij się opancerzonym łowcą patrolującym trzecie pomieszczenie. Także i tu najwygodniej byłoby użyć ataku dystansowego, bo w przeciwnym wypadku musiałbyś szybko zbliżyć się tej osoby, pamiętając przy tym o tym żeby ponownie nie znaleźć się zbyt blisko generatora UV i go przez przypadek nie uaktywnić.
Korzystając z okazji zainteresuj się pokazanym na screenie sekretem, a mianowicie PDA (200 punktów doświadczenia). Przedmiot ten leży na jednej ze skrzyń tuż przy generatorze.
Niezależnie od tego jak pozbyłeś się dwóch opisanych wyżej łowców ostrożnie zbliż się do ostatniego trzeciego przeciwnika. W zależności od upodobań możesz tu użyć mocy dystansowych lub wykonać bieg i po schowaniu się za jedną z zasłon zaatakować przeciwnika od tyłu.
Po zabezpieczeniu trzeciego pomieszczenia magazynowego udaj się do wyjścia i przejdź krótkim korytarzem prowadzącym do laboratorium.