Zdolności - szermierka | Rozwój postaci w Wiedźmin 2 Zabójcy Królów poradnik Wiedźmin 2: Zabójcy Królów
Ostatnia aktualizacja: 11 lipca 2019
Zdolności - szermierka
Zmysł walki - zdolność, o której warto wspomnieć już na samym początku. Grupowe ciosy kończące idealnie sprawdzają się przeciwko przeważającej liczbie wroga, gdzie posiadając zdolność na drugim poziomie możesz od razu wykluczyć trzech przeciwników z walki. Już na samym początku musisz wybrać jedną z trzech ścieżek, którą dotrzesz do zdolności numer 8:
- Garda - Totalnie ofensywna ściezka rozwoju zdolności. Pozwala rzucić się w wir walki poprzez zmniejszenie obrażeń otrzymywanych od tyłu - co ma zastosowanie w walce z większymi grupami przeciwników. Zdolność Przemoc zwiększa zadawane obrażenia, lecz to Młynek jest kwintesencją tego wyboru - ciosy mieczem sięgają nie tylko ofiarę, w którą aktualnie celujemy, lecz również pobliskie jednoski.
- Riposta - znacznik, wskazujący na możliwość wyprowadzenia kontry pojawia się przy przeciwniku na dość krótki okres czasu, dlaczego mniej wprawni graczy mogą nawet nie zauważyć, kiedy należy wykonać atak po wcześniejszym blokowaniu. Jeśli planujesz zachować postawę defensywną (bądź grasz na najwyższym poziomie trudności), warto wybrać tę ścieżkę, by móc odblokować Zasłonę, która pozwoli Ci na skuteczniejszy blok oraz Twardziela, który zredukuje otrzymywane obrażenia.
- Praca nóg - Połączenie walki z dozą obrony. Mozliwosć dalekiego odskakiwania pozwoli zabezpieczyć się nawet przed magami oraz pozwoli doskakiwać błyskawicznie do innych przeciwników. Zdolność Kombinator pozwala na pozostawanie w walce przez dłuższy czas z uwagi na ulepszoną generację wigoru, która w połączeniu z parowaniem i zdolnością Twardziel, oferującą redukcję obrażeń, utrzyma cię przy życiu.
Po dotarciu do umiejętności Żywotność zdecydowanie warto rozwinąć ją na drugi poziom, jeśli na tym poziomie odczuwasz, że Twój bohater szybko traci energię życiową. Kolejne trzy zdolności: Precyzyjne cięcia, Finezja, i Nagła smierć oferują nieco ofensywny tryb, tutaj ciężko jednoznacznie stwierdzić, która jest najlepsza - jednak jeden punkt (na początek) w zupełności wystarczy. Zdolność Niezabijalny to istny mus niezależnie od tego czy przyjąłeś postawę ofensywną (zwiększenie żywotności) czy też defensywną (redukcja obrażeń).
Ostatnie dwie zdolności, Zmysł walki i Wir walki, dodają postaci ogromnego "kopniaka" i pozwalają na bezproblemową walkę nawet na najwyższym poziomie trudności.
Proponowany rozwój bohatera (postać ofensywna)
Garda [2] + Przemoc [2] + Młynek [2] -> Żywotność [2] -> Nagła śmierć [1] -> Niezabijalny [2] -> Zmysł walki [2] + Wir walki [2]
Łącznie: 15 talentów (+6 talentów zdolności treningowe)
Proponowany rozwój bohatera (postać mieszana)
Praca nóg [2] + Kombinator [2] + Twardziel [2] -> Żywotność [2] -> Finezja [1] -> Niezabijalny [2] -> Zmysł walki [2] + Wir walki [2]
Łącznie: 15 talentów (+6 talentów zdolności treningowe)
Proponowany rozwój bohatera (postać defensywna)
Riposta [2] + Zasłona [2] + Twardziel [2] -> Żywotność [2] -> Precyzyjne cięcia [1] -> Niezabijalny [2] -> Zmysł walki [2] + Wir walki [2]
Łącznie: 15 talentów (+6 talentów zdolności treningowe)
Uwaga! Istnieje możliwość zrestartowania i możliwość przydzielenia od nowa talentów po wykonaniu zadania Sprzed stuleci, gdzie istnieje możliwość wybrania takiej właśnie opcji. |
Zostało jeszcze 48% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie