Klątwa krwi (kroki 8 - 17) | Akt 2 - Roche - zadania główne w Wiedźmin 2 poradnik Wiedźmin 2: Zabójcy Królów
Ostatnia aktualizacja: 11 lipca 2019
Krok 8: Przedostań się do Vergen
Gdy znajdziesz się we mgle, po chwili amulet wskaże Ci początek ścieżki. Od Ciebie zależy, czy pójdziesz górą czy dołem - jeśli nie chcesz przedzierać się przez tłum walczących upiorów, idź dołem, w ciszy i spokoju. Którąkolwiek ścieżkę wybierzesz, musisz przedostać się do Vergen (M24, 1).
Uwaga! Nie musisz walczyć ze wszystkimi upiorami, zdecydowanie lepiej jest po prostu przebiec na druga stronę mgły, ponieważ i tak nie otrzymujesz doświadczenia za zabite zjawy. |
W drodze do miasta natrafisz w spalonej wiosce (M23, 10) na oddział Scoia'tael. Na szczęście biała flaga symbolizująca przybycie w pokojowych warunkach uratuje Cię przed śmiercią.
Krok 9: Porozmawiaj ze strażnikami w Vergen
Tuż po przekroczeniu bramy przywitają Cię Cecil Burdon oraz Skalen Burdon (M27, 1). Wypytaj ich o sztandar oraz miecz Saskii. Dowiesz się szczegółów na temat zadań Symbol śmierci oraz Symbol nienawiści.
Krok 10: Zdobądź grot włóczni Yahona, miecz Vandergrifta i sztandar Burej Chorągi
Miecz Vandergrifta zdobędziesz wykonując zadanie Symbol nienawiści.
Sztandar Burej chorągwi zdobędziesz wykonując zadanie Symbol śmierci.
Grot włóczni Yahona zdobędziesz wykonując zadanie Włócznia przeznaczenia - zadanie aktywuje się po ukończeniu zadania Symbol nienawiści.
Krok 11: Przedostań się do obozowiska Henselta
Po zdobyciu w Vergen wszystkich potrzebnych przedmiotów, możesz powrócić do obozu Kaedwen (M24, 2). Ponownie musisz przejść przez mgłę - medalion wskaże Ci drogę, tym razem podążysz bezpiecznie dołem, z dala od większości upiorów. Możesz też przebiec, starając się w ogóle nie walczyć z żadnymi upiorami, gdyż nie dostaniesz za nie doświadczenia.
Krok 12: Odszukaj Triss w obozowisku Nilfgaardczyków
Po przejściu na stronę obozu, natkniesz się na Roche'a oraz kilka trupów Nilfgaardczyków. Opowie Ci on, jak pewna kobieta po wyjściu z mgły miała przy sobie niewielką statuetkę, przypominającą Triss. Wraz ze swoim przyjacielem biegnij do obozu Nilfgaardczyków (M25, 22), niestety spóźnisz się i zauważysz tylko odpływający w oddali okręt do Loc Muinne.
Krok 13:Udaj się do króla Henselta
Biegnij do namiotu Henselta (M25, 1), uradowany tym, że posiadasz wszystkie artefakty uzna, że najwyższy czas rozpocząć rytuał zdejmowania klątwy. Automatycznie przeniesiesz się na miejsce kaźni Sabriny. Po krótkiej rozmowie król wskaże Ci miejsce, z którego obserwował wszystko, na niewielkim wzgórzu (M23, 13).
Krok 14: Pokieruj Henseltem tak, aby narysował magiczne runy z grimuaru Detmolda
Jeśli przyglądniesz się otrzymanemu od Detmolda grimuarowi, zauważysz tam narysowaną ścieżkę na czaszce, połączoną czerwonymi punktami. Poniżej znajdziesz rozpiskę, co w którym miejscu się znajduje:
1. Czarcie koło 2. Czarne świece 3. Wypalone drzewo 4. Czaszka kozła | 5. Krucze truchło 6. Kwaśne mleko 7. Skamieniały chleb |
Linie możesz narysować poprawnie dwoma ścieżkami (jedna jest po prostu odwrotnością drugiej):
1. Kwaśne mleko
2. Krucze truchło
3. Wypalone drzewo
4. Czaszka kozła
5. Czarne świece
6. Skamieniały chleb
7. Czarcie koło
Krok 15: Zapal magiczny proszek znakiem Igni
Zbiegnij teraz na dół i podejdź do któregokolwiek z przedmiotów wypisanych powyżej - nakieruj postać mniej więcej na przedmiot i rozpal proszek znakiem Igni. Rozpocznie się rytuał.
Krok 16: Chroń króla Henselta do zakończenia rytuału
Twoje zadanie ogranicza się do ochrony króla przed upiorami, które pojawiają się cały czas. Staraj się nie dać okrążyć, miej również na uwadze, że nie ma znaczenia ile zabijesz - musisz odczekać do prawidłowego momentu podczas rytuału, w którym Henselt wbije w Sabrinę włócznie. Na sam koniec wspomnisz o artefakcie symbolizującym wiarę - za swoje zasługi otrzymasz medalion, lecz uprzednio musisz spotkać się z królem w jego namiocie.
Krok 17: Idź do namiotu króla Henselta
Czas odebrać nagrodę za zasługi - niestety król będzie miał gościa i straż nie zechce Cię wpuścić. Musisz odczekać do godziny 23, wtedy będziesz mógł spokojnie wejść do namiotu. Odbędziesz rozmowę o dziedzicach Foltesta - nie ma znaczenia co powiesz. Po chwili zostaniecie zaatakowani przez zabójców. Zadanie dobiega końca.
Aktywuje się dalsza część zadania Zabójcy królów.