Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

DARK - poradnik do gry

DARK - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Centrum dowodzenia | Rozdział 6 - M17 Base | DARK poradnik DARK

Ostatnia aktualizacja: 7 października 2019

Centrum dowodzenia

Przeciwnik w zniszczonym pomieszczeniu kontrolnym - Centrum dowodzenia | Rozdział 6 - M17 Base | DARK - DARK - poradnik do gry
Przeciwnik w zniszczonym pomieszczeniu kontrolnym

Kontrolę nad Ericiem uzyskasz dopiero po obejrzeniu dłuższej scenki przerywnikowej z udziałem Samanthy Fields oraz więzionego Steinera, który w wyniku nieudanego eksperymentu przemieni się w zmutowaną kreaturę. Jeśli chcesz to eksplorację wrogiej placówki możesz rozpocząć od przedostania się do płonącego pomieszczenia kontrolnego. W miejscu tym przebywa pojedynczy łowca wampirów. Postaci tej możesz pozbyć się atakiem dystansowym, teleportować się za jej plecy (tylko jeśli maksymalnie rozwinąłeś moc Shadow Leap) lub spróbować odciągnąć ją od posterunku poprzez wykonanie biegu przy ścianie.

Główną zaletą pozbycia się opisanego wyżej przeciwnika jest możliwość dotarcia do leżącego przy zepsutej konsoli sterowania i pokazanego na dołączonym screenie PDA (200 punktów doświadczenia) - Centrum dowodzenia | Rozdział 6 - M17 Base | DARK - DARK - poradnik do gry

Główną zaletą pozbycia się opisanego wyżej przeciwnika jest możliwość dotarcia do leżącego przy zepsutej konsoli sterowania i pokazanego na dołączonym screenie PDA (200 punktów doświadczenia).

Wartownik odwrócony do Erica plecami - Centrum dowodzenia | Rozdział 6 - M17 Base | DARK - DARK - poradnik do gry
Wartownik odwrócony do Erica plecami

Ruszaj dalej. W drodze do głównej części centrum dowodzenia wpadniesz na jeszcze jednego wartownika. Jako że jest on odwrócony plecami do Erica jego eliminacja będzie bezproblemowa i polecam się na nią zdecydować, szczególnie że możesz bez żadnych przeszkód pożywić się na tej postaci i odzyskać tym samym punkt(y) energii witalnej.

Odprawa w centrum dowodzenia - Centrum dowodzenia | Rozdział 6 - M17 Base | DARK - DARK - poradnik do gry
Odprawa w centrum dowodzenia

Prędzej czy później dotrzesz do drzwi prowadzących do centrum dowodzenia. Gra wyświetli tu scenkę przerywnikową, z której dowiesz się, że w okolicy rozstawieni zostaną kolejni łowcy wampirów. Oprócz nich będziesz też musiał uważać na czujniki ruchu i kamery bezpieczeństwa.

Tuż po odzyskaniu kontroli nad Ericiem radzę skierować się w lewo, chowając się docelowo za pokazanymi na powyższym screenie skrzyniami - Centrum dowodzenia | Rozdział 6 - M17 Base | DARK - DARK - poradnik do gry

Tuż po odzyskaniu kontroli nad Ericiem radzę skierować się w lewo, chowając się docelowo za pokazanymi na powyższym screenie skrzyniami. Jeśli chcesz jak najszybciej opuścić to miejsce to przeskocz do końcowej części solucji dla tej lokacji, omawiającej dotarcie do lewych schodów. W przeciwnym wypadku pozostań w tym miejscu, rozpoczynając staranną eliminację tutejszych łowców wampirów (jest to lepsze rozwiązanie, bo na koniec na spokojnie będziesz mógł poszukać dwóch nowych sekretów).

Wrogowie rozstawieni w lewej części centrum dowodzenia - Centrum dowodzenia | Rozdział 6 - M17 Base | DARK - DARK - poradnik do gry
Wrogowie rozstawieni w lewej części centrum dowodzenia

Zaczekaj aż widoczny w oddali opancerzony łowca wyruszy w prawo i zainteresuj się dwoma przeciwnikami rozstawionymi na prawo od skrzyń, przy których się chowasz. Nie radzę podejmować standardowych prób zaskoczenia od tyłu obu wrogów, bo strażnik podróżujący pomiędzy stanowiskami komputerowymi mógłby Cię zauważyć. Zamiast tego spróbuj odciągnąć jednego z wrogów (bieg przy skrzyniach) lub użyj na jednym z łowców np. mocy Domination. Niezależnie od tego jak się zachowałeś schowaj oba ciała za skrzyniami lub w jednym z narożników, bo w przeciwnym wypadku mogą zostać wkrótce przez kogoś zauważone.

Przeciwnik w zbroi podróżujący między schodami - Centrum dowodzenia | Rozdział 6 - M17 Base | DARK - DARK - poradnik do gry
Przeciwnik w zbroi podróżujący między schodami

Dobrze byłoby teraz zainteresować się wspomnianym wyżej opancerzonym łowcą, który podróżuje wąskim przejściem pomiędzy schodami prowadzącymi na wyższy poziom. Do działania najlepiej będzie przystąpić gdy postać ta po raz kolejny uda się w prawo.

Powróć do głównej części pomieszczenia i zbliż się do pokazanego na screenie kolejnego przeciwnika w zbroi - Centrum dowodzenia | Rozdział 6 - M17 Base | DARK - DARK - poradnik do gry

Powróć do głównej części pomieszczenia i zbliż się do pokazanego na screenie kolejnego przeciwnika w zbroi. Nie atakuj tej postaci jeśli jest ona obserwowana przez innego opancerzonego łowcę. Postaraj się też szybko podejść do przeciwnika, bo nie zatrzymuje się on na długo przy kolejnych terminalach .

Jeden ze strażników podróżujących po bocznych pomieszczeniach - Centrum dowodzenia | Rozdział 6 - M17 Base | DARK - DARK - poradnik do gry
Jeden ze strażników podróżujących po bocznych pomieszczeniach

Zbliż się teraz ostrożnie do obszaru przy prawych schodach i zauważ, że jeden ze zwykłych strażników co pewien czas powraca do bocznego korytarza, opuszczając tym samym główną część centrum dowodzenia. Wyrusz za tą postacią i postaraj się ją zabić zanim dotrze do okiennic, bo wtedy moment egzekucji może już zostać odnotowany.

Opancerzony przeciwnik w głównym obszarze centrum dowodzenia - Centrum dowodzenia | Rozdział 6 - M17 Base | DARK - DARK - poradnik do gry
Opancerzony przeciwnik w głównym obszarze centrum dowodzenia

Powróć do głównego obszaru i zainteresuj się ignorowanym do tej pory opancerzonym łowcą. Postaraj się zlikwidować tę postać w momencie gdy zniknie z pola widzenia drugiego z przeciwników.

Standardowy przeciwnik podróżujący pomiędzy główną lokacją i bocznym pomieszczeniem - Centrum dowodzenia | Rozdział 6 - M17 Base | DARK - DARK - poradnik do gry
Standardowy przeciwnik podróżujący pomiędzy główną lokacją i bocznym pomieszczeniem

Ostatni na parterze wartownik podobnie jak jedna z zabitych niedawno postaci podróżuje pomiędzy centralną lokacją i bocznymi korytarzami. Sprawia to oczywiście, że jego eliminacja jest bardzo prosta.

1 - Centrum dowodzenia | Rozdział 6 - M17 Base | DARK - DARK - poradnik do gry
Dopiero teraz radziłbym zająć się zbadaniem centrum dowodzenia - Centrum dowodzenia | Rozdział 6 - M17 Base | DARK - DARK - poradnik do gry

Dopiero teraz radziłbym zająć się zbadaniem centrum dowodzenia. Na lewo od miejsca startu odnajdziesz pierwsze PDA (200 punktów doświadczenia) (screen 1), a przy ścieżce łączącej obie pary schodów kolejne PDA (200 punktów doświadczenia) (screen 2).

2 - Centrum dowodzenia | Rozdział 6 - M17 Base | DARK - DARK - poradnik do gry
Lewe i prawe schody - Centrum dowodzenia | Rozdział 6 - M17 Base | DARK - DARK - poradnik do gry
Lewe i prawe schody

Niezależnie od tego czy zdecydowałeś się na wyeliminowanie wrogów z centrum dowodzenia czy też pozostawiłeś ich w spokoju prędzej czy później będziesz musiał wybrać jedne ze schodów prowadzących na wyższy poziom. Zwróć uwagę na zamontowane przy schodach czujniki ruchu i przed wyruszeniem w ich stronę sprawdź aktualną pozycję ostatniego przeciwnika z tej lokacji (najlepiej zaczekać aż wyruszy on w przeciwną stronę).

Ostatni łowca wampirów - Centrum dowodzenia | Rozdział 6 - M17 Base | DARK - DARK - poradnik do gry
Ostatni łowca wampirów

Wspomniany opancerzony łowca podróżuje po górnym poziomie centrum dowodzenia, a konkretnie pomiędzy schodami. Postać tę łatwo można wyeliminować, przy czym jeśli zdecydowałeś się na taki wariant to KONIECZNIE przeciągnij ciało wartownika gdzieś do głównej części centrum dowodzenia. Schowaj ciało w ustronnym miejscu i przy okazji przeciągnij też wszystkie inne ciała, które aktualnie znajdują się na widoku.

Terminal odblokowujący windę - Centrum dowodzenia | Rozdział 6 - M17 Base | DARK - DARK - poradnik do gry
Terminal odblokowujący windę

Podejdź do windy zlokalizowanej na górnym poziomie (korytarz, który był pilnowany przez ostatniego łowcę), dzięki czemu ustalisz, że jest ona nieczynna. Powróć na dół i udaj się do bocznego pomieszczenia, które było wcześniej patrolowane przez standardowego przeciwnika. Odszukaj w tym miejscu aktywną konsolę sterowania i wejdź z nią w interakcję.

Nowi łowcy z windy - Centrum dowodzenia | Rozdział 6 - M17 Base | DARK - DARK - poradnik do gry
Nowi łowcy z windy

Ruszaj z powrotem w stronę windy. Po dostatecznym zbliżeniu się do celu podróży gra wyświetli cut-scenkę, która poinformuje Cię o tym, że wraz z windą w centrum dowodzenia pojawiło się dwóch nowych opancerzonych łowców.

Zaalarmowani przeciwnicy - Centrum dowodzenia | Rozdział 6 - M17 Base | DARK - DARK - poradnik do gry
Zaalarmowani przeciwnicy

Wiesz już teraz dlaczego tak ważne było schowanie ciał wyeliminowanych wcześniej wrogów, a w szczególności tego patrolującego okolice windy - pominięcie tego kroku doprowadziłoby do niemal natychmiastowego wszczęcia alarmu.

Wrogowie nieświadomi obecności Erica - Centrum dowodzenia | Rozdział 6 - M17 Base | DARK - DARK - poradnik do gry
Wrogowie nieświadomi obecności Erica

Jeśli przeciwnicy nie zostaną zaalarmowani od razu po wyjściu z windy to wyruszą zapewne w prawo. Możesz spróbować użyć takich mocy jak Distract czy Domination żeby zapewnić sobie możliwość ich eliminacji. Jeśli nie lubisz ryzykować to wybierz lewe schody i jak najszybciej dotrzyj do działającej już windy żeby opuścić to miejsce. Gra w trakcie podróży windą obdaruje Cię nagrodami: 1000 punktów doświadczenia to standardowa nagroda za przejście przez centrum dowodzenia, a kolejny 1000 punktów doświadczenia możesz otrzymać za nie dopuszczenie do wszczęcia alarmu.