Sanctuary | Rozdział 0 | DARK poradnik DARK
Ostatnia aktualizacja: 7 października 2019
Sanctuary
Zaczekaj aż uzyskasz pełną kontrolę nad postacią Erica. Jako że bramkarze nie wpuszczą Cię chwilowo ani do głównej sali klubu ani na piętro wybierz schody prowadzące do piwnicy.
Kieruj się w stronę toalet zlokalizowanych w piwnicy budynku. Wejdź do lewej toalety, doprowadzając do wyświetlenia nowej, krótkiej scenki przerywnikowej ze spotkania z "aniołem".
Ruszaj z powrotem na górę, czyli w stronę miejsca, w którym rozpocząłeś grę. Skręć tu w prawo i podejdź do stojącego przy wejściu do budynku bramkarza, doprowadzając do zainicjowania rozmowy z tą postacią. Bramkarz wyśle Cię do swojego szefa Toma.
Odwróć się i wyrusz w stronę głównej sali klubu, do której będziesz mógł teraz bezproblemowo wejść. W trakcie przemierzania tej lokacji możesz zaczepiać niektóre z napotykanych postaci niezależnych, czy to z zamiarem wysłuchiwania ich krótkich odpowiedzi czy dołączania do tańca. Oprócz tego możesz obejrzeć fontannę znajdującą się niedaleko miejsca startu.
Po wstępnym zbadaniu lokalu (później będziesz miał na to więcej czasu) podejdź do baru zlokalizowanego na przeciwległym końcu głównej sali, dzięki czemu doprowadzisz do wyświetlenia cut-scenki ze spotkania z April (barmanką) oraz Rose (właścicielką klubu).
Odwróć się i skorzystaj z prawych schodów, docierając dzięki nim na wyższy balkonik. Przejdź do sąsiedniego pomieszczenia i zainicjuj rozmowę z opartym o ścianę Tomem.
Po zakończeniu (krótkiej) rozmowy z Tomem wyrusz jego śladem, kierując się po raz kolejny w stronę miejsca, w którym rozpocząłeś eksplorację klubu. Zauważ, że możesz teraz wyjść na piętro, docierając dzięki temu do biura Rose, czyli spotkanej już wcześniej szefowej Sanktuarium.
W trakcie spotkania z Rose Eric zostanie przede wszystkim poinformowany o tym, że został przemieniony w wampira. Gra po raz pierwszy da ci możliwość zadania kilku dodatkowych pytań związanych z wampirami (opcja dialogowa Vampires), choć możesz też od razu poruszyć temat przemiany w pełnoprawnego wampira (Full-fledged vampire), dowiadując się w jaki sposób należy dokończyć cały proces i tym samym uniknąć stania się bezmyślnym ghulem.
Po zakończeniu rozmowy z Rose raz jeszcze udaj się do pomieszczenia na piętrze, w którym przebywa Tom. Także i tej osobie możesz zadać kilka dodatkowych pytań (Museum i Vampires) i zdecydowanie warto się na to zdecydować, bo otrzymasz w ten sposób poboczne zadanie związane z odnalezieniem w muzeum elektronicznych wersji książek o wampriach. Na koniec spotkania wybierz opcję dialogową Tutorial i następnie Start tutorial, dzięki czemu przystąpisz do rozgrywania dość złożonego samouczka.